Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Niniejszy poradnik zawiera opis przejścia zadań głównych jak i pobocznych dostępnych w grze Might & Magic X: Legacy, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danych questów. Można też znaleźć w nim mapy dostępnych dungeonów oraz miast, które przewijały się przez całą grę. Tekst zawiera autorskie porady dotyczące walki oraz ogólnej rozgrywki. W środku znajdziesz też spis trenerów poszczególnych umiejętności wraz z ich przybliżoną lokalizacją, by łatwiej było zyskiwać biegłości w poszczególnych umiejętnościach. Istotnym elementem jest opis wszystkich zadań w raz z mapami, które pozwolą twoim bohaterom awansować klasę wyżej i posiąść arcymistrzostwo w wybranych dziedzinach. Might & Magic X: Legacy jest to turowa gra RPG studia Ubisoft, która jest kontynuacją tradycji z pierwszych tytułów tej serii. Kierujesz tutaj drużyną poszukiwaczy przygód w magicznym i mrocznym świecie fantasy Ashan, który nie jest wolny od intryg i przepychanek politycznych. Gra nawet na łatwym poziomie Awanturnika trudności oferuje duży nacisk na taktykę i rozwój bohaterów, ponieważ nie każdego przeciwnika można pokonać w ten sam łatwy sposób. Twórcy do dyspozycji dali graczowi aż cztery grywalne rasy a także dwanaście klas podstawowych jak i prestiżowych. Mimo iż klasy są zależne od rasy tworzenie drużyny daje trochę możliwości.
Poradnik do gry Might & Magic X: Legacy zawiera:
Poradnik do gry Might & Magic X: Legacy opisuje każde zadanie występujące w grze. Poza bogato ilustrowaną solucją, w opracowaniu znalazły się porady oraz mapy dungeonów i miast, a także opis procesu tworzenia postaci i doboru umiejętności.
Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 96
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1386
Rasa
Klasa
Ustalenie wyglądu
Umiejętności
Atrybuty
Promocja na Starszego Druida
Promocja na Grasanta
Promocja na Ostrze Wiatru
Promocja na Lorda Run
Promocja na Arcymaga
Promocja na Tropiciela
Promocja na Mistrza Ostrzy
Promocja na Podżegacza Wojennego
Promocja na Paladyna
Promocja na Strażnika
Promocja na Strażnika Tarczy
Promocja na Zaklinacza Krwi
Mapa i Questy
Pająki w Studni
Rozbójnicy
Ciemność w Latarni Morskiej
Wyboista droga do Portmeyron
Miecz Łowcy Nagród
Mapa i Questy
Mapa Grani
Kłopoty z Żywiołami
Kuźnia Bohaterów
Haart ma swoje powody
Polowanie na Montbarda
Tajemnica Obelisków
Klątwa
Zakazana Saga
Mapa i Questy
Informator Morgana
Wielka Ucieczka
Klucze do Kanałów
Bracia w Zbrodni
Wyzwolenie
Dunstan
Questy
Grobowiec Tysiąca Trwóg
Bitwa o Karthal
Mistrz Zabójców
Niniejszy poradnik zawiera opis przejścia zadań głównych jak i pobocznych dostępnych w grze Might & Magic X: Legacy, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danych questów. Można też znaleźć w nim mapy dostępnych dungeonów oraz miast, które przewijały się przez całą grę. Tekst zawiera autorskie porady dotyczące walki oraz ogólnej rozgrywki. W środku znajdziesz też spis trenerów poszczególnych umiejętności wraz z ich przybliżoną lokalizacją, by łatwiej było zyskiwać biegłości w poszczególnych umiejętnościach. Istotnym elementem jest opis wszystkich zadań w raz z mapami, które pozwolą twoim bohaterom awansować klasę wyżej i posiąść arcymistrzostwo w wybranych dziedzinach.Might & Magic X: Legacy jest to turowa gra RPG studia Ubisoft, która jest kontynuacją tradycji z pierwszych tytułów tej serii. Kierujesz tutaj drużyną poszukiwaczy przygód w magicznym i mrocznym świecie fantasy Ashan, który nie jest wolny od intryg i przepychanek politycznych. Gra nawet na łatwym poziomie Awanturnika trudności oferuje duży nacisk na taktykę i rozwój bohaterów, ponieważ nie każdego przeciwnika można pokonać w ten sam łatwy sposób. Twórcy do dyspozycji dali graczowi aż cztery grywalne rasy a także dwanaście klas podstawowych jak i prestiżowych. Mimo iż klasy są zależne od rasy tworzenie drużyny daje trochę możliwości.
