Nasz przyjaciel Łazik Łazik i żubry - Leśniak Michał - książka

Nasz przyjaciel Łazik Łazik i żubry książka papierowa

Leśniak Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przygody Łazika i jego przyjaciół to ujmująca i pełna ciepła opowieść o przyjaźni, empatii i życzliwości. Sympatyczni bohaterowie pokazani są w sytuacjach, dzięki którym dzieciom łatwiej będzie zrozumieć, czym jest przyjaźń i tolerancja oraz jak bardzo są to cenne wartości. To książka, która nie tylko pobudzi małych czytelników do refleksji, ale również do śmiechu.
„– Jak my możam wam dapamahczy? Wy zabłukali? – znowu jakoś dziwnie powiedział żubr. – A może to nie są polskie żubry, tylko zagraniczne? – wymyślił Łazik. – Jak to zagraniczne? Przecież żubr to żubr – stwierdził Brutus. – Wcale nie! – zaprzeczył Łazik. – A pamiętacie kota Zdzisia, który przyjechał do naszego miasteczka z Kaszub? Niby to też Polska, a mówił zupełnie inaczej i nawet Mruczek nie mógł go zrozumieć (…).
Choć byliśmy obcy dla żubrów, mniejsi i zupełnie innych gatunków, a one wyglądały groźnie i mówiły w innym języku, to świetnie się dogadywaliśmy. Kiedyś myślałem, że obcokrajowcy są źli i trzeba się ich bać, ale teraz już wiem, że wzrost, kolor skóry, język czy narodowość nie mogą być przeszkodą w nawiązywaniu przyjaźni".
Michał Leśniak - ur. 2 marca 1974 r. w Warszawie. Autor wierszy, scenariuszy teatralnych, audycji radiowych, bajek, które są doceniane na różnych przeglądach i niezależnych konkursach. Jego artykuły są publikowane w ogólnopolskim miesięczniku „Znaki Czasu”, a wydana w 2016 r. książka „Będzie dobrze” uzyskała znakomite recenzje.

Liczba stron: 30

Rok wydania: 2019

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788394392512

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.