Mózg konia, mózg człowieka - Jones Janet L. - książka

Mózg konia, mózg człowieka książka papierowa

Jones Janet L.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,90 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Mózg konia, mózg człowieka to książka, która rzuca nowe światło na wiedzę o tym, jak konie się uczą, myślą, postrzegają świat i funkcjonują, oraz wyjaśnia, jak pracować w zgodzie z końskim umysłem zamiast wbrew niemu. W tym pouczającym poradniku autorka Janet Jones, będąca zarówno naukowcem i doświadczoną trenerką, opisuje, jak pracują ludzkie i końskie mózgi. Prostym językiem wyjaśnia różnice i podobieństwa między sposobem widzenia świata przez ludzi i konie. Procesy i stany psychiczne – postrzeganie, skupianie uwagi, uczenie się, zaufanie czy strach – omawiane są zarówno z perspektywy człowieka, jak i konia. Wszystkie przedstawione w książce tezy ilustrowane są prawdziwymi historiami koni i ich opiekunów oraz prezentowane tak, by praktycznie pomóc w rozwiązywaniu codziennych problemów na ujeżdżalni lub w terenie. Każdy rodzaj jeździectwa uzależniony jest od wzajemnej komunikacji człowieka i konia. Kiedy poznamy, jak funkcjonują końskie mózgi, opanujemy bardziej zrozumiałe dla koni metody porozumiewania się.
Dzięki temu: poprawimy osiągnięcia koni, oszczędzimy czas poświęcony na trening, zbudujemy głębsze relacje z końmi, stwierdzimy, że przenikliwą uprzejmością można osiągnąć więcej niż wymuszaniem, łatwiej uporamy się z problemem złego zachowania koni, ograniczymy ilość własnych błędów popełnianych podczas pracy z końmi.
Książka Mózg konia, mózg człowieka oferuje rewolucyjne pomysły, z którymi powinien się zapoznać każdy, kto ma do czynienia z końmi.

Liczba stron: 324

Tłumacz: Fiłonowicz Beata

Format (wymiary): 16.5x25.0cm

ISBN: 9788375798173

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.