Mortyr 2: For Ever - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Mortyr 2: For Ever - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry akcji Mortyr 2: For Ever, którego akcja ponownie rozgrywa się w okresie II wojny światowej. Solucja ta została przygotowana z myślą o rozgrywce singleplayer i zawiera dokładny opis przejścia wszystkich dostępnych misji.

Mortyr 2: For Ever - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Spotkanie (1) (Misja 1)
  • Okopy (1) (Misja 3)
  • Spotkanie (4) (Misja 1)
  • Spotkanie (3) (Misja 1)
  • Katedra (1) (Misja 9)
  • Ostatnia bitwa (3) (Misja 11)
  • Spotkanie (2) (Misja 1)
  • Okopy (3) (Misja 3)
  • Zatrzymaj ich! (1) (Misja 4)
  • Zatrzymaj ich! (2) (Misja 4)

Informacja o grze

Druga część gry FPS Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Wcielamy się w Svena, należącego do tej samej rodziny co bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej, a poszczególne poziomy osadzone są w Szwecji, Polsce, Słowacji i Grecji.

Gra Mortyr 2: For Ever, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 50

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Mortyr 2: For Everporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=320

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Cenne wskazówki

Misja 1

Spotkanie (1)

Spotkanie (2)

Spotkanie (3)

Spotkanie (4)

Misja 2

Gen von Stropp (1)

Gen von Stropp (2)

Gen von Stropp (3)

Gen von Stropp (4)

Misja 3

Okopy (1)

Okopy (2)

Okopy (3)

Misja 4

Zatrzymaj ich! (1)

Zatrzymaj ich! (2)

Zatrzymaj ich! (3)

Misja 5

Obóz (1)

Obóz (2)

Obóz (3)

Obóz (4)

Misja 6

Stacja Negotin (1)

Stacja Negotin (2)

Stacja Negotin (3)

Stacja Negotin (4)

Misja 7

Ostatni most (1)

Ostatni most (2)

Ostatni most (3)

Misja 8

Monastyr (1)

Monastyr (2)

Monastyr (3)

Misja 9

Katedra (1)

Katedra (2)

Misja 10

Katakumby (1)

Katakumby (2)

Misja 11

Ostatnia bitwa (1)

Ostatnia bitwa (2)

Ostatnia bitwa (3)

Ostatnia bitwa (4)

Ostatnia bitwa (5)

Wstęp

Witaj w nieoficjalnym poradniku do drugiej części Mortyra. Solucja ta została przygotowana z myślą o tych z Was, którzy zapragną zakosztować rozgrywki singleplayer. Poniższy tekst zawiera dokładny opis przejścia wszystkich dostępnych misji. Radziłbym również zapoznać się z kilkoma wskazówkami, dzięki którym przeprawa z grą będzie mniej bolesna.

Zapraszam do lektury,

Jacek "Stranger" Hałas

Cenne wskazówki

Poniżej znajdziesz kilka cennych porad, warto jest się z nimi zapoznać, szczególnie jeśli myślisz o rozpoczęciu zabawy na jednym z wyższych poziomów trudności...

Przede wszystkim, korzystaj z tego, że możesz zapisywać stan gry w dowolnym miejscu. Dokonuj częstych quicksave'ów a w spokojniejszych miejscach tradycyjnych zapisów. Dobrze byłoby, gdybyś przez cały czas dysponował co najmniej trzema-czterema slotami z zapisanymi stanami gry.

Napotykanych przeciwników w miarę możliwości staraj się atakować z zaskoczenia. Nie wdawaj się w starcia z większymi oddziałami wroga. Korzystaj z tego, że inteligencja napotykanych osób nie stoi na najwyższym poziomie. Próbuj odciągać pojedynczych żołnierzy od reszty grupy, często korzystaj z broni snajperskiej.

W wybranych miejscach dobrze jest korzystać z cichych broni (np. pistoletu z tłumikiem) lub karabinu snajperskiego aczkolwiek w większości przypadków taktyka a'la Rambo w zupełności się sprawdza. :-)

Badaj ciała poległych przeciwników, a także wszystkie obiekty znajdujące się w okolicy. Przede wszystkim mam tu na myśli apteczki, które na wyższych poziomach trudności są na wagę złota.

Misja 1

Spotkanie (1)

NOWY CEL: Skontaktuj się z lokalnym ruchem oporu

Obejrzyj filmik wprowadzający. Z czteroosobowej grupy tylko Tobie udało się przeżyć. Będziesz musiał w pojedynkę dotrzeć na spotkanie z kapitanem Gunnarem.

Uwaga! Dokładnie czytaj wyświetlane na ekranie informacje, dzięki którym ułatwisz sobie aktualnie rozgrywaną misję. Przygotuj pistolet z tłumikiem, ostrożnie podejdź do widocznego na screenie strażnika i oddaj JEDEN strzał w jego głowę. Koniecznie zabierz leżące przy jego ciele przedmioty!

Przygotuj sobie dopiero co zdobyty karabin i ruszaj dalej. Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka, tak więc nie możesz się zgubić. :-) Przejdź do trybu snajperskiego i zastrzel śpiącego strażnika (screen). Podejdź do ciała i zabierz cenne przedmioty.

Zauważ, że gra nie bez powodu wyświetliła informację o możliwości badania napotykanych konstrukcji. Do jednego z okolicznych budynków będziesz się mógł przedostać (screen) korzystając z możliwości przykucnięcia. W środku znajdziesz kilka apteczek. Kiedy będziesz gotowy, wyjdź na zewnątrz (tą samą drogą) i ruszaj dalej.

Po dotarciu do widocznego na screenie miejsca zatrzymaj się i przygotuj snajperkę, albowiem za chwilę będziesz musiał zabić trzech wrogów. Zacznij powoli posuwać się do przodu. Warto byłoby też zapisać stan gry...

Korzystając ze snajperki zabij stojącego przy lewej budce wartownika. Prawdopodobnie zdąży on wystrzelić flarę, co spowoduje, iż zjawią się tu dwaj dodatkowi przeciwnicy (jeden przyjedzie na skuterze). Załatw ich korzystając ze snajperki. Po walkach koniecznie zbadaj ciała poległych żołnierzy, odnajdziesz bowiem niezwykle przydatny karabin maszynowy. Wewnątrz jednego z budynków znajdują się ponadto apteczki.

Spotkanie (2)

NOWY CEL: Gunnar został schwytany!

Załączy się kolejna scenka przerywnikowa. Gunnar, z którym miałeś się skontaktować zostanie pojmany. Teraz będziesz go musiał uwolnić...

Ruszaj jedyną możliwą ścieżką. Po chwili zbliżysz się do miejsca, w którym gra wyświetli kolejną podpowiedź. Za wzgórzem znajduje się niewielki obóz, który będziesz mógł zaatakować z zaskoczenia. Aby to zrobić skieruj się do LEWEJ ścieżki (prowadzącej na górę), oznaczono ją niebieskimi strzałkami.

Przygotuj sobie karabin maszynowy i ostrożnie podejdź do wskazywanego przez niebieską strzałkę miejsca. Na dole powinieneś zauważyć kilku wrogich żołnierzy. Nie strzelaj do nich, zamiast tego wyceluj w znajdujące się za ciężarówką wybuchowe beczki. Po eksplozji zejdź na dół (nie zeskakuj!!!) i skieruj się do zniszczonego obozu.

Podejdź do ciężarówki. Zauważ, że znajduje się tu kilka apteczek. Jeśli w trakcie poprzednich walk straciłeś trochę zdrowia, to koniecznie się podlecz. Pamiętaj też o tym, że w krytycznych sytuacjach możesz wracać do miejsc, w których ukryto medykamenty. Ruszaj w stronę ukazanej na screenie ścieżki.

Załączy się kolejna scenka przerywnikowa. Będziesz musiał zaatakować z zaskoczenia widocznych na screenie wrogich żołnierzy. Zauważ, że kawałek dalej stoi zaparkowana ciężarówka z zamontowanym ciężkim karabinem maszynowym. Będziesz mógł z niego skorzystać.

Będziesz musiał ominąć wioskę z prawej strony. Stopniowo posuwaj się do przodu, pamiętaj jednak o tym, aby nie zbliżać się zbytnio do zabudowań! Po chwili powinieneś zauważyć pojedynczą chatkę (przy wodzie). Przygotuj pistolet z tłumikiem i zabij dwóch pilnujących jej przeciwników (pamiętaj o tym, aby celować w głowę lub w ostateczności w tułów). Znajdziesz tu kilka apteczek.

Spotkanie (3)

Możesz już wracać do