Opis

Mieszkańcy niewielkiego miasteczka są terroryzowani przez nieuchwytnego zabójcę, prawie codziennie dokonującego makabrycznych morderstw. Czy jedna z jego niedoszłych ofiar odkryje kto się za tym kryje? Opis przejścia przygodowej gry Midnight Nowhere.

Midnight Nowhere - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Policja] Pokój z bilardem
  • [Szpital] Pokój z komputerem
  • [Szpital] Pokój z wentylatorem
  • [Szpital] Pokój kardiologa
  • [Szpital] Łazienka
  • [Szpital] Laboratorium
  • [Szpital] Szatnia
  • [Szpital] Pokój otwierany kluczem z podłogi
  • [Szpital] Pokój otwierany czerwoną kartą
  • [Szpital] Pokój otwierany kluczem z biurka

Informacja o grze

Midnight Nowhere to utrzymana w konwencji horroru przygodówka, stworzona przez ekipę deweloperską studia Saturn Plus. Akcja gry osadzona została w niewielkim miasteczku, w którym grasuje seryjny morderca. Bohater kierowany przez gracza pewnego dnia budzi się w kostnicy, zupełnie nie pamiętając co się stało, ani jak znalazł się w tym miejscu.

Gra Midnight Nowhere, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 14


Midnight Nowhereporadnik do gry

autor: Daniel "Kami" Bieńkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=278

[email protected]

Spis treści

[Szpital] Kostnica

[Szpital] Biuro

[Szpital] Biuro doktora

[Szpital] Pokój otwierany kluczem z biurka

[Szpital] Pokój otwierany czerwoną kartą

[Szpital] Pokój otwierany kluczem z podłogi

[Szpital] Szatnia

[Szpital] Laboratorium

[Szpital] Łazienka

[Szpital] Pokój kardiologa

[Szpital] Pokój z wentylatorem

[Szpital] Pokój z komputerem

[Szpital] Łazienka

[Policja] Więzienie

[Policja] Pusty pokój

[Policja] Pokój z bilardem

[Policja] Biuro Maslova

[Policja] Biuro Salami

[Policja] Pokój 30461

[Policja] Pokój 1

[Policja] Pokój 2

[Policja] Pokój 3, 4 i 5

[Policja] Pokój 6

[Szpital] Kostnica

Część 1: SZPITAL

[Szpital] Kostnica:

Po dość dziwnym początku wydostajesz się z celofanowej torby. Nie wiesz, co się dzieje, nie wiesz gdzie jesteś, i najgorsze - nie wiesz, kim jesteś. Twoim pierwszym celem jest opuszczenie kostnicy.

Spróbuj otworzyć drzwi - niestety, zamknięte. Podejdź do stolika z mikroskopem. Zabierz go i rozbij nim szybę, aby zdobyć siekierę. Podnieś rozbite szkło i podejdź do "lodówki". Odetnij wystający kabel siekierą, po czym wróć się do truposzy.

Pozaglądaj do