Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution zawiera szczegółowe informacje dotyczące rozgrywki dla pojedynczego gracza. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia trybu fabularnego (Przygody Ninja), jak i głównego trybu dla pojedynczego gracza, Światowego Turnieju Ninja, wraz z opisem walk z bossami występującymi w tych trybach. Turniej podzielony jest na poszczególne klasy, a wewnątrz każdej z nich znajdziesz informacje dotyczące napotkanych w nim przeciwników, odblokowywania dodatkowych towarzyszów, ukrytych skarbów, a także porady dotyczące wykonywania dodatkowych zadań i zleceń. Ponadto, poradnik zawiera szczegółowe informacje dotyczące podstawowych mechanizmów i terminologii występującej w grze i wszystkich przedmiotów użytkowych (artefakty ninja, bento). Znajdziesz tu także wskazówki dzięki którym odblokujesz dostęp do wszystkich postaci w grze, a także poznasz możliwe kombinacje technik pomiędzy poszczególnymi zawodnikami. Dodatkowo, opisane zostało sterowanie i wykonywanie podstawowych jak i zaawansowanych manewrów. Oprócz porad dla pojedynczego gracza, poradnik zawiera także szereg przydatnych informacji dotyczących rozgrywki Online, takich jak stworzenie i dostosowanie własnego klona sieciowego czy odpowiedni dobór drużyny i przedmiotów. W poradniku zawarto również listę przedstawiającą wszystkie osiągnięcia / trofea występujące w grze, wraz z instrukcją dotyczącą ich zdobycia, a także informacje na temat tytułów możliwych do nadania danej postaci. Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution stworzona przez CyberConnect 2 oraz Namco to bijatyka, będąca adaptacją mangi autorstwa Masashiego Kishimoto.
Zawartość poradnika do Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution:
W poradniku do gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution znajdziesz wszystko co niezbędne do komfortowego ukończenia gry. Opis misji fabularnych, porady dotyczące walki, słowniczek pojęć oraz wiele więcej.
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 118
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1552
X360
PS3
PC
Kakuzu
Sasori
Orochimaru
Deidara
Hidan
Itachi
Danzo
Wprowadzenie
Eksploracja wyspy klasa D
Runda kwalifikacyjna
Eliminacje klasy D
Faza główna klasy D
Wprowadzenie
Mecha-Naruto - eliminacje
Mecha-Naruto - zamiana ciał
Mecha-Naruto - Urząd zatrudnienia
Mecha-Naruto - finał
Tryb Dziewięcioogoniastego - walka z bossem
Tryb Dziewięcioogoniastego
Wprowadzenie
Runda kwalifikacyjna
Eliminacje klasy C
Główna faza turnieju klasy C
Wprowadzenie
Runda kwalifikacyjna
Eliminacje klasy B
Główna faza turnieju klasy B
Wprowadzenie
Runda kwalifikacyjna
Eliminacje i główna faza klasy A
5 trudnych pytań
Pewien hałaśliwy trening
Zebranie Drużyny 7
Opalanie się w świetle jupiterów
Mały i rzadki cenny kwiat
Droga jedzenia - kapryśny człowiek
Męka Bee
Styks można przekroczyć za opłatą
Co to znaczy wartość
Najlepszy z Rodzeństwa Piasku
Członkowie jastrzębi
Uczeń nie posłuchał wskazówek mentora
Upiór i klatka dla godnych
Dwóch Sakryfikantów
Nie rób drugiemu co tobie niemiłe
Wciągająca gra w "Papier, kamień, nożyce"
Napastnik pod wrażeniem
Moc kryjąca się w uśmiechu
Zagubiony Kurosawa
Trudne hasło
Wspomnienia wywołane przez papierowy samolot
Rozwiązanie sporu o sztukę
Utakata ucieka
Lepszy od Hashiramy
O kłótni rodziców i o ziołach
Najpotężniejszy z nikczemnych duetów
Dostępne opcje
Klon Sieciowy i trening
Pomocnicy w Światowym Turnieju Ninja
Postacie do gry normalnej
Poradnik do gry Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution zawiera szczegółowe informacje dotyczące rozgrywki dla pojedynczego gracza. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia trybu fabularnego (Przygody Ninja), jak i głównego trybu dla pojedynczego gracza, Światowego Turnieju Ninja, wraz z opisem walk z bossami występującymi w tych trybach. Turniej podzielony jest na poszczególne klasy, a wewnątrz każdej z nich znajdziesz informacje dotyczące napotkanych w nim przeciwników, odblokowywania dodatkowych towarzyszów, ukrytych skarbów, a także porady dotyczące wykonywania dodatkowych zadań i zleceń. Ponadto, poradnik zawiera szczegółowe informacje dotyczące podstawowych mechanizmów i terminologii występującej w grze i wszystkich przedmiotów użytkowych (artefakty ninja, bento). Znajdziesz tu także wskazówki dzięki którym odblokujesz dostęp do wszystkich postaci w grze, a także poznasz możliwe kombinacje technik pomiędzy poszczególnymi zawodnikami. Dodatkowo, opisane zostało sterowanie i wykonywanie podstawowych jak i zaawansowanych manewrów. Oprócz porad dla pojedynczego gracza, poradnik zawiera także szereg przydatnych informacji dotyczących rozgrywki Online, takich jak stworzenie i dostosowanie własnego klona sieciowego czy odpowiedni dobór drużyny i przedmiotów. W poradniku zawarto również listę przedstawiającą wszystkie osiągnięcia / trofea występujące w grze, wraz z instrukcją dotyczącą ich zdobycia, a także informacje na temat tytułów możliwych do nadania danej postaci. Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution stworzona przez CyberConnect 2 oraz Namco to bijatyka, będąca adaptacją mangi autorstwa Masashiego Kishimoto.
