Mercedes-Benz klasy C (serii 204) - .  . - książka

Mercedes-Benz klasy C (serii 204) książka papierowa

*|*

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

84,00 zł
od 42,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Mercedes-Benz klasy C trzeciej generacji (serii 204), produkowanych od marca 2007 do listopada 2013, z nadwoziami sedan (W204) i kombi (S204), w wersjach wyposażonych w silniki benzynowe: C 180 K (silniki 1,6 dm3 typu 271.910 i 1,8 dm3 typu 271.952 o mocy 156 KM), C 180 Blue Efficiency (silnik 1,8 dm3 typu 271.820 o mocy 156 KM), C 180 (silnik 1,6 dm3 typu 274.910 o mocy 156 KM), C 200 K (silnik 1,8 dm3 typu 271.950 o mocy 184 KM), C 200 (silnik 1,8 dm3 typu 271.860 o mocy 184 KM), C 230 (silnik 2,5 dm3 typu 272.921 o mocy 204 KM), C 250 (silnik 1,8 dm3 typu 271.860 o mocy 204 KM), C 280 (silnik 3,0 dm3 typu 272.947 o mocy 231 KM), C 300 (silnik 3,0 dm3 typu 272.957 o mocy 231 KM), C 350 (silniki 3,5 dm3 typu 272.961 o mocy 272 KM, 276.957 o mocy 292 KM i 272.982 o mocy 306 KM) oraz wysokoprężne: C 180 CDI (silnik 2,1 dm3 typu 651.913 o mocy 120 KM), C 200 CDI (silniki 2,1 dm3 typu 646.811 i 651.913 o mocy 136 KM), C 200 CDI Blue Efficiency (silnik 2,1 dm3 typu 646.812 o mocy 136 KM), C 220 CDI (silnik 2,1 dm3 typu 646.811 o mocy 170 KM), C 220/250 CDI (silnik 2,1 dm3 typu 651.91 o mocy 204 KM), C 300 CDI (silnik 3,0 dm3 typu 642.832 o mocy 231 KM), C 320 CDI (silnik 3,0 dm3 typu 642.960 o mocy 224 KM), C 350 CDI (silniki 3,0 dm3 typu 642.830 o mocy 224 KM, typu 642.832 o mocy 231 KM i typu 642.834 o mocy 265 KM). Podano m.in. plan obsługi oraz opisy czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie przez użytkowników.

Liczba stron: 252

ISBN: 9788320620450

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.