Media Mosaic Modern Media in the World - Siewierska-Chmaj Anna - książka

Media Mosaic Modern Media in the World książka papierowa

Siewierska-Chmaj Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontroli niemal wszystkich kluczowych obszarów życia społecznego, począwszy od gospodarki, przez sprawy socjalne, na polityce kończąc. Jako, że coraz częściej to właśnie media kreują postrzeganie świata przez ludzi, tak istotne jest, aby rozumieć ich sposób funkcjonowania, rolę jaką odgrywają w poszczególnych krajach, oraz być świadomym zmian, które następując w mediach, wywierają także wpływ na życie nas wszystkich. Autorzy książki „Medialna mozaika. Współczesne media na świecie” pokazują różnorodność światowych mediów z bardzo szerokiej perspektywy.

Procesy globalizacji, rewolucja technologiczna w dziedzinie środków przekazu, a także zmiany polityczne, sprawiły, że współczesne media odgrywają dzisiaj niezwykle ważną rolę, wpływając na bieg wydarzeń niemal w każdej dziedzinie życia. Pogłębiona analiza na temat roli mediów w globalnym świecie wydaje się dzisiaj bardziej potrzebna, niż kiedykolwiek wcześniej. Będzie to z pewnością interesująca lektura zarówno dla studentów kierunków humanistycznych (szczególnie dziennikarstwa i nauk politycznych), jak i dla dziennikarzy i politologów.

Liczba stron: 238

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788362259373

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.