Mistrzowski JavaScript Programowanie zorientowane obiektowo - Chiarelli Andrea - książka

Mistrzowski JavaScript Programowanie zorientowane obiektowo książka papierowa

Chiarelli Andrea

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

JavaScript jest popularnym, rozwiniętym i dojrzałym językiem programowania, a jego zastosowanie znacząco wykracza dziś poza WWW, HTML i CSS: skrypty można uruchamiać na serwerze, komputerach PC, w urządzeniach przenośnych i układach wbudowanych. Dzięki tym możliwościom JavaScript stał się potężnym i wszechstronnym narzędziem. Co więcej, ten język świetnie nadaje się do programowania zorientowanego obiektowo i pozwala na pisanie solidnego kodu, a w efekcie na tworzenie nawet bardzo złożonych, skalowalnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które mniej więcej znają JavaScript, ale chcą się nauczyć programować obiektowo w tym języku. Można tu znaleźć informacje o definiowaniu obiektów za pomocą klas ES6, metodach hermetyzacji oraz różnych sposobach dziedziczenia. Są tu niektóre zaawansowane wzorce projektowe i opis wykorzystania mechanizmu obietnic do pracy z procesami asynchronicznymi. Nie zabrakło również wyjaśnień zasad SOLID, dzięki którym tworzony kod staje się efektywny i niezawodny.

Niektóre zagadnienia omówione w książce:

podstawy programowania obiektowego w JavaScripcie
techniki imitacji klasycznych interfejsów obiektowych
modele prezentacyjne: MVC i MVVM
programowanie asynchroniczne
porządkowanie kodu źródłowego — moduły ECMAScript 6
rodzaje architektury aplikacji w JavaScript, wzorce fasada i mediator

JavaScript — pisz skrypty do zadań specjalnych!

Liczba stron: 264

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 17.1x23.2

ISBN: 9788328331983

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.