Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2005

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 56

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry - Jacek "AnGeL999" Bławiński

Poradnik do wojennej gry akcji Medal Of Honor: Pacific Assault zawiera kompletny opis przejścia czterech kampanii poprzedzony istotnymi poradami dotyczącymi rozgrywki a także listą możliwych do zdobycia medali oraz bohaterskich czynów.

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Tarawa (1) (Kampania 4)
  • Guadalcanal (9) (Kampania 3)
  • Guadalcanal (8) (Kampania 3)
  • Guadalcanal (1) (Kampania 3)
  • Guadalcanal (7) (Kampania 3)
  • Pearl harbor (1) (Kampania 1)
  • Guadalcanal (4) (Kampania 3)
  • Guadalcanal (5) (Kampania 3)
  • Obóz szkoleniowy (1) (Trening)
  • Atol Makin (1) (Kampania 2)

Informacja o grze

Kolejna gra z popularnej serii gier akcji/FPP, Medal of Honor, osadzonej w realiach II Wojny Światowej. Tym razem gracze uczestniczą w zaciętych amerykańsko-japońskich walkach, które miały miejsce w rejonie Oceanu Spokojnego.

Gra Medal of Honor: Pacific Assault, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Opinie o ebooku Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry - Jacek "AnGeL999" Bławiński

Fragment ebooka Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry - Jacek "AnGeL999" Bławiński

Medal of Honor:Wojna na Pacyfikuporadnik do gry

autor: Jacek "AnGeL999" Bławiński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=348

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

Porady

Medale

Bohaterskie czyny

Intro

Trening

Obóz szkoleniowy (1)

Obóz szkoleniowy (2)

Kampania 1

Pearl harbor (1)

Pearl harbor (2)

Pearl harbor (3)

Kampania 2

Atol Makin (1)

Atol Makin (2)

Atol Makin (3)

Atol Makin (4)

Atol Makin (5)

Atol Makin (6)

Kampania 3

Guadalcanal (1)

Guadalcanal (2)

Guadalcanal (3)

Guadalcanal (4)

Guadalcanal (5)

Guadalcanal (6)

Guadalcanal (7)

Guadalcanal (8)

Guadalcanal (9)

Kampania 4

Tarawa (1)

Tarawa (2)

Tarawa (3)

Tarawa (4)

Tarawa (5)

Tarawa (6)

Tarawa (7)

Tarawa (8)

Tarawa (9)

Tarawa (10)

Wstęp

Witam Wszystkich w poradniku, na który musieliście niestety dość długo czekać, jednak mam nadzieję, że opłaciło się i będziecie zadowoleni z mojej pracy. Serii Medal Of Honor chyba tak naprawdę nikomu przedstawiać nie muszę. Jest to już klasyk zaliczający się do grona gier first person shooter. Wiem, że i tak pewnie nie lubicie czytać wstępniaków, więc nie będę pisał zbytecznych słów i lał wody dalej. Poczytajcie sobie porady, bo warto do nich zajrzeć.

Porady

Zapomnijcie o tym, że można chodzić wyprostowanym, gdyż to najlepsza droga do zarobienia kulki. Tylko jeśli jesteście pewni, że teren jest czysty, możecie się przemieszczać szybciej.

Przyzwyczajcie się do kiepskiej inteligencji żołnierzy z własnej drużyny. Będą Was blokować i utrudniać życie.

Jeśli nie jesteście pewni, gdzie należy iść, w lewym górnym rogu macie mini kompas. Niewielki trójkąt pokazuje Wam dokładny kierunek drogi, a dwa punkty pozostałe po bokach zwężają się, jeśli idziecie w dobrym kierunku, a rozszerzają jeśli w złym.

Pamiętajcie, że aby podejść niezauważonym pod pozycje wroga, należy się czołgać.

Szukajcie skrótów, gdyż na ogół skorzystanie z nich będzie lepszym rozwiązaniem z uwagi na zaskoczenie wroga jak też uniknięcie konfrontacji z większą siłą ognia.

