Modele regulacji statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w jednostkach organizacyjnych w prawie polskim - Kozieł Grzegorz - ebook

Modele regulacji statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w jednostkach organizacyjnych w prawie polskim ebook

Kozieł Grzegorz

0,0
169,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka dotyczy modeli regulacji statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w poszczególnych jednostkach organizacyjnych w prawie polskim.

Poruszono w niej zagadnienia dotyczące przede wszystkim:

  • pojęcia i typów jednostek organizacyjnych z perspektywy kategorii wierzyciela uczestnika takich jednostek oraz statusu materialnoprawnego tego wierzyciela;
  • sposobu regulacji statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w handlowych spółkach osobowych;
  • statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w spółkach kapitałowych;
  • statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w tzw. para(quasi)-spółkach – EZIG (z siedzibą na terytorium RP), TUW i TRW;
  • statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w spółdzielniach działających na zasadach ogólnych (w tym spółdzielniach prawa polskiego i spółdzielni europejskiej z siedzibą na terytorium RP);
  • istnienia statusu materialnoprawnego wierzycieli uczestników w wybranych jednostkach organizacyjnych typu korporacyjnego innych niż spółki handlowe, tzw. para(quasi)-spółki i spółdzielnie na przykładzie stowarzyszeń i zbliżonych do nich jednostek organizacyjnych.

Książka przeznaczona jest zarówno dla osób prowadzących badania naukowe w obszarze prawa cywilnego oraz gospodarczego, jak i praktyków, m.in. adwokatów, radców prawnych, sędziów, notariuszy, prokuratorów, a także studentów prawa, administracji czy ekonomii. Zainteresuje również przedsiębiorców.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne