MMA Mieszane sztuki walki Trening i technika - Plyler Danny, Seibert Chad - książka

MMA Mieszane sztuki walki Trening i technika książka papierowa

Plyler Danny, Seibert Chad

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niezależnie od tego, jakie masz ambicje jako doskonalący formę sportowiec i stający do walk zawodnik, ta książka wskaże ci, jak osiągnąć szczyt formy, zapanować nad emocjami i umysłem, wzmocnić pewność siebie oraz skuteczniej walczyć. Ponad 300 fotografii, szczegółowych opisów i obszernych instrukcji przedstawia:
• ćwiczenia wydolnościowe i siłowe, takie jak pompki alpinisty, brzuszki w gardzie na partnerze i tajski strach na wróble;
• techniki uderzania i obrony, takie jak ciosy prosty przedni, prosty tylny, sierpowy i krzyżowy, tajskie kopnięcie kolanem oraz kopnięcia okrężne w wewnętrzną i zewnętrzną część uda;
• techniki zapaśnicze i obronne, w tym brudny klincz bokserski, klincz zapaśniczy i tajski;
• obalenia, na przykład przez biodro, z doskoku oraz przez chwyt za jedną nogę lub dwie nogi;
• techniki przejścia i ucieczki jiu-jitsu z pełnego dosiadu, dosiadu kolanem na brzuchu, zamkniętej gardy, otwartej gardy i inne;
• dające zwycięstwo techniki poddawania przeciwnika, takie jak dźwignia na staw łokciowy, kimura, omoplata, gilotyna, dźwignia na staw skokowy i duszenie trójkątne;
• ćwiczenia poprawiające szybkość i celność ciosów oraz kopnięć;
• ćwiczenia umysłowe kształtujące umiejętność koncentracji i skupienia się na celu oraz zmniejszające strach;
• dietę, którą stosują zawodowcy, aby być w jak najlepszej formie
• plany treningowe różnej długości (17-, 29 i 58-minutowe).

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Skawran Katarzyna

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788377737040

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.