Max Payne 3 - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Max Payne 3 - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry Max Payne 3 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich czternastu rozdziałów kampanii. W opracowaniu znalazły się również informacje na temat najlepszych metod rozprawiania się z przeciwnikami oraz lokalizacji wszystkich znajdziek.

Max Payne 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ślady i złote bronie - Rozdział I (Sekrety)
  • Ślady i złote bronie - Rozdział IX (Sekrety)
  • Ślady i złote bronie - Rozdział VII (Sekrety)
  • Przeprawa przez apartament (Rozdział I)
  • Ślady i złote bronie - Rozdział II (Sekrety)
  • Ślady i złote bronie - Rozdział III (Sekrety)
  • Pościg za Victorem (Rozdział XIV)
  • Lista osiągnięć (achievementów)
  • Bitwa z Beckerem (Rozdział XIV)
  • Ślady i złote bronie - Rozdział V (Sekrety)

Informacja o grze

Max Payne 3 to przygotowana przez firmę Rockstar Games trzecia część kultowego cyklu gier akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Tytułowy bohater, były oficer nowojorskiej policji, jest ochroniarzem na usługach na usługach jednej z bogatych rodzin w pełnym niebezpieczeństw mieście Sao Paulo. Twórcy pozostali wierni znakom rozpoznawczym serii, jak tryb bullet-time i efektowne ujęcia kill-cam, wprowadzając do rozgrywki nowe elementy, w tym tryb multiplayer.

Gra Max Payne 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 169

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Max Payne 3poradnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1240

[email protected]

