Microsoft SQL Server 2005 Analysis Services krok po kroku + CD - Jacobson Reed, Misner Stacia, Consulting Hitachi - książka

Microsoft SQL Server 2005 Analysis Services krok po kroku + CD książka papierowa

Jacobson Reed, Misner Stacia, Consulting Hitachi

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręczny i szczegółowy przewodnik, nieodzowny podczas tworzenia rozwiązań logiki biznesowej dla przedsiębiorstw.

Poznaj - krok po kroku - podstawy pakietu oprogramowania SQL Server Analysis Services. Ten praktyczny podręcznik ilustrujący wszystkie wiadomości praktycznymi ćwiczeniami, dostarczy Ci wskazówek niezbędnych do budowy elastycznych i wszechstronnych rozwiązań spełniających wymogi analityczne Twojej firmy.

Dowiedz się, jak:
Rozpocząć budowę kostek danych za pomocą narzędzi projektowych z pakietu Microsoft Visual Studio® 2005 Business Intelligence
Tworzyć wymiary i grupy miar pozwalające na tworzenie, przeglądanie i modyfikowanie kostek danych typu OLAP
Projektować obiekty realizujące indywidualne wymagania analizy finansowej
Poprawiać wydajność zapytań za pomocą agregacji i hierarchii użytkownika
Dostosowywać kostki danych do własnych indywidualnych wymagań za pomocą wyrażeń wielowymiarowych (MDX) oraz innych zaawansowanych technik projektowych
Używać akcji do integracji kostek danych ze stronami sieci Web, aplikacjami raportującymi oraz funkcjonalnością tzw. drążenia danych
Zarządzać zabezpieczeniami opartymi na rolach i ograniczać dostęp do danych
Wdrażać i utrzymywać bazę danych w środowisku produkcyjnym

Liczba stron: 396

Rok wydania: 2006

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 8388440853

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.