7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Memento Mori zawiera szczegółowy opis przejścia, poprzedzony zbiorem ogólnych wskazówek. Głównymi postaciami są Max Durand oraz Lara Svetlova, badający sprawę kradzieży dzieł sztuki z Ermitażu.
Memento Mori - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Memento Mori to gra przygodowa, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku czeskie studio deweloperskie Centauri Production. Fabuła koncentruje się wokół kradzieży trzech bezcennych obrazów z muzeum w Petersburgu. Bohaterowie próbujący rozwikłać sprawę - były fałszerz Maksim Durand i rosyjska agentka Interpolu Larisa Ivanova Svetlova - wpadają na trop międzynarodowej intrygi.
Gra Memento Mori, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 20
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=969
Akt 1
Akt 2
Akt 3
Akt 4
Akt 5
Akt 6
Akt 7
Akt 8
Akt 9
Akt 10
Akt 11
Akt 12
Akt 13
Akt 14
Akt 15
Akt 16
Akt 17
Akt 18
Poradnik do gry Memento Mori zawiera szczegółowy opis przejścia, poprzedzony zbiorem ogólnych wskazówek. Głównymi postaciami są Max Durand oraz Lara Svetlova, badający sprawę kradzieży dzieł sztuki z Ermitażu. Bohaterowie współpracują ze sobą, komunikując się najczęściej przez email lub za pośrednictwem telefonów komórkowych. Zdarzy się im też parę razy spotkać osobiście.
Antoni "HAT" Józefowicz
Plansze są ruchome -gdy przemieszczasz się po nich, widok zmienia się - pamiętaj o tym.
Aby niczego nie przeoczyć, możesz na każdej planszy wcisnąć TAB. Wszystkie miejsca do obejrzenia/przedmioty do użycia/postaci zostaną podświetlone.
Możesz przyśpieszać dialogi klikając LPM. Aby sterowana postać poruszała się szybciej, kliknij szybko dwa razy LPM na miejsce, aby tam podbiegła.
Podczas gry nie raz staniesz przed wyborem, czy odpowiedzieć pozytywnie czy negatywnie. Od tych decyzji uzależnione jest zakończenie przygody. Ponieważ tych zakończeń jest osiem, nie ma sposobu, by przedstawić tu wszystkie. Dlatego też w większości przypadków pozostawiam wolny wybór graczowi, jedynie w najważniejszych momentach sugeruję, jakiej odpowiedzi udzielić.
Poradnik powstał na bazie anglojęzycznej wersji gry, dlatego w polskim wydaniu nazwy niektórych przedmiotów mogą się nieco różnić od tych opisanych w niniejszym poradniku.
Historia zaczyna się od telefonu. Lara nie zdążyła go odebrać, więc wypada odsłuchać nagrania na sekretarce. Kliknij na telefon, aby wysłuchać wiadomości od Ostankiewicza. Potem podejdź do szafy (koło regału z książkami w głębi), aby się przebrać. Podnieś opakowanie płyty CD ze stolika i skieruj się w lewo, do komputera. Wyjmij płytę CD i