Spis treści

Opis przejścia gry Max Payne 3

Rozdział I

Przeprawa przez apartament

Eksploracja niższego piętra budynku

Przeprawa przez parking podziemny

Uratowanie Rodriga

Rozdział II

Bitwa w głównej sali klubu

Przeprawa przez strefę dla VIP-ów

Eksploracja pierwszej części klubu nocnego

Eksploracja drugiej części klubu nocnego

Przelot śmigłowcem

Pościg za Giovanną

Rozdział III

Ucieczka w bezpieczne miejsce

Podróż do strefy dla fanów

Przeprawa przez strefę dla fanów

Podróż do pierwszej części trybun

Przeprawa przez pierwszą część trybun

Przeprawa przez salę trofeów

Przeprawa przez drugą część trybun

Ochranianie Raula

Przeprawa przez trzecią część trybun

Pozbycie się wrogiego snajpera

Rozdział IV

Wydostanie się z baru

Eliminacja bandytów przebywających niedaleko baru

Wydostanie się z mieszkania Maxa

Eksploracja dachów

Przeprawa przez podniszczony budynek

Bitwa w garażu i jego okolicach

Rozdział V

Dotarcie do głównej części obozu

Przeprawa przez obóz

Bitwa w magazynie

Przeprawa przez kolejne magazyny

Dotarcie do doków

Odblokowanie dostępu do doków

Przeprawa przez doki

Pościg z użyciem łodzi motorowej

Rozdział VI

Bitwa w pierwszym pomieszczeniu biurowym

Bitwa w pomieszczeniu z makietami

Bitwy w drugim pomieszczeniu biurowym

Dotarcie do biura Rodriga

Ucieczka z płonącego budynku

Rozdział VII

Podróż do klubu

Wydostanie się z klubu

Przeprawa przez pierwszą część slumsów

Bitwy w magazynie

Przeprawa przez drugą część slumsów

Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów

Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów

Rozdział VIII

Początkowa bitwa na cmentarzu

Przeprawa przez niewielką część cmentarza

Wyeliminowanie bandytów stojących przy autach

Bitwy w mauzoleum i jego okolicach

Uratowanie osaczonego Raula

Wyeliminowanie wrogiego snajpera

Dotarcie do domu pogrzebowego

Przeprawa przez dom pogrzebowy

Finałowe bitwy w kaplicy

Rozdział IX

Dotarcie do jednej z głównych ulic dzielnicy

Przeprawa przez pierwszą część slumsów

Rozprawienie się ze śmigłowcem i wrogimi jednostkami

Przeprawa przez drugą część slumsów

Dotarcie na górne balkoniki

Przeprawa przez trzecią część slumsów

Rozdział X

Ucieczka ze złomowiska

Bitwa w pobliżu stacji benzynowej

Przeprawa przez pierwszy magazyn

Przeprawa przez drugi magazyn

Przeprawa przez trzeci magazyn

Eksploracja pomieszczeń biurowych

Ucieczka autobusem

Bitwa przy uszkodzonym autobusie

Rozdział XI

Podróż do maszynowni

Przeprawa przez maszynownię

Eksploracja głównego pokładu jachtu

Eksploracja górnego pokładu jachtu

Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu

Dotarcie do wieżyczki w porcie

Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku

Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku

Rozdział XII

Dotarcie do windy

Przeprawa przez zniszczone pomieszczenia hotelu

Dotarcie do drzwi wyjściowych

Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice

Dotarcie do zbrojowni, ładunki na dolnym piętrze

Wyeliminowanie wrogich snajperów

Podłożenie ładunków C4 na górnym piętrze

Ucieczka z hotelu

Rozdział XIII

Przeprawa przez więzienie

Dotarcie do drzwi wyjściowych z budynku

Zniszczenie pojazdu opancerzonego

Dotarcie do nowego wejścia do budynku

Podróż do pomieszczenia ochrony

Bitwa w pobliżu pomieszczenia ochrony

Przywołanie windy

Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym

Dotarcie do klatki schodowej

Dotarcie do zbrojowni

Przeprawa przez pomieszczenia treningowe i strzelnicę

Bitwa z bossem

Rozdział XIV

Bitwa w pomieszczeniu z platformami do transportu bagażu

Dotarcie do głównego terminalu

Przeprawa przez terminal

Dotarcie do kolejki

Podróż kolejką

Bitwa z Beckerem

Pościg za Victorem

Sekrety

Ślady i złote bronie - Rozdział I

Ślady i złote bronie - Rozdział II

Ślady i złote bronie - Rozdział III

Ślady i złote bronie - Rozdział IV

Ślady i złote bronie - Rozdział V

Ślady i złote bronie - Rozdział VI

Ślady i złote bronie - Rozdział VII

Ślady i złote bronie - Rozdział VIII

Ślady i złote bronie - Rozdział IX

Ślady i złote bronie - Rozdział X

Ślady i złote bronie - Rozdział XI

Ślady i złote bronie - Rozdział XII

Ślady i złote bronie - Rozdział XIII

Ślady i złote bronie - Rozdział XIV

Wyzwania (Grinds)

Dodatkowe tryby singleplayer

Lista osiągnięć (achievementów)

Opis przejścia gry Max Payne 3

Nieoficjalny poradnik do gry Max Payne 3 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich czternastu rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza. W opisie każdego z rozdziałów znalazły się informacje na temat:

sposobów zaliczania otrzymywanych zadań;

najlepszych metod rozprawiania się z napotykanymi przeciwnikami (szczegółowe omówienia wszystkich staczanych bitew);

lokalizacji wszystkich śladów (Clues)

dostępnych w danej lokacji;

lokalizacji wszystkich fragmentów złotych broni (Golden Guns)

dostępnych w danej lokacji.

Dodatkowe rozdziały poradnika poruszają tematy zaliczania wyzwań (Grinds), przystępowania do innych trybów dla pojedynczego gracza oraz zdobywania osiągnięć (achievementów).

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

Pomarańczowy

kolor użyty został do wskazania miejsc odnajdywanych sekretów (Collectibles), a mianowicie fragmentów złotych broni (Golden Guns) oraz śladów (Clues).