Zawartość poradnika do Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution:
szczegółowy opis przejścia trybu dla pojedynczego gracza - Przygody Ninja i Światowy Turniej Ninja (z podziałem na klasy D, C, B, A, S i Historię Mecha-Naruto);
porady dotyczące podstawowych, a zarazem kluczowych mechanizmów rozgrywki;
informacje dotyczące sterowania, a także wykonywania podstawowych jak i zaawansowanych manewrów;
informacje dotyczące walki z poszczególnymi przeciwnikami, w tym bossami występującymi w grze;
opis uzbrojenia i przedmiotów użytkowych występujących w grze - artefakty ninja, bento;
sposób odblokowania postaci do normalnej rozgrywki, jak i do wykorzystania ich w formie towarzysza w turnieju ninja;
szczegółowe informacje dotyczące rozgrywki wieloosobowej - tworzenie i dostosowanie klona sieciowego, trening, walki z innymi graczami;
opis wszystkich dodatkowych zadań i zleceń w ramach Wielkiego Turnieju Ninja;
spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów;
Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)
Poruszanie się
Nieużywane / przycisk sytuacyjny
Ruch kamerą
Wycentrowanie kamery
Skok
Atak
Ataki bronią miotaną
Chakra
Wezwanie wsparcia 1
Podmiana
Wezwanie wsparcia 2
Obrona
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Mapa okolicy
Menu Gry
Poruszanie się
Nieużywane / przycisk sytuacyjny
Ruch kamerą
Wycentrowanie kamery
Skok
Atak
Ataki bronią miotaną
Chakra
Wezwanie wsparcia 1
Podmiana
Wezwanie wsparcia 2
Obrona
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Wykorzystanie artefaktu ninja
Mapa okolicy
Menu Gry
Poruszanie się postacią
Menu gry
Mapa okolicy
Chakra
Skok
Atak bronią miotaną
Atak
Nieużywane / sytuacyjne
Centrowanie kamery
Wezwanie wsparcia 1
Podmiana
Wezwanie wsparcia 2
Obrona
Ruch kamerą
Wykorzystanie artefaktu ninja
1
- Pasek
zdrowia
2
- Pasek
Chakry
3
- Pasek
Burzy
4
- Segmenty
podmiany
5
- Artefakty
ninja
6
- Komunikat
o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu
7
- Licznik
czasu
W tym rozdziale przyjrzeć sie możesz interfejsowi rozgrywki w grze Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Revolution. Interfejs nie różni się specjalnie od innych bijatyk - nie przesłania specjalnie widoku i zawiera najpotrzebniejsze, doskonale czytelne informacje. Jednakże, jest kilka różnic między tą grą a "typową" bijatyką, w postaci paska Chakry, segmentów paska podmiany, a także paska burzy.
Lewy górny róg zajmuje panel odzwierciedlający pasek zdrowia kierowanej postaci [1], po opróżnieniu którego, rzecz jasna, gracz przegrywa. [2] Przedstawia pasek Chakry, który jest odpowiednikiem energii / many z innych gier - pozwala on na stosowanie rozmaitych technik, czy wzmacnianie podstawowych manewrów. [3] Pokazuje Pasek Burzy, który z biegiem walki, wykonywaniem i przyjmowaniem ciosów napełnia się - po zapełnieniu oferuje możliwość aktywowanie specjalnej techniki. [4] Przedstawia segmenty podmiany - ilość zapełnionych segmentów pokazuje ile razy wykorzystać można technikę podmiany. W lewym dolnym rogu [5] Artefakty ninja, które posiada aktualnie sterowana postać. Po przeciwnej stronie [6] przedstawiony jest komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu. [7] Pomiędzy paskami zdrowia znajduje sie licznik czasu - gdy dojdzie do 0 walka dobiega końca.
