7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” jest przeznaczony dla osób, które wcześniej raczej nie miały okazji zagrać w żadną z poprzednich części tej serii. Zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots to kolejna część bestsellerowego cyklu gier akcji, wywodzącego się z drugiej połowy lat osiemdziesiątych XX wieku. Jest to zarazem pierwsza odsłona wspomnianej serii, przygotowana z myślą o konsoli Sony PlayStation 3.
Gra Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 42
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=768
Middle East - Ground Zero
Middle East - Militia Safe House
Middle Eastern - Urban Ruins
Middle East - Advent Palace
Middle East - Crescent Meridian
Middle East - Millenium Park
South America - Cove Valley Village
South America - Power Station
South America - Confinement Facility
South America - Vista Mansion
South America - Research Lab
South America - Mountain Trail
South America - Mountain Trail Riverside
South America - Stryker Escape
South America - Marketplace
Eastern Europe - Midtown Sector
Eastern Europe - Motorcycle Chase
Eastern Europe - Echo's Beacon
Alaska - Heliport
Alaska - Snowfield & Heliport
Alaska - Tank Hangar and Canyon
Alaska - Nuclear Warhead Storage Building
Alaska - Snowfield & Communications Tower
Alaska - Blast Furnace & Casting Facility
Alaska -Supply Tunnel
Alaska - Underground Base
Outer Haven - Ship Bow
Outer Haven - Command Center
Witam w poradniku do gry Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Jest on przeznaczony dla osób, które wcześniej raczej nie miały okazji zagrać w żadną z poprzednich części tej serii. W tekście starałem się przeprowadzić zdezorientowanego gracza przez kolejne misje początkowo niemal za rączkę, aby mógł bez większych problemów ukończyć grę na poziomie trudności Solid Normal. Rozgrywka jest elastyczna i można poprowadzić ją na wiele różnych sposobów. W poradniku zaprezentowałem tylko jeden z nich. Zaawansowani gracze z pewnością znajdą dziesiątki innych rozwiązań na przejście każdej z lokacji.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots jest już ostatnią częścią przygód Solid Snake'a. Akcja programu rozgrywa się dziewięć lat po wydarzeniach z części pierwszej i jest kontynuacją, rozwinięciem oraz zakończeniem wątków rozpoczętych przez Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Osobom nie orientującym się w fabule poprzednich części wiele wątków może wydać się niezrozumiałych. W związku z tym proponuję najpierw zapoznać się z opublikowaną na łamach serwisu Gry-OnLine historią serii Metal Gear.
Historia serii Metal Gear. Część pierwsza - Od pomysłu do przemysłu
Historia serii Metal Gear. Część druga - Za Żelazną Kurtyną
Historia serii Metal Gear. Część trzecia - Wąż w Archipelagu Lisa
Historia serii Metal Gear. Część czwarta - Terroryści i Filantropi
Historia serii Metal Gear. Część piąta - Bossowie
Posługujących się językiem Shakespeare'a zapraszam do odwiedzenia Metal Gear Wiki.
Camera (Aparat fotograficzny) - do znalezienia pod schodami na pokładzie samolotu w trakcie odprawy. Aby się do niego dobrać, w chwili kiedy na ekranie wyświetli się stosowny komunikat, przełącz się na Metal Geara, którym możesz zwiedzić Nomada z nieco innej perspektywy.
Cardboard Box (Kartonowe pudło) - przydaje się, aby przemknąć niezauważonym przez strażników. Niestety w wielu przypadkach nieskuteczne.
Cigarettes (Papierosy) - nieodzowny atrybut każdej części Metal Gear Solid. Pomagają Snake'owi podnieść nieco poziom Psyche. Jednocześnie zabierają niestety część zdrowia. Jak w życiu.
Compress (Kompres) - krótkotrwale podnoszą poziom Psyche.
Instant Noodles (Zupka błyskawiczna) - podnosi poziom zdrowia i w nieco mniejszym stopniu Psyche. W dodatniej temperaturze współczynnik ten wynosi odpowiednio 100% i 50%. Na Alasce Psyche wzrasta jedynie o 25%.
iPod - znakomity pomysł ekipy Hideo Kojimy i jednocześnie jeden wielki product placement. Dzięki temu urządzeniu posłuchasz znalezionych w trakcie rozgrywki utworów muzycznych i podcastów przygotowanych przez autorów gry.
Metal Gear MK.II/MK.III - samojezdny robot zbudowany przez Otacona. Niezwykle przydatny w kilku miejscach w trakcie gry. Potrafi porazić prądem przeciwników, odwrócić ich uwagę stukaniem w ścianę, na dodatek dysponuje kamuflażem stealth. Bez problemu podłącza się do wszelakich paneli wyposażonych w gniazdko dostępowe do sieci informatycznej.
Military Ration (Wojskowe żarcie) - odnawia 75% zdrowia i 5% Psyche.
Muna - zielsko spotykane w Ameryce Południowej. Podnosi poziom Psyche.
Oil Drum (Beczka) - działa na podobnej zasadzie jak kartonowe pudło. Dodatkowo umożliwia staranowanie przeciwnika. Pod warunkiem jednak, że Snake wcześniej ją przewróci i będąc w środku, nabierze odpowiedniej prędkości. Taki manewr kończy się zresztą i dla niego dość nieprzyjemnie. A my możemy zobaczyć, co jadł na śniadanie.
Pentazemin - przydatne dla snajperów tabletki, które niwelują na krótki czas drżenie dłoni.
Regain - działa identycznie jak zupki błyskawiczne.
Scan Plug (Ręczny skaner) - to cacko staje się dostępne w sklepie Drebina po około dziesięciu godzinach zabawy. Pokazuje na mapie rozmieszczenie przeciwników, których wcześniej powaliliśmy metodą CQC i zeskanowaliśmy.
Solid Eye - bez tego urządzenia Snake byłby prawie całkowicie ślepy. Dosłownie, gdyż jednym z trybów jego działania jest noktowizor. Poza tym sprawdza się jako lornetka i pokazuje na mini-mapce aktywność przeciwników.
Syringe (Strzykawka) - odnawia 100% Psyche. Trzeba jednak uważać, gdyż im częściej się jej używa, tym szybciej obniża się później samopoczucie Snake'a.
Stealth Camouflage - Drebin żąda za niego pięć milionów punktów. Sporo, aczkolwiek otrzymają go również ci, którym udało się przejść grę choć jeden raz bez podniesienia żadnego alarmu.
CQC to