Poradnik do gry Might & Magic X: Legacy zawiera:
Spis i opis misji występujących w grze
Liczne mapy Podziemi
Odpowiedzi do skrzyń z zagadkami
Opis tworzenia postaci
Porady do rozgrywki oraz walki
Dopasowanie różnych płynów znajdujących się w beczkach do stałych efektów, jakie powodują
Listę Trenerów
Mapy Miast
Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)
Przed zadaniem "Bitwa o Karthal" nakupuj tyle mikstur ile się da byś nie musiał potem zaczynać od nowa.
Pieniądze głównie przeznaczaj na mikstury, oraz trenerów. Lepsze przedmioty zazwyczaj znajdziesz w terenie.
By wejść do niektórych miejsc potrzeba ci błogosławieństwa bogini wody i boga powietrza.
Często zapisuj stan gry klawiszem F5.
Warto robić Zadania na wyższe klasy ponieważ te dają ciekawe umiejętności.
Bossowie są z reguły odporni na wszystkie stany wpływające na umysł, oraz przesunięcia.
By otrzymać rangę arcymistrza w jakiejś umiejętności trzeba posiadać klasę prestiżową.
Miej zróżnicowaną drużynę, bo istnieją przeciwnicy, na których lepiej działa magia, a na innych ataki wręcz.
Zdobywanie błogosławieństw nie jest wymagane, ale dają one bardzo dobre bonusy.
Istnieją cztery typy przedmiotów: białe, zielone, niebieskie, złote. Złote trzeba jeszcze awansować na dodatkowy poziom.
Wchodząc do podziemi zawsze warto mieć cały zapas prowiantu.
By walczyć z widmami potrzebujesz zaklęcia Ognia chroniącego przed paraliżem
Gdy jedna z twoich postaci wykona podczas walki akcję inną niż ruch, drużyna nie będzie wstanie się ruszyć.
Gdy walczysz w lochach z przeciwnikami dystansowymi, to najlepiej wycofać się za róg i poczekać aż przeciwnik sam do ciebie przyjdzie.
Tank zawsze powinien mieć zaklęcie "Wyzwanie" by osłonić słabszych członków drużyny.
Najlepiej by wszystkie postaci pod koniec gry miały 200+ życia maksymalnego.
W grze doświadczenie można zdobywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zabijanie potworów, drugim zaś robienie zleceń, w których zazwyczaj chodzi o zabijanie potworów.
Zatem najważniejsze jest przetrwanie, a żeby tego dokonać należy umieć walczyć. Walka w tej grze nie przebiega na ten sposób, że idziesz do przodu i klikasz w jeden klawisz. Musisz pamiętać, iż jest to gra turowa. Podczas walki z cyklopem na pewno nie obejdzie się bez zaklęć zbiorowego leczenia, no ale do cyklopów bez 20 poziomu podchodzić nie ma co.
Powyższy screen przedstawia fazę walki z jednym z Cyklopów, przeciwników z wielką maczugą, którzy jednym uderzeniem trafiają wszystkich twoich bohaterów.
Należy, więc się zastanowić czy jest sens używania skilla, który prowokuje przeciwnika do ataku na tanka. Odpowiedzią jest nie, ponieważ on atakując jedną postać atakuje wszystkie.
Pamiętaj, że na każdego przeciwnika inaczej sprawdza się inna taktyka. Jeśli boss walczy z dystansu to lepiej cofnąć się za jakiś róg i poczekać aż ten sam do ciebie przyjdzie.
Jeśli przeciwnik ma w opisie, że odda cios na każdy atak wręcz to najlepiej zaatakować go atakami magicznymi, jeśli się takie posiada. Tak samo gdy przeciwnik dostaje jedno dodatkowe uderzenie na blok to lepiej nie atakować wręcz, lub tylko wtedy gdy będziesz pewnym że atak trafi.