Być może to twój pierwszy raz z grą z serii Naruto, a z uwagi na fakt, iż są one dość specyficzne, możesz mieć problemy z ogarnięciem tego, co dzieje sie na ekranie. Oto garść porad, które mogą przydać ci się na początku:
Używaj
bloku! Gra
jest bardzo dynamiczna i korzystanie z tego mechanizmu może wydawać sie na początku cokolwiek dziwne, jednak dzięki niemu możesz blokować większość ataków w grze, nie odnosząc przy tym żadnych obrażeń. Pamiętaj tylko, by nie nadużywać bloku - jeśli przeciwnik zbyt dużo razy cię uderzy, przełamie twój blok.
Oprócz bloku, pamiętaj
o
podstawie walki w tej grze - podmianach. Ilość możliwych podmian jest ograniczona (reprezentowana jest paskiem pod wskaźnikiem twojej Chakry), a dodatkowo regeneruje się dopiero po kilku sekundach od ostatniego wykorzystania. Musisz więc pamiętać, by nie nadużywać tego cały czas - szczególnie podczas starć z mocnymi przeciwnikami, o długich kombinacjach ciosów, bądź podczas rozgrywek sieciowych, gdzie inny gracz może niejako wymusić na tobie ich wykorzystanie by mógł odpalić mocniejszy atak.
Podmiany pozwalają unikać każdego ataku
, niezależnie
od
tego z której strony i w którym momencie nadchodzi (wyjątkiem jest już rozpoczęta animacja ataku, bądź techniki). Prędkość odnowienia można zwiększyć jedząc specjalne bento, czy używając artefakty ninja.
Jeśli
masz
możliwość dobrać towarzysza, postaraj się to robić tak, by był on faktycznie przydatny, a nie tylko fajnie wyglądał. Jeśli grasz postacią, która nie radzi sobie w walce wręcz, warto wziąć takiego towarzysza, który zaoferuje ci w tym aspekcie pomoc (np. grając Gaarą możesz dobrać Hinatę). Są też towarzysze, którzy dobrze wystawiają ci przeciwnika na atak (jak np. Sakura, która wyrzuci wroga w powietrze, gdzie możesz go dalej okładać), lub tacy, którzy zaatakują wroga z odległości, gdy np. nie możesz go dogonić, lub się zbliżyć. Eksperymentuj z różnymi rodzajami towarzyszy.
Korzystaj
z artefaktów ninja i bento (w trybie dla jednego gracza). Narzędzia ofensywne nie robią może niewyobrażalnych szkód, jednak część z nich oferuje rozmaite rodzaje wsparcia, jak zwiększona regeneracja chakry, zmniejszone jej użycie, czy przyspieszone odnowienie segmentów podmiany. Odpowiedni dobór artefaktów może znacznie ułatwić ci starcie.
Jeśli
chcesz
walczyć z innymi ludźmi w sieci, postaraj się wypróbować więcej postaci, niż tylko te, którymi sam zawsze walczysz. Dzięki temu zyskasz wiedzę jak dana postać walczy, co pozwoli ci dobrać odpowiednią taktykę.
Jeśli jesteś
nowy
"w te klocki", ukończ Przygody Ninja i jak najwięcej części turnieju ninja - dzięki temu nauczysz się w praktyce stosować dane postacie, także opanujesz podstawowe mechanizmy rozgrywki, nie narażając się na nerwy, gdy w rozgrywce wieloosobowej zostaniesz połączony z ekstremalnie doświadczonym graczem.
Gra różni się od typowej bijatyki, gdyż występują w niej mechanizmy, których trudno szukać w innych produkcjach. Z tego też powodu występuje tu terminologia, która może okazać się niezrozumiała, dla osób, które nie interesują się tytułową mangą / anime. Są to:
Technika podmiany
- reprezentowana przez specjalne segmenty pod paskiem chakry. Pozwala ona na coś w rodzaju uniku - postać teleportuje się za plecy wroga, który próbował ją zaatakować. Jest to jedna z najważniejszych mechanik w grze, bez której opanowania nie masz szans nic osiągnąć. Segmenty podmiany ładują się po krótkiej chwili od ostatniego użycia - warto mieć możliwość użycia jednej lub dwóch podmian w każdym momencie walki.
Chakra
- niebieski pasek znajdujący się pod paskiem zdrowia. Jest ona odpowiednikiem many / energii, które spotkać można w innych grach. Pozwala na wykonywanie rozmaitych technik, a także na wzmacnianie podstawowych mechanizmów (jak np. zmianę pędu ninja w pęd chakry, czy zwykłych shurikenów w ich wzmocnioną wersję). Chakrę można regenerować poprzez wciśnięcie określonego klawisza - po zadaniu dużych obrażeń przeciwnikowi, upuszcza on także kilka "kulek chakry" które możesz wchłonąć, by ją uzupełnić.
Pasek Burzy