Might  Magic: Heroes VII - opis przejścia - Patryk "Tyon" Greniuk - ebook
Opis

Might & Magic: Heroes VII jest kolejną odsłoną niezwykle popularnej serii strategii turowych w klimatach fantasy. Opowiada ona historię wojny o tron Imperium, a kampania skupia się wokół losów młodego księcia, Ivana. Za produkcję odpowiada studio Limbic Entertainment, odpowiedzialne za stworzenie poprzedniej części serii. Opis przejścia zawiera komplet informacji potrzebnych do szybkiego oraz efektywnego przejścia wszystkich misji kampanii. Poradnik podzielony został na części odnoszące się do wszystkich 7 kampanii: Przystani, Sylvan, Akademii, Twierdzy, Lochu, Nekropolii oraz kampanię główną księcia Ivana. Każdy rozdział wzbogacony został o specjalnie przygotowaną mapę prezentującą najważniejsze miejsca, miasta, sojuszników, silnych przeciwników oraz skrzynie ze skarbami. Mapy wzbogacono o dokładny opis przejścia zadań głównych i dodatkowych w każdej lokacji.

Opis Przejścia do gry Might & Magic: Heroes VII zawiera:

  • Opis przejścia wszystkich misji obecnych w grze, podzielonych na kampanie: Przystani, Sylvan, Akademii, Twierdzy, Lochu, Nekropolii oraz księcia Ivana;
  • Specjalnie przygotowane mapy zawierające najważniejsze informacje pomocne dla gracza;
  • Opis zadań głównych i dodatkowych, które występują we wszystkich misjach.

W poradniku - solucji do gry Might & Magic: Heroes VII przedstawiono zarówno dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich 7 kampanii, jak i szereg map zawierających najważniejsze informacje. W poradniku opisano również zadania poboczne.

Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ślepe Narzędzia Losu (Blind Instruments of Fatality) M10 (Przystań)
  • Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 (Sylvan)
  • Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2 (Sylvan)
  • Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11 (Przystań)
  • Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 (Loch)
  • Niebywała Zuchwałość (A Dissolute Audacity) M9 (Przystań)
  • Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15 (Nekropolia)
  • Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6 (Loch)
  • Uczta Bogów (A Feast for the Gods) M12 (Przystań)
  • Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 (Nekropolia)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 120

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Popularność


Might & Magic: Heroes VIIopis przejściaporadnik do gry

autor: Patryk "Tyon" Greniuk

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-277-9

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1648

[email protected]

Spis treści

Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia

O poradniku

Sylvan

Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1

Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2

Sen jak Śmierć Nieprzespany (The Very Counterfeit of Death) M3

Portale Ulotnych Snów (The Portals of Flickering Dreams) M4

Loch

Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5

Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6

Esencja Najczystszej Trucizny (The Essence of Purest Poison) M7

Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8

Przystań

Niebywała Zuchwałość (A Dissolute Audacity) M9

Ślepe Narzędzia Losu (Blind Instruments of Fatality) M10

Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11

Uczta Bogów (A Feast for the Gods) M12

Nekropolia

Nieodwracalne (Something Irreversible) M13

Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14

Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15

Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16

Ostatnie Kilka Kroków (Those Last Few Steps) M17

Twierdza

Bardzo Ambitna Nienawiść (A Very Ambitious Hatred) M18

Jedyna Wolność Znana Niewolnikowi (The Only Freedom a Slave Knows) M19

Nie Ma Pokoju na Tym Świecie (No Peace in This World) M20

Szczerość (True to Ourselves) M21

Akademia

Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22

Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23

Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach (The Story of Princess Ghali and the Four Suitors) M24

Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25

Kampania Ivana

Łzy Świata (The Tears of the World) M26

Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27

Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia

Might & Magic: Heroes VII jest kolejną odsłoną niezwykle popularnej serii strategii turowych w klimatach fantasy. Opowiada ona historię wojny o tron Imperium, a kampania skupia się wokół losów młodego księcia, Ivana. Za produkcję odpowiada studio Limbic Entertainment, odpowiedzialne za stworzenie poprzedniej części serii. Opis przejścia zawiera komplet informacji potrzebnych do szybkiego oraz efektywnego przejścia wszystkich misji kampanii. Poradnik podzielony został na części odnoszące się do wszystkich 7 kampanii: Przystani, Sylvan, Akademii, Twierdzy, Lochu, Nekropolii oraz kampanię główną księcia Ivana. Każdy rozdział wzbogacony został o specjalnie przygotowaną mapę prezentującą najważniejsze miejsca, miasta, sojuszników, silnych przeciwników oraz skrzynie ze skarbami. Mapy wzbogacono o dokładny opis przejścia zadań głównych i dodatkowych w każdej lokacji.

