Młodzi przyrodnicy Pająki Tom 10 - Zarawska Patrycja - książka

Młodzi przyrodnicy Pająki Tom 10 książka papierowa

Patrycja Zarawska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Wilga
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Seria przybliża dzieciom świat przyrody, przedstawia fascynujące fakty z życia zwierząt i roślin.
Poruszono w niej różnorodne tematy przyrodnicze, opisano ciekawe rośliny oraz zwierzęta w różnych środowiskach życia: w stawie, w lesie, na łące, pod ziemią, pod wodą itp. Proste teksty i duże litery sprawiają, że Młodzi przyrodnicy to także seria do pierwszego czytania. Pająki są naprawdę fascynujące! Jedne rozpinają wśród gałęzi pionową, koncentryczną sieć łowną. Inne rozwieszają w zaroślach pajęczynę w postaci płachty lub hamaka. Jeszcze inne tworzą w jakimś kąciku pułapkę w formie lejka. Są również takie, które niczego nie budują, tylko niczym Spiderman wypuszczają nić asekuracyjną i skaczą na ofiary. Większość poluje na owady, ale niektóre… udają ofiary złapane w sieć, żeby pożreć innego pająka.
W książce Pająki czytelnicy przyjrzą się polskim pająkom z bliska w ich naturalnym środowisku. Dowiedzą się, gdzie ich szukać i jak je rozróżniać. Poznają typy pajęczyn i zaobserwują, jak konstruuje się je krok po kroku. Dowiedzą się, jak wyglądają pajęcze gody, gdzie samice składają jaja i czy opiekują się młodymi. Rozszyfrują zagadkę babiego lata. Poznają pająka o najsłodszej polskiej nazwie – zyzusia tłuściocha, a także gatunek, który umie biegać po wodzie i nurkować albo udawać… mrówkę. Dowiedzą się, które pająki mieszkające w domach są naszymi sprzymierzeńcami i dlaczego nie należy ich zabijać.

Liczba stron: 48

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788328093478

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.