Jeśli skończy się Wam amunicja, nie panikujcie, gdy biegnie na Was wróg, możecie uderzać go karabinem czekając na przeładowanie broni.

Podczas walki starajcie się chować, gdzie tylko się da. Wykorzystujcie do tego celu drzewa, skały, budynki. Pamiętajcie jednak, że pewne beczki zawierają wybuchowe substancje, tak że zastanówcie się dokładnie, gdzie chcecie się schować przed ostrzałem wroga.

Uważajcie na broń, którą się posługujecie, gdyż nie zawsze można przeładować ją w dowolnym momencie, dlatego czasami, jeśli sytuacja na to pozwala i macie amunicji pod dostatkiem, warto wystrzelić ostatnią kulę, aby po chwili mieć pełny magazynek podczas walki z wrogiem.

Nauczcie się oddawać krótkie serie. To samo słyszycie podczas treningu, jednak wtedy część z Was może na to nie zwracać uwagi.

Warto strzelać przeciwnikowi w głowę, gdyż tzw. "headshot" zabija go od razu. Oszczędzacie amunicję i macie szybciej problem z głowy.

W grze zupełnie moim zdaniem nie jest przydatny shotgun, tak że, jeśli go macie od razu proponuję zamienić na inną broń, nawet wroga.

Jeśli macie możliwość wziąć karabin snajperski, to nie wahajcie się, gdyż zawsze może się on przydać, a na ogół nie został zostawiony bez przyczyny, tym bardziej jeśli jest to miejsce mniej oczywiste jak np. jakaś jaskinia.

Pamiętajcie, że podczas misji przysługuje Wam darmowe leczenie ze strony medyka. Gdy skończyliście dany etap, a macie pod jego koniec mało energii, warto cofnąć się (wczytać grę), uzupełnić zdrowie i dopiero wtedy wkroczyć w następny etap. Zaoszczędzicie dzięki temu cenne zdrowie, którego może Wam akurat braknąć. Jest to zwłaszcza przydatne na wyższych stopniach trudności.

Gdy zostajecie wyleczeni, warto również zwrócić uwagę na to, ile wam jeszcze zostało usług medyka. W tym celu popatrzcie w prawy górny róg, pojawia się tam stosowna ikona.

Nie szukajcie zbytnio apteczek w grze, gdyż pojawiają się sporadycznie - od leczenia macie medyka w grupie.

Uważajcie na zasadzki - oczy zawsze warto mieć otwarte.

Pod koniec gry natraficie na ciała Japończyków - to pułapki. W momencie zbliżenia się do nich, detonują.

Gra sama zapisuje swój stan co pewien czas, ale warto to robić również samemu, ułatwi to Wam ewentualne cofnięcie się, jeśli sytuacja okaże się beznadziejna.

Pamiętajcie, że warto przeszukiwać wszelkie budynki, chatki, schrony, gdyż jest szansa, że znajdziecie tam amunicję a czasami apteczki.

Zwracajcie też uwagę na leżące martwe ciała na ziemi, jeżeli są to amerykańscy żołnierze, jest nadzieja, że obok nich znajduje się również albo apteczka, albo amunicja.

Jeśli macie wysadzić jakieś miejsce, czy to działo, czy też skład amunicji, czy nawet czołg, to szukajcie czerwonego znaczka ładunku, gdyż to właśnie tam należy podłożyć materiał wybuchowy.

Zdarza się też tak, że podczas przemierzania obszarów gry napotkacie na pojedynczych żołnierzy wroga, warto starać się ich zabijać, gdyż nigdy nie możecie być pewni, że nie są to zwiadowcy, którzy pragną ostrzec swoich towarzyszy.

Są sytuacje, w których aby zabić wroga, który jest w budynku, można wykorzystać do tego dziury w budynkach, a dokładniej mówiąc nieszczelności. Jest to błąd, ale można na nim skorzystać.