Należy pamiętać, że martwy towarzysz od dużych obrażeń, dużych obrażeń nie czyni, dlatego warto robić wszystko by go chronić oraz rozdawać mu trochę punktów w witalność podczas poziomu.
Nie są to jedyne taktyki, których można używać. Wszystko tutaj zależy od twoich doborów skilli, poziomów twoich bohaterów, a przede wszystkim pomyślunku, ponieważ większość walk da się wygrać łatwo o ile ma się odpowiednia drużyną oraz nie leci się niczym berserker na wroga dusząc ciągle przycisk zwykłego ataku.
Aby rozpocząć grę należy najpierw określić czy chce się grać na normalnym poziomie trudności, czy może na trudnym.
Po tym wyborze gra daje ci kolejny wybór.
Manual Creation - Możesz stworzyć swoje cztery postaci własnoręcznie.
Random Creation - Gra może ci wylosować bohaterów.
Default Party - Możesz wziąć tych, którzy stworzyli autorzy.
Dwóch ostatnich punktów wyjaśniać nie trzeba, więc zajmiemy się pierwszym.
Klikasz odpowiedni przycisk i od razu pojawia ci się ekran tworzenia bohaterów. Znaki zapytania wskakują na miejsce w drużynie oraz czy na tym miejscu jest stworzony bohater.
Wybierz miejsce w drużynie twojego pierwszego bohatera klikając na odpowiedni znak zapytania i zacznij tworzyć.
Wybór rasy jest bardzo istotny podczas kreowania postaci. Jest to spowodowane tym że każda z dostępnych ma swoje ograniczenia co do klasy oraz pewne bonusy z którymi rodzi się postać.
Dostępne rasy wraz z bonusami to:
Człowiek:
- Odporność na obrażenia od powietrza: 10
- 4 darmowych skill pointów na start
Elf:
- Odporność na obrażenia od ziemi: 10
- + 5 do uników
Krasnolud:
- Odporność na obrażenia od ognia: 10
- Otrzymują dodatkowe 1 punkty życia za każdy punkt włożony w Żywotność
Ork:
- Zwiększone obrażenia od ataków krytycznych o 20%
- 20% szansy na uniknięcie stanu negatywnego
Klasa jest kolejną zakładką zaraz po wyborze Rasy. Tutaj możesz ustawić, jakim orężem będzie parała się twoja postać. Niestety każda klasa jest powiązana ściśle z rasą i przez to można na razie otrzymać tylko takie kombinacje
Człowiek:
Wolny mag -> Arcymag
Najemnik -> Ostrze Wiatru
Krzyżowiec -> Paladyn
Elf:
Obieżyświat -> Strażnik
Tancerz Ostrza -> Mistrz Ostrzy
Druid -> Starszy Druid
Krasnolud:
Obrońca -> Strażnik Tarczy
Zwiadowca -> Tropiciel
Kapłan Run -> Lord Run
Ork:
Barbarzyńca -> Podżegacz Wojenny
Łowca -> Grasant
Szaman -> Zaklinacz Krwi
Następna zakładka przedstawia pola do określenia płci, imienia, głosu oraz wyglądu tworzonego bohatera.
Tutaj nie ma zbyt wielu opcji niestety, więc fani zabawy w dokładne ustalanie jak ma wyglądać twarz herosa będą zawiedzenia.
Możesz ustawić jeden z dwóch dostępnych głosów dla każdej płci, wybrać jeden z czterech zdjęć przedstawiających twą postać, oraz wpisać imię.
Ta zakładka jest niezwykle ważna, ponieważ zawiera spis umiejętności do wykupienia przez twoich bohaterów. Wchodzisz do tego okienka i masz przed sobą:
- Umiejętności wykupione bazowo przez twoją postać, czyli, na które nie musisz wydawać punktów, ale nie możesz ich też usunąć.
- Dwa punkty umiejętności do rozdysponowania( jedynie ludzie maja 8)
- Spis wszystkich umiejętności podzielonych na Uzbrojenie, Różności, oraz Szkoły Magii
W zależności od rasy i klasy niektóre z umiejętności są oczywiście niedostępne dla takiej mieszanki. Dodatkowo należy zwracać uwagę, do jakiego stopnia można opanować w trakcie gry daną umiejętność.
Mamy