Opis Przejścia do gry Might & Magic: Heroes VII zawiera:

Opis

przejścia wszystkich misji obecnych w grze, podzielonych na kampanie: Przystani, Sylvan, Akademii, Twierdzy, Lochu, Nekropolii oraz księcia Ivana;

Specjalnie

przygotowane mapy zawierające najważniejsze informacje pomocne dla gracza;

Opis

zadań głównych i dodatkowych, które występują we wszystkich misjach.

Patryk Greniuk (www.gry-online.pl)

O poradniku

Opis Przejścia gry Might & Magic: Heroes VII zawiera opis wszystkich 7 kampanii występujących w grze, z podziałem na poszczególne misje. W ramach poszczególnych misji dokonano także podziału na zadania główne i poboczne. Pozwala to na szybką i intuicyjną nawigację po całym poradniku.

Każda misja wzbogacona została o specjalnie przygotowaną mapę, na której zaznaczono najważniejsze miejsca związane z zadaniami, miasta neutralne oraz wrogie, przyjazne jednostki, najsilniejszych przeciwników oraz wszystkie misje ze skarbami i artefaktami. Na mapie występuje oczywiście ogromna ilość budynków, przeciwników i surowców, jednak nie było możliwości aby w czytelny sposób przedstawić je na tak niewielkiej mapie. Postanowiliśmy więc wybrać tylko te punkty, które są graczowi najbardziej przydatne z praktycznego punktu widzenia.

Pod każdą mapą znajduje się dodatkowo opis wszystkich zadań dostępnych w ramach tej misji. Podzielone są one na zadania główne oraz dodatkowe, a ich kolejność odpowiada sugerowanej kolejności wykonywania.

Cały poradnik podzielony został na dwie główne części: przewodnik po grze oraz opis przejścia. Jeśli więc szukasz ogólnych informacji na temat występujących w grze budynków, jednostek, czarów czy umiejętności skorzystaj właśnie z przewodnika po grze.

Oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku:

Kolor zielony - jednostki i bohaterowie

Kolor pomarańczowy- nazwy miejsc i lokacji

Kolor niebieski - czary i umiejętności

Kolor brązowy - budynki

Kursywa - inne ważne pojęcia wymagające oznaczenia

Sylvan

Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1

Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los

Opis Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los

1

-

Wybrzeże

Tutaj

rozpoczynasz swoją przygodę.

2

-

Jeleń

Podejdź

i

podążaj za jeleniem.

3

-

Danan

Porozmawiaj

z Danan, a następnie za nią podążaj.

4

-

Shalwen

Gdy

tylko podejdziesz automatycznie rozpocznie się rozmowa, a po niej otrzymasz dostęp do swojego pierwszego miasta.

5

-

Stocznia

Możesz zbudować

tutaj

łódź, dzięki której będziesz mógł poruszać się po wodzie. Potrzebujesz do tego: 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy.

6

-

Skały

Przepłynięcie

za

skały skutkować będzie atakami cyklopów, które za każdym razem zniszczą część naszej armii.

7

-

Teleport

8

-

Jednooka Skała

Pokonaj

siły nieprzyjaciela: 5 Cyklopów, 20 Harpii, 20 Gnolli, 2 Piaskowe Wiwerny, 2 Centaury.

9

-

Teleport

Pojawi

się dopiero po pokonaniu cyklopów (08). Skorzystaj z niego jeśli chcesz zakończyć misję.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los

Czerwona

liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta

liczba

- Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć

do

swojej armii

Silniejsi

przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby

i skrzynie ze złotem

W pierwszej misji z kampanii Sylvan poznamy losy młodego morskiego elfa o imieniu Wysloth. Podczas swojej podróży w wyniku burzy zatonął jego statek. Przygodę rozpoczynamy od momentu wyrzucenia go na brzeg nieznanego kontynentu. W misji tej nie musisz się spieszyć, gdyż jednostki wroga nie stają się coraz silniejsze, ani nie działają na twoją niekorzyść. Spokojnie pokonuj kolejne etapy misji, pokonuj przeciwników i zbieraj armię potrzebną do pokonania 5 cyklopów. Na mapie, poza najważniejszymi miejscami związanymi z wykonywaniem misji, zaznaczono także silniejsze grupy przeciwników, potencjalne nowe jednostki do twojej armii oraz skrzynie ze złotem, doświadczeniem oraz przedmiotami.

Rozbitek (Castaway) - zadanie główne

Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie dodane do twojego dziennika zadań. Musisz zbadać okolicę wybrzeża, przy którym zostałeś wyrzucony z morza. Na samym początku udaj się na północ i kliknij na samotnego jednorożna (Lone Unicorn). Wysloth wejdzie na jego grzbiet.

Twoim następnym krokiem jest odszukanie Jelenia(M1,2). Gdy tylko podejdziesz zacznie on od ciebie uciekać. Musisz za nim podążać. Jeśli jednak czujesz się na siłach możesz spróbować walczyć z okolicznymi przeciwnikami. Zyskasz dzięki temu odrobinę doświadczenia i surowców. Pogoń za Jeleniem potrwa około tur. Po jej zakończeniu będziesz mógł przyłączyć go do drużyny. Od razu zobaczysz kolejną grupę jednostek, z którą możesz zrobić to samo - 25 Wróżek. Dziennik zadań zostanie zaktualizowany, a ty będziesz musiał podążać za kolejnymi obeliskami, począwszy od miejsca, w którym stoisz.