Zielony

kolor użyty został do wskazania miejsc odnajdywania cennych "zwykłych" przedmiotów (rzadkie bronie, środki przeciwbólowe itp.).

Brązowy

kolor użyty został do przekazywania ważnych informacji, głównie na temat staczanych walk czy okoliczności mogących doprowadzić do zawalenia aktualnie wykonywanych zadań.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Rozdział I

Przeprawa przez apartament

Rozdział I

Przeprawa przez apartament

Już na samym początku tej misji zmuszony zostaniesz do wyeliminowania kilku bandytów, przy czym najpierw czeka Cię bardzo krótki samouczek. Zacznij od wciśnięcia prawej gałki analogowej z zamiarem załączenia spowolnienia czasu i następnie wyceluj w stojącego na wprost od Ciebie przeciwnika (najlepiej w jego głowę). Po wykonaniu tej czynności oddaj jeden lub kilka strzałów (prawy trigger).

Druga część samouczka to wykonanie rzutu w trybie spowolnienia czasu. W tym celu wychyl lewą gałkę analogową do góry i następnie wciśnij przycisk RB. W trakcie lotu obróć się w lewo i postaraj się zlikwidować dwóch kolejnych przeciwników, którzy wybiegną z apartamentu. Jeżeli spudłujesz, to będziesz się musiał z nimi rozprawić już po dotknięciu ziemi i wyłączeniu przez grę spowolnienia czasu.

Uwaga! Jeżeli misję tę powtórnie rozgrywasz, to samouczek zostanie automatycznie pominięty i od razu przystąpisz do walk ze wszystkimi trzema przeciwnikami.

Zbliż się teraz do wejścia do apartamentu. Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Pierwszy z nich to "przyklejenie się" do ściany przy wejściu z zamiarem wykorzystania jej w formie zasłony (przycisk X). Drugi wariant to agresywne wkroczenie do apartamentu i powtórzenie ruchu wiążącego się z wykonaniem skoku w trybie spowolnienia czasu (przycisk RB). Niezależnie od wybranego wariantu zachowania warto wiedzieć, że do zlikwidowania są dwie kolejne osoby - jedna z nich powinna stać na wprost od wejścia, a druga skrywać się po lewej stronie.

Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów rozważ podniesienie drugiego pistoletu (menu doboru broni jest wywoływane przyciskiem LB) i powróć do miejsca, w którym rozprawiłeś się z pierwszą grupą wrogów. Skręć w lewo i skieruj się na koniec korytarza. Zbadaj posadzkę niedaleko okna, odnajdując pierwszy fragment broni [Złota broń - Pistolet PT92 1/3].

Powróć do apartamentu i poświęć kilka chwil na jego zbadanie. Możesz wejść w interakcję z pianinem, przy czym jest to opcjonalne. Rozejrzyj się za stolikiem, na którym leżą środki przeciwbólowe oraz pierwszy ślad [Ślad 1/2 - Czasopismo o celebrytach]. Na koniec skieruj się w stronę drzwi prowadzących na balkon apartamentu.

Uwaga! Upewnij się, że pozbierałeś wszystkie przedmioty przed opuszczeniem apartamentu, bo nie będziesz tu mógł powrócić.

Tuż po tym jak Max zacznie zjeżdżać po fragmencie dachu dokładnie wyceluj w głowę stojącego na dole bandyty. Radzę się tu pilnować, gdyż nie możesz doprowadzić do przypadkowego postrzelenia zakładniczki. Pojedynczy strzał powinien załatwić sprawę.

Eksploracja niższego piętra budynku

Po dotarciu windą na nowe piętro skręć w lewo i rozpraw się z pierwszym przeciwnikiem. Dobrze byłoby teraz posłuchać rady gry i schować się (przycisk X) za jednym z dużych słupów. Z trzema pozostałymi przeciwnikami możesz rozprawić się wedle własnych upodobań, przy czym jeśli masz zamiar ostrożnie oddawać strzały zza zasłony pilnuj się żeby żaden z bandytów zbytnio się nie zbliżył do Maxa (możesz w takiej sytuacji rozprawić się z bandytą w wyniku szamotaniny).

Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich przeciwników i dopiero wtedy rozejrzyj się po okolicy. Na początek powróć w okolice miejsca startu i zbadaj pokazany na powyższy screenie oszklony narożnik, odnajdując nowy fragment broni [Złota broń - Pistolet PT92 2/3]. Wykorzystaj też okazję do pozbierania amunicji i rozważ zabranie ze sobą strzelby M500, którą miał przy sobie jeden z bandytów.

Ruszaj na drugi koniec korytarza, przy czym bądź gotowy do wyeliminowania pojedynczego bandyty, który nagle otworzy drzwi. Także i tu czeka Cię krótki samouczek, związany z omówieniem działania kamery przedstawiającej zabójstwa w trybie spowolnienia czasu - wciśnij prawy trigger, opcjonalnie przytrzymaj przycisk A i ponownie zacznij wciskać prawy trigger. Po wygranym pojedynku zbadaj ciało przeciwnika i rozważ podniesienie karabinu Mini-30.

Przeprawa przez parking podziemny

Skorzystaj z jedynego dostępnego przejścia do parkingu podziemnego. Po dotarciu do celu podróży zaatakuje Cię nowa grupa przeciwników. Wrogów początkowo dobrze byłoby atakować zza zasłony, przy czym ponownie pilnuj się żeby nikt się zbytnio nie zbliżył. Na efektowne rzuty w trybie spowolnienia czasu radzę zdecydować się gdy na polu bitwy pozostanie dwóch bandytów.

Pozbieraj amunicję i podejdź do oznaczonego przez grę przełącznika, wchodząc z nim w interakcję (przycisk Y). Ruszaj prosto, przy czym zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części tego poziomu parkingu. Zbadaj prawy narożnik, a konkretnie miejsce parkingowe B01 (powyższy screen), natrafiając na ostatni fragment broni [Złota broń - Pistolet PT92 3/3]

Obróć się w lewo i udaj się w stronę rampy prowadzącej na wyższy poziom. Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, odnajdując leżący na ziemi drugi ślad [Ślad 2/2 - Upuszczone zdjęcie]. Dopiero po zdobyciu tego sekretu wznów przemarsz.

Po dotarciu na nowy poziom powinieneś zauważyć, iż postawiony zostałeś przed szansą zaatakowania bandytów z zaskoczenia. Proponuję ustawić się przy lewej ścianie i zaatakować w pierwszej kolejności wrogów stojących w oddali po prawej stronie, czy to celując bezpośrednio w nich czy w zaparkowany obok nich samochód, licząc na to, że maszyna eksploduje.

Przygotuj się, bo od lewej strony nadbiegną kolejni przeciwnicy. Możesz na nich zaczekać i ostrzelać ich zza zasłony lub pokusić się o efektowny rzut w trybie spowolnienia czasu połączony z oddaniem kilku celnych strzałów.

Uratowanie Rodriga

Zaczekaj aż odzyskasz częściową kontrolę nad Maxem, wyceluj w lewą tylną oponę pojazdu (powyższy screen) i oddaj pojedynczy strzał, doprowadzając do kraksy.

Z furgonetki wyskoczy trzech nowych bandytów. Proponuję najpierw rozprawić się z osobą, która rozstawi się po Twojej prawej stronie, a następnie z dwoma pozostałymi przeciwnikami. W zależności od upodobań możesz podejmować ryzykowne akcje w trybie spowolnienia czasu lub chować się za słupami, wyczekując okazji do oddawania bezpiecznych strzałów.

Po wygranej bitwie podejdź do tylnych drzwi furgonetki.

