Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry - Adrian "Red Scorpion" Napieralski - ebook
PROMOCJA

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry ebook

Adrian "Red Scorpion" Napieralski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nauka pilotażu w symulatorze MS Flight Simulator 2004 na przykładzie dwóch instruktażowych przelotów samolotami pasażerskimi: pierwszy maszyną Beechcraft King Air 350 na trasie Gdańsk - Kopenhaga, a drugi olbrzymim Boeingiem 777-z Warszawy do Rzymu.

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Beechcraft King Air] Kontrola Malmo
  • [Beechcraft King Air] Kołowanie
  • [Beechcraft King Air] Planowanie trasy
  • [Beechcraft King Air] Start
  • [Beechcraft King Air] Przygotowanie do lotu
  • [Beechcraft King Air] Zezwolenie na lot
  • [Beechcraft King Air] Pułap i kurs
  • [Beechcraft King Air] Navigation Log
  • [Beechcraft King Air] Wznoszenie i przelot
  • [Beechcraft King Air] GPS

Informacja o grze

Wydanie specjalne najsłynniejszego cywilnego symulatora lotu pochodzącego ze stajni Microsoftu, którym gigant z Redmond postanowił uczcić setną rocznicę pierwszego sterowanego lotu samolotem.

Gra Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku symulatorów. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 32

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Microsoft Flight Simulator 2004:A Century of Flightporadnik do gry

autor: Adrian "Red Scorpion" Napieralski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=206

[email protected]

Spis treści

[Beechcraft King Air] Wybór samolotu

[Beechcraft King Air] Planowanie trasy

[Beechcraft King Air] Navigation Log

[Beechcraft King Air] Ustawienia pogody

[Beechcraft King Air] Paliwo i załoga

[Beechcraft King Air] Lotnisko

[Beechcraft King Air] Zezwolenie na lot

[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lotu

[Beechcraft King Air] Kołowanie

[Beechcraft King Air] Start

[Beechcraft King Air] Pułap i kurs

[Beechcraft King Air] Wznoszenie i przelot

[Beechcraft King Air] GPS

[Beechcraft King Air] Kontrola Malmo

[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.1

[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.2

[Beechcraft King Air] Podejście do lądowania

[Beechcraft King Air] Lądowanie

[Beechcraft King Air] Kołowanie

[Boeing 777] Wybór samolotu i Planowanie trasy

[Boeing 777] Ustawienia pogody

[Boeing 777] Paliwo i załoga

[Boeing 777] Lotnisko

[Boeing 777] Kokpit

[Boeing 777] Zezwolenie na lot i kołowanie

[Boeing 777] Przygotowanie do lotu

[Boeing 777] Kołowanie

[Boeing 777] Start

[Boeing 777] Pułap i kurs

[Boeing 777] Wznoszenie

[Boeing 777] Przelot

[Boeing 777] Kontrola Rzym

[Boeing 777] Przygotowanie do lądowania

[Boeing 777] Podejście do lądowania

[Boeing 777] Lądowanie

[Boeing 777] Kołowanie

[Boeing 777] Parkowanie

[Beechcraft King Air] Wybór samolotu

Lot samolotem Beechcraft King Air 350 na trasie Gdańsk Rębiechowo (EPGD) - Kopenhaga Kastrup (EKCH)

Po uruchomieniu FS2004 przechodzimy do opcji Create Flight, czyli kreowanie lotu. Najpierw klikamy Change przy polu Select Aircraft i odnajdujemy samolot Beechcraft King Air 350. Możemy teraz kliknąć na przycisk ATC name. Nie będziemy lecieć w barwach żadnej linii lotniczej, więc w polu Airline Callsign pozostawiamy None (de facto wybór linii nie miałby wpływu na malowanie samolotu, a jedynie na sposób, w jaki bylibyśmy wzywani przez kontrolę). Możemy za to zmienić Tail Number, czyli numer rejestracyjny samolotu, np. na SP-MFS.

[Beechcraft King Air] Planowanie trasy

Wracamy do głównego menu. Czas zaplanować naszą trasę - jeśli wybierzemy pole Selected Location i tam poszukamy Gdańska, to tylko się tam przeniesiemy. Nam jednak zależy na zaplanowaniu całej trasy aż do Kopenhagi, dlatego wybieramy przycisk Flight Planner. Wybieramy lotnisko docelowe klikając Choose Departure Location i szukamy Gdańska. Możemy to zrobić albo wpisując EPGD jako Airport ID (nie musimy znać kodów ICAO lotnisk). albo wpisując "Rębiechowo" w Airport Name. Jeśli nie znamy nazwy lotniska, to ostatecznie możemy szukać lotniska według krajów i miast, korzystając z rozwijanych list. Na końcu przechodzimy do listy Runway/Starting Position. Gdybyśmy tam nic nie zmienili, rozpoczynalibyśmy nasz lot na pasie startowym. Chcemy jednak zacząć przed terminalem w Gdańsku. Wybieramy Gate 11-Ramp GA Small. Oznaczenie GA w wyborze stanowiska oznacza General Aviation, czyli samoloty lotnictwa ogólnego, nie należące do linii lotniczych. Kiedy jesteśmy gotowi, klikamy OK i powtarzamy procedurę wyboru lotniska wybierając teraz Choose Destination Location. Poznanymi już metodami wyszukujemy lotnisko Kastrup w Kopenhadze (w tym wypadku nie zmieniamy nic w Runway/Starting Position) i klikamy OK. Jako typ lotu wybieramy IFR, czyli lot bez widoczności ziemi, a następnie sposób w jaki program ma ustalić trasę. Mamy tutaj 4 możliwości:

Direct GPS

- trasa zostanie wyznaczona jako prosta linia łącząca oba lotniska. Wybieramy to tylko wtedy, kiedy chcemy sami dokonać wyboru punktów i zmodyfikować ją

Low Altitude Airways

- trasa wyznaczona zostanie po drogach lotniczych o niższym pułapie

High Altitude Airways

- trasa wyznaczona zostanie po drogach lotniczych o wysokim pułapie (dla samolotów pasażerskich)

VOR to VOR