Podążaj za jeleniem, a będziesz mógł go w końcu przyłączyć do drużyny.

Doprowadzą cię one do elfickiego bohatera - Danan(M1,3). Porozmawiaj z nią, a poleci ci ona podążać za sobą. W ciągu około 2 tur dojdziecie do miasta (M1,4). Tam musisz porozmawiać z Sylraelem. Dowiesz się, że mają oni problem z okolicznymi Cyklopami. Będziesz musiał się nimi zająć.

Zadanie zostanie zakończone sukcesem. Otrzymasz 1000 punktów doświadczenia oraz dostęp do twojego pierwszego miasta - Shalwen. Na twoich usługach znajdzie się także Danan - elificka bohaterka.

Zbuduj statek (Build a ship fit to go through the maelstorm) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Sylraelem w Shalwan(M1,4). Będziesz musiał zbudować statek, którym dostaniesz się na wyspę cyklopów.

Z budową statku nie musisz się spieszyć. Spokojnie zbierz wszystkie potrzebne surowce.

Aby zbudować łódź musisz udać się do Stoczni(M1,5), która znajduje się ona zaledwie kilkanaście pól od miasta i zapłacić odpowiednią kwotę za statek. Kosztować cię to będzie 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy. Na szczęście nie goni cię czas i możesz stracić go tyle ile chcesz na szukanie zasobów i rozwijanie miasta. Przejdź się więc po całej dostępnej mapie i pozbieraj wszystkie surowce jakie znajdziesz.

Gdy już to zrobisz, wróć do stoczni i zbuduj statek. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 2500 punktów doświadczenia orazRanger's Armour, dodający +2 do Ducha (Spirit).

Złe Spojrzenie (Evil eye) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po tym jak zbudujesz łódź w stoczni(M1,5). Twój cel jest bardzo prosty. Musisz przepłynąć na drugą stronę morza, do wyspy cyklopów. Przed uczynieniem tego warto rozejrzeć się po całym zbiorniku wodnym i wybrzeżu, gdyż znajdziesz tam sporo złota, doświadczenia i surowców. Pamiętaj jednak abyś nie przekraczał linii skał (M1,6). Gdy to zrobisz co kilka przepłyniętych pól będziesz atakowany przez cyklopa, który zniszczy część twojej armii. Kilka takich ataków i stracisz wszystkich wojowników.

Przed pokonaniem cyklopów, nie przekraczaj linii skał.

Gdy już przeszukasz całe morze udaj się do teleportu(M1,7). Teraz popłyń na drugi brzeg i pokonaj cyklopy w bramie. Twoim ostatnim zadaniem jest udanie się na sam szczyt wzgórza i pokonanie sił nieprzyjaciela w twierdzy(M1,8). Będzie to dosyć trudne, w głównej mierze przez 5 cyklopów. Warto do tego starcia odpowiednio się przygotować i zrekrutować jak największą liczbę jednostek, najlepiej dystansowych i latających. Gdy uda ci się wygrać, jako nagrodę otrzymasz po jednym punkcie ataku, obrony i morale.

Wróć teraz do statku, skorzystaj z teleportu(M1,7), a następnie przepłyń przez skały (M1,6). Jeśli chcesz zakończyć misję w tej kampanii musisz jeszcze tylko skorzystać z kolejnego teleportu(M1,8), który pojawił się po pokonaniu cyklopów.

Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2

Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie

Opis Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie

1

- Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2

-

Obelisk

Kliknij aby rozpocząć zadanie "Niezbadane strony".

3

-

Fort Sylvan

Pokonaj obrońców i zajmij fort. Posiada bardzo słabą ochronę.

4

-

Talalir

Miasto jest nie bronione. Możesz zająć je bez większych problemów.

5

-

Fort Twierdzy

6

-

Wyspa Nieumarłych

Zabierz z brzegu część swojej załogi i zajmij Fort Nekropolii. Uważaj, gdyż broni go silna grupa wampirów.Na południu znajdziesz kolejny obelisk do zadania "Niezbadane strony".

7

-

Obelisk

Uważaj na Behemota.

8

-

Faillan

Neutralne miasto Sylvan. Broni je grupa około 20 centaurów.

9

-

Obelisk

10

-

Mwanya

Wrogie miasto Twierdzy.

11

-

Mchanga

Wrogie miasto Twierdzy.

12

-

Mweusi

Wrogie miasto Twierdzy.

13

-

Obelisk

Broniony jest przez 5 Starożytnych Drzewców.

14

-

Wir

Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Niezbadane strony". Gdy w niego wpłyniesz otrzymasz +1 do Morale oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami