Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry - Piotr "Ziuziek" Deja - ebook

Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry ebook

Piotr "Ziuziek" Deja

0,0

Opis

Poradnik do gry Medal of Honor: Warfighter to szczegółowa solucja zawierająca pełny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. W opracowaniu znalazły się ponadto wskazówki taktyczne ułatwiające starcia oraz wyczerpujący opis każdego osiągnięcia.

Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 03 - Zejście na ląd (Kampania)
  • 02 - Oczami zła (Kampania)
  • 01 - Niezamierzone konsekwencje (Kampania)
  • 04 - Pościg (Kampania)
  • 13 - To już jest koniec (Kampania)
  • 08 - W pogoni za Farazem (Kampania)
  • 12 - Nocne spotkanie (Kampania)
  • 11 - Starzy znajomi (Kampania)
  • 06 - Prąd strugowy (Kampania)
  • 10 - W Dubaju jak w raju (Kampania)

Informacja o grze

Pierwszoosobowa strzelanka pozwalająca na wzięcie udziału we współczesnym konflikcie zbrojnym. Gra jest kontynuacją popularnego FPS-a z 2010 roku, który przeniósł całą serię w do czasów współczesnych. Autorzy przygotowali emocjonującą kampanię dla pojedynczego gracza i rozbudowany tryb multiplayer.

Gra Medal of Honor: Warfighter, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 107

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS


Podobne


Medal of Honor:Warfighterporadnik do gry

autor: Piotr "Ziuziek" Deja

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8055-470-2

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1287

[email protected]

Spis treści

Medal of Honor: Warfighter - solucja do gry

Kampania

01 - Niezamierzone konsekwencje | Kampania

02 - Oczami zła | Kampania

03 - Zejście na ląd | Kampania

04 - Pościg | Kampania

05 - Przypływ zmian | Kampania

06 - Prąd strugowy | Kampania

07 - Hat trick | Kampania

08 - W pogoni za Farazem | Kampania

09 - Po nitce do kłębka | Kampania

10 - W Dubaju jak w raju | Kampania

11 - Starzy znajomi | Kampania

12 - Nocne spotkanie | Kampania

13 - To już jest koniec | Kampania

Achievementy

Osiągane automatycznie | Achievementy

Multiplayer | Achievementy

Pozostałe osiągnięcia | Achievementy

Medal of Honor: Warfighter - solucja do gry

Poradnik do Medal of Honor: Warfighter zawiera dokładny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza na poziomie trudnym, a także listę wszystkich osiągnięć.

W opisie znalazły się przede wszystkim wskazówki taktyczne dotyczące miejsc, w których najlepiej się ukryć, a także tych, w których kryją się wrogowie. Opis został wzbogacony ilustracjami, w znacznej większości przypadków pokazującymi, jak należy się ustawić czy też jaką pozycję strzelecką zająć. Fraza (obrazek powyżej) dokładnie określa, które ze zdań akapitu konkretnie odnosi się do obrazka nad akapitem.

Poza opisem w poradniku znajdziesz także listę wszystkich achievementów, podzielonych na trzy grupy - zdobywane automatycznie, osiągana w grze wieloosobowej, a także pozostałe. Do tych ostatnich zostały dołączone cenne wskazówki. Dodatkowo część z nich jest również w opisie każdej misji, jeśli jakieś osiągnięcie można zdobyć tylko w konkretnej misji, w konkretnym miejscu.

Piotr "Ziuziek" Deja (www.gry-online.pl)

Kampania

01 - Niezamierzone konsekwencje | Kampania

Misja 01: Niezamierzone konsekwencje

Cel główny: Wysadź ciężarówkę

Cel: Zlokalizuj pojazd-cel

Pierwszą rzeczą, jaką zrobisz, będzie strzelenie w głowę odwróconemu do ciebie tyłem strażnikowi (obrazek powyżej). Po wykonaniu tej czynności otrzymasz pełną kontrolę nad postacią.

Podejdź do Mothera, wejdź po schodach i ostrożnie podejdź do kolejnego odwróconego tyłem strażnika. Tym razem nie strzelaj, tylko stań dostatecznie blisko (obrazek powyżej) i wciśnij przycisk odpowiedzialny za walkę wręcz.

Cel: Podłóż ładunek

Cel: Wyeliminuj wartownika

Biegnij dalej, przeskocz przez barierkę i udaj się do oznaczonego czerwonym rombem tyłu ciężarówki (obrazek powyżej). Poczekaj, aż ciężarówka odjedzie, a potem strzel w głowę wartownikowi w stróżówce.

Cel: Zdetonuj ładunek

Ukryj się z prawej strony szlabanu (miejsce oznaczone jest szarym rombem), a kiedy na ekranie pojawi się komunikat, wciśnij odpowiedni przycisk, aby wysadzić ciężarówkę (obrazek powyżej).

Cel główny: Dostań się do punktu ewakuacyjnego

Biegnij przed siebie i przygotuj się na szybkie wyeliminowanie dwóch strażników, którzy wybiegną z kontenera po lewej (obrazek powyżej). Idź dalej i obejrzyj krótką animację.

Kontynuuj ucieczkę. Możesz zabić płonących przeciwników za pomocą toporka. Biegnij dalej i zwróć uwagę na przeciwnika w kontenerze naprzeciwko (obrazek powyżej). Zdejmij wroga i wbiegnij do kontenera, a potem wyjdź z drugiej strony, kiedy Mother go "otworzy". Biegnij po kontenerach w górę, a potem w lewo, na dół.

Cel: Wyeliminuj wrogi śmigłowiec

Dotrzesz do przystani. Nie przejmuj się śmigłowcem, tylko zdejmij dwóch przeciwników stojących na przystani (obrazek powyżej). Dopiero potem podbiegnij do wyrzutni rakiet SMAW i podnieś ją przytrzymując przycisk użycia.

Twoim ostatnim zadaniem będzie zniszczenie wrogiego śmigłowca. Celuj z wyprzedzeniem - w miejsce, w które śmigłowiec właśnie leci, a nie w jego samego (obrazek powyżej). Pierwsza misja zakończy się sukcesem.

02 - Oczami zła | Kampania

Misja 02: Oczami zła

Cel główny: Przejdź na strzelnicę

Poczekaj, aż twój przełożony skończy mówić, a potem przejdź przez drzwi, obok których stoi. Pod czas biegu przytrzymaj przycisk kucania, aby przejść pod pierwszą belką, a potem zacznij się czołgać, aby przejść pod drugą (obrazek powyżej). Wstań i przeskocz przez ostatnią przeszkodę.

Cel główny: Ćwicz obsługę broni

Cel: Strzelaj do celu szkoleniowego

Cel: Strzelaj przy pomocy lunety

Cel: Rzuć granat w stronę celów szkoleniowych

Dotrzesz na strzelnicę (obrazek powyżej). W środkowy, najbliższy cel, musisz po prostu strzelić. W prawy, oddalony cel musisz strzelić wykorzystując przybliżenie wraz z dodatkową optyką (przytrzymaj przycisk odpowiedzialny za celowanie i wciśnij ten, który odpowiada za zmianę optyki). W trzy cele po lewej rzuć granat.

Cel: Weź amunicję od sojusznika

Odwróć się w lewo i uzupełnij amunicję u sojusznika (obrazek powyżej), a potem poczekaj, aż usunie się z drogi. Wejdź do pomieszczenia za nim.

Cel główny: Ćwicz strzelanie zza zasłony

Cel: Kucnij za zasłoną

Cel: Strzelaj do celów szkoleniowych

Zajmij miejsce za zasłoną (obrazek powyżej). Przykucnij i wychyl się w prawo, zdejmij cel, potem w lewo i zdejmij kolejny. Korzystaj z dodatkowej optyki. Czynność powtórz. Nie lekceważ kursu, gdyż jeśli za długo będziesz pozostawał poza zasłoną, zginiesz.

Cel główny: Ukończ ostatnie wyzwanie

Wybiegnij przez prawe drzwi i kieruj się jedyną możliwą drogą na początek wyzwania. Zauważ licznik czasu w prawym dolnym rogu ekranu - postaraj się ukończyć kurs jak najszybciej. Cele zostaną oznaczone czerwonymi trójkątami. Każdy celny strzał w głowę to +2 sekundy do końcowego czasu. Każde przypadkowe trafienie cywila (niebieskie tarcze) lub ominięcie celu to kara w postaci doliczenia dodatkowych sekund.

Na czas

Ukończ szkolenie w misji Oczami zła w czasie poniżej 18 sekund

Xbox 360: 10 punktów

PlayStation 3: Brązowe trofeum

Opisany poniżej sposób da cenne wskazówki dotyczące tego, jak uporać się z tym osiągnięciem. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na premię, którą dają trafienia w głowę. Po drugie, wygodniejsze jest przełączenie na tryb pojedynczego strzału za pomocą odpowiedniego przycisku, a także niekorzystanie z dodatkowej optyki. Wreszcie, po trzecie - musisz być celny i nie marnować amunicji, bo nie będzie tu czasu na przeładowanie, a pistolet jest mało celny.

Pamiętaj, że wskazówki to nie wszystko - liczą się też twoje umiejętności, celność i szybkość działania, a także znajomość rozmieszczenia celów i ich zachowania. Dlatego raczej nie masz co liczyć na zdobycie tego osiągnięcia za pierwszym razem.

W pierwszym pomieszczeniu atrapy samolotu czekają trzy cele (obrazek powyżej) - po prawej, na środku i po lewej. Strzelaj od lewej do prawej lub odwrotnie, a przy strzelaniu do ostatniego celu bądź w ruchu, by nie tracić cennych sekund.

Wejdź do następnej części "samolotu" z prawej strony. Dzięki temu dwa cele będziesz miał w tej samej linii (obrazek powyżej). Oddaj dwa szybkie strzały w głowy, zanim się schowają i biegnij przed siebie. Trzeci cel, ten po lewej, schowa się, ale kiedy do niego dobiegniesz, powinien z powrotem się wysunąć - strzel w głowę i biegnij na schody.

Wejdź na górę i zakręć w prawo. W kolejnych dwóch sekcjach samolotu cele są ruchome. Przybliż widok i bądź gotów strzelić w pierwszą, najbliższą tarczę, która wyjedzie z prawej tuż na twój celownik (pierwszy obrazek powyżej). Pójdź odrobinę do przodu, kolejny cel w tej sekcji będzie wracał w lewo - strzel mu w głowę, a potem od razu spójrz w lewo i strzel w następny cel, który wyjedzie zza drzwi z lewej strony. Dopiero teraz przebiegnij do następnej sekcji i spójrz ostro w prawo, po czym strzel w bok głowy czwartego celu (drugi obrazek powyżej).

Biegnij przed siebie i bądź gotów na natychmiastowe wciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za walkę wręcz, kiedy tarcza z wizerunkiem noża pojawi się tuż przed tobą (obrazek powyżej).

Idź w prawo. W następnej sekcji są cztery cele, które naprzemiennie się wysuwają. Strzel w ten, który jest po prawej (pierwszy obrazek powyżej). Poczekaj chwilę, aż kolejny wysunie się za nim - strzel w niego, a potem spójrz w lewo. Jeśli byłeś wystarczająco szybki to cel bardziej po lewej (bliższy) będzie właśnie wysunięty (drugi obrazek powyżej). Od razu po jego zestrzeleniu przenieś widok na cel po prawej - powinien się wysunąć tuż pod twój celownik.

Jak najszybciej biegnij przed siebie i do drzwi. Wciśnij przycisk użycia, wybierz pierwszą metodę forsowania (jest najszybsza). Jak najszybciej strzel w prawą, a potem lewą głowę atrap-pilotów. Tu kurs się zakończy (obrazek powyżej).

Idź do swojego przełożonego (obrazek powyżej). Jeśli chcesz powtórzyć kurs, idź w lewo. Jeśli chcesz zakończyć misję, idź w prawo.

03 - Zejście na ląd | Kampania

Misja 03: Zejście na ląd

Cel główny: Oczyść plażę

Cel: Znajdź kryjówkę przy falochronie

Biegnij w stronę plaży i ukryj się za którąś z drewnianych osłon (obrazek powyżej). Towarzysze poinformują cię o nadejściu wrogów. Pierwsi ukrywać się będą za następującymi osłonami: naprzeciwko pod schodami (za betonowym blokiem), po prawej i po lewej. Podczas kolejnej fali wrogowie rozlokują się i na dole, za wspomnianymi osłonami, i na górze. Tu osłony również umieszczone są w trzech miejscach - naprzeciwko (nad schodami), po prawej i po lewej. Twoi kompani będą ci pomagać, lecz lwia część roboty należy do ciebie. Towarzysze poinformują cię, kiedy będziesz mógł wbiec na plażę.

Cel: Schowaj się w budynku

Wejdź na plażę, potem po schodach i szybko się gdzieś ukryj, np. za wielką, drewnianą skrzynką po prawej (obrazek powyżej). Lewą część zostaw kompanom. Uważaj w szczególności na okno nad wejściem do budynku oraz skrzynki przed tym wejściem. Tam właśnie najczęściej będą wrogowie. Musisz też uważać, aby któryś z nich nie ukrył się po prawej, obok stosu pudeł. To krótki dystans i można tu nieźle oberwać, jeśli nie będzie się uważnym. Jak zwykle, kompani poinformują cię o oczyszczeniu tego miejsca. Wbiegnij do budynku.

Cel: Sforsuj i oczyść

Wejdź po schodach i zlokalizuj drzwi po lewej (pierwszy obrazek powyżej). Musisz je sforsować pamiętając, że strzały w głowę są liczone (im więcej, tym szybsze odblokowywanie kolejnych metod forsowania drzwi), a poza tym strzał w głowę to natychmiastowe pozbycie się problemu. Tuż po wejściu do pomieszczenia (drugi obrazek powyżej) spójrz w lewo. Będzie tam dwóch wrogów. Zabij ich, a potem wykończ trzeciego nieco dalej, który wybiegł z drzwi po prawej. Czwarty podniesie się zza zasłony, tuż naprzeciwko ciebie (jest dość blisko).

Cel: Użyj znacznika laserowego

Dość proste zadanie, po prostu ukryj się gdziekolwiek w taki sposób, abyś miał widok na budynek przez dziurę w ścianie. Wyceluj w czerwony znacznik i przytrzymaj odpowiedni przycisk (obrazek powyżej). Po chwili budynek zostanie zniszczony ogniem artyleryjskim.

Cel główny: Przeszukaj budynek

Ruszaj za kompanami przez ruiny, do zniszczonego wcześniej budynku. Po gruzach dostaniesz się do środka. Nikt podczas drogi nie będzie cię atakował, także możesz odetchnąć i uzupełnić amunicję.

Cel: Odszukaj Marines

Do twojej dyspozycji zostanie oddany robot bojowy. Nie jest tak mobilny jak człowiek, ale nie przeszkadza to w walce. Jeśli jest za ciemno, włącz latarkę. Jedź przed siebie, możesz spróbować zastrzelić przeciwnika na górze. Wyjedź zza ściany po prawej, a dostrzeżesz jedno lub dwa światła - to latarki wskazujące wrogów (obrazek powyżej). Strzelaj na oślep w tę stronę, a bez problemu pozbędziesz się wrogów. Po chwili przybiegną w to miejsce kolejni. Nie szczędź amunicji. Nie wjedziesz na wyższy poziom, dlatego musisz kierować się w prawo, przez położoną nieco niżej dziurę, a potem w lewo. Po wjechaniu do kolejnego pomieszczenia wjedź na gruzy nieco po prawej, aby ominąć przeszkodę. Dojedziesz w ten sposób do jednego przeciwnika, który zeskoczy z góry. Zabij go i wstrzymaj ogień, gdyż dalej są twoi sojusznicy.

Cel: Udziel wsparcia Marines

Wjedź pomiędzy Marines i kieruj się w lewo. Postaraj się zdjąć tylu wrogów, ilu tylko zdołasz korzystając ze zwykłej broni i granatnika. Jednak prędzej czy później robot zostanie zniszczony (obrazek powyżej), a ty przejmiesz kontrolę nad bohaterem.

Cel główny: Dostań się do Marines

Cel: Sforsuj i oczyść

Idź tą samą drogą, którą jechałeś robotem, jednak tym razem wejdź po gruzach w miejsce naprzeciwko, w którym ukrywali się wrogowie. Udaj się do drzwi po lewej, a potem sforsuj kolejne po lewej. Ponownie czeka cię tu czterech wrogów, tym razem będzie nieco łatwiej, gdyż w pomieszczeniu jest zdecydowanie jaśniej (obrazek powyżej). Dwóch jest po lewej (jeden leży) i dwóch po prawej.

Cel: Oczyść budynki

Wbrew pozorom ukrycie się przy dziurach z widokiem na ulicę nie jest dobrym pomysłem, bo ściana po chwili zostanie zniszczona przez wrogie RPG. Uważaj na wybuchy, a potem ukryj się z lewej, przy stojącej pionowo, drewnianej palecie (obrazek powyżej). Stąd będziesz miał dobry widok na ulicę. Wrogowie będą kryć się na pierwszym i drugim piętrze, będą też zbiegać z dachu. Szczególną uwagę zwracaj na okna i dziury w ścianach. Po jakimś czasie kilku pojawi się na parterze - w oknach, za innymi zasłonami, a niektórzy będą też biegać od lewej do prawej po ulicy.

Cel: Oczyść ulicę

Po lewej stronie pomieszczenia, w którym jesteś, znajdują się drzwi prowadzące na klatkę schodową. Przejdź przez nie i zejdź po schodach. Prawa strona ulicy zaroi się od przeciwników, do tego przyjedzie samochód z CKM-em. Możesz pozdejmować kilku wrogów na piętrze po prawej, ale przede wszystkim wybiegnij na ulicę i ukryj się za vanem. Uzupełnij amunicję i przedostań się w pobliże widocznej na obrazku powyżej dziury (obrazek powyżej). Wrzuć granat