Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
SPIS TREŚCI
0. Wstęp
1. Model systemu liczb przybliżonych
1.1. Systemy wiedzy rdzennej
1.2. Presymboliczne numeryczne systemy
1.3. Rozciągłość i numeryczność
1.4. Model reprezentacji ANS
1.5. Podsumowanie
2. Intuicja w dydaktyce matematyki
2.1. Intuicja matematyczna
2.2. Kontekst przekazu
2.3. Objaśnienia intuicyjne
2.4. Słowo końcowe
3. Semiotyka w dydaktyce matematyki
3.1. Kilka uwag o semiotyce
3.2. Problemy ze znaczeniem pewnych pojęć
3.3. Wynikanie syntaktyczne
3.4. Wynikanie semantyczne
3.5. Uwagi końcowe
4. Edukacja a myślenie matematyczne
4.1. Zarys koncepcji
4.2. Rola języka w edukacji matematycznej
4.3. Przekaz w edukacji matematycznej
4.4. Spiralny charakter edukacji
4.5. Egzemplifikacja w edukacji matematycznej
4.6. Intuicja w edukacji matematycznej
4.7. Problemy edukacyjne i ich przyczyny
4.8. Kontrowersje edukacyjne
4.9. Przyczyny niepowodzeń edukacyjnych
4.10. Appendix
5. Gry w matematyce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Heureza jako metoda nauczania
5.3. Definicja i podział gier dydaktycznych
5.4. Rola gier w nauczaniu matematyki
5.5. Wybrane gry matematyczne
5.6. Inspiracje
5.7. Zakończenie
Liczba stron: 140
Rok wydania: 2021
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788378370987