Myśl w języku Java! Nauka programowania - Allen B. Downey, Chris Mayfield - książka

Myśl w języku Java! Nauka programowania książka papierowa

Allen B. Downey, Chris Mayfield

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Myśl w języku Java! Nauka programowania
Zacznij myśleć jak programista! Naucz się łączyć umiejętności płynące z różnych dziedzin: matematyki, inżynierii i nauk przyrodniczych. Różnorodna wiedza ułatwi Ci pokonywanie przeszkód w pracy programisty — dzięki niej zdefiniujesz problem i sformułujesz jasne i precyzyjne rozwiązanie. Jak się okazuje, te wszystkie trudne umiejętności można sobie przyswoić, ucząc się programowania. Znajomość języka Java stanie się dodatkową korzyścią — jest to język o ugruntowanej pozycji, lubiany, dojrzały i najzwyczajniej bardzo przydatny.

Trzymasz w ręku zwięzły podręcznik programowania napisany z myślą o osobach mających niewielkie lub zerowe doświadczenie w tej materii. Przedstawiono w nim najbardziej podstawowe zagadnienia, a poszczególne koncepcje zaprezentowano w logicznej kolejności. Sam język Java nie został może wyczerpująco opisany, jednak ważniejsze konstrukcje, strategie i techniki programistyczne zostały pokazane w bardzo zrozumiały i przystępny sposób. Poszczególne koncepcje zilustrowano praktycznymi przykładami kodu. Ten starannie przemyślany układ treści sprawi, że „myślenie jak informatyk” bardzo szybko przestanie być Twoim problemem!

Poznawaj po jednym zagadnieniu naraz: opanuj skomplikowane tematy, rozbijając je na szereg drobnych kroków popartych przykładami.
Zrozum sposób formułowania problemów, myśl kreatywnie o rozwiązaniach i pisz programy klarownie i precyzyjnie.
Wybierz techniki programowania, które najlepiej sprawdzą się w Twojej sytuacji i przećwicz ważną umiejętność debugowania kodu.
Odkryj relacje pomiędzy danymi wejściowymi i wyjściowymi oraz poznaj instrukcje decyzyjne i pętle, klasy i metody, łańcuchy znakowe i tablice.
Wykonaj ćwiczenia związane z grami słownymi, grafiką komputerową, zagadkami i grami karcianymi.

Liczba stron: 248

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 16.8x23.7

ISBN: 9788328330061

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.