Uwaga! Nie próbuj kierować się do widocznego w oddali wyjścia z podziemnego parkingu, bo doprowadzi to do zawalenia misji.

Ostatnia część tej misji to wyeliminowanie dwóch nadbiegających bandytów. Postaraj się pomimo załączenia spowolnienia czasu nie czekać zbyt długo z oddaniem strzałów, bo możesz przyczynić się do śmierci Rodrigo.

Rozdział II

Bitwa w głównej sali klubu

Rozdział II

Bitwa w głównej sali klubu

Rozdział ten rozpoczyna się od bardzo efektownej sceny w trybie spowolnienia czasu. Postaraj się zabić w trakcie lotu możliwie jak najwięcej przeciwników, w pierwszej kolejności namierzając te osoby, które stoją najbliżej. Staraj się jednocześnie unikać ostrzeliwania niewinnych cywilów.

Tuż po wylądowaniu na niższym poziomie pozbieraj się z ziemi i schowaj się za najbliższą zasłoną, którą będzie zapewne długi stół barowy. Proponuję kontynuować ostrzał zza zasłony, pilnując lewych i prawych schodów, po których przeciwnicy mogą zbiegać. Pozbądź się wszystkich wrogów obecnych w okolicy.

Uwaga! W trakcie rozgrywania tego etapu nie możesz na dłużej zagrzać w danym miejscu, bo może to doprowadzić do zawalenia misji spowodowanego pomyślną ucieczką bandytów z zakładniczkami. Za każdym razem gdy wygrasz jakąś bitwę szybko pozbieraj interaktywne przedmioty i od razu skieruj się do kolejnej lokacji.

Po zakończonych walkach obróć się w stronę pokazanego na powyższym screenie opuszczonego stanowiska DJ'a. Postaraj się wspiąć na to stanowisko, pomagając sobie przyciskiem A. Po dotarciu do celu rozejrzyj się za leżącym na ziemi fragmentem broni [Złota broń - Rewolwer kaliber .38 1/3].

Uwaga! Pamiętaj o konieczności zbierania sekretów przed opuszczeniem każdej z lokacji, bo gra nie pozwoli Ci do nich powrócić.

Podejmij próbę skorzystania z pokazanych na powyższym screenie podwójnych drzwi, których bandyci użyli do ucieczki. Dowiesz się w rezultacie, że przejście to zostało zabarykadowane.

Przeprawa przez strefę dla VIP-ów

Na początek rozpraw się z pojedynczym bandytą przebywającym na parkiecie, a następnie rozstrzelaj jego kolegów rozstawionych przy lewych okiennicach. W tym drugim przypadku polecam skorzystać z rzutu w trybie spowolnienia czasu, choć jeśli nie czujesz się zbyt pewnie możesz też schować się za jakąś zasłoną.

Po wygranej bitwie spróbuj na szybko zbadać ciała wrogów, w razie potrzeby zabierając ze sobą jeden lub dwa pistolety maszynowe Micro 9mm. Na koniec wybierz schody prowadzące do pomieszczenia VIP-ów. Tu do wyeliminowania jest tylko jeden przeciwnik.

Radzę dokładnie rozejrzeć się teraz po pomieszczeniu VIP-ów. Na lewo od widocznych w oddali schodów odnajdziesz będące śladem ciało zastrzelonego mężczyzny [Ślad 1/6 - Martwa gwiazda futbolu].

Następnie zbadaj bar zlokalizowany po prawej stronie (powyższy screen). Natrafisz tu na środki przeciwbólowe, na nowy ślad [Ślad 2/6 - Ulotka], a także na leżący za ladą fragment broni [Złota broń - Karabin Mini-30 1/3]. Po załatwieniu wszystkich spraw udaj się w stronę schodów.

Eksploracja pierwszej części klubu nocnego

Po znalezieniu się w nowej lokacji proponuję rozpocząć od wykonania rzutu do przodu, a następnie schować się