Naturalne związki organiczne - Kołodziejczyk Aleksander - książka

Naturalne związki organiczne książka papierowa

Kołodziejczyk Aleksander

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

114,00 zł
od 57,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Uaktualnione wydanie wyjątkowego kompendium wiedzy o najważniejszych związkach organicznych pochodzenia naturalnego.

Naturalne . związki organiczne pełnią kluczową rolę we wszystkich procesach życiowych, a wykorzystanie wiedzy na temat ich budowy, właściwości, mechanizmów działania fizjologicznego i zastosowania, umożliwia syntetyzowanie analogów o podwyższonych walorach użytkowych. Z tego względu intensywność badań nad związkami naturalnymi owocuje ogromną ilością nowych informacji.

Kolejne wydanie Naturalnych związków organicznych wzbogacono o trzy nowe rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy kwasów nukleinowych i odzwierciedla niezwykle szybki rozwój wiedzy na temat tej grupy związków, uwzględniając m.in. informacje na temat rozszyfrowywania genomów, terapii genowej i inżynierii genetycznej. Drugi omawia polifenole – hydroksyareny pochodzenia roślinnego znane ze swoich właściwości antyoksydacyjnych. Autor poświęcił też osobny rozdział roślinnym i owadzim regulatorom wzrostu.

Książka jest napisana przystępnym, żywym językiem. Zawiera wiele ciekawostek na temat praktycznego zastosowania związków pochodzenia naturalnego w różnych dziedzinach życia codziennego – kosmetyce, medycynie, energetyce. Jest to nie tylko podręcznik niezbędny studentom chemii, biotechnologii, medycyny i farmacji, ale także fascynująca lektura dla każdego, kto chce się przekonać, jak wielki wpływ na nasze życie mają naturalne związki organiczne.

Liczba stron: 766

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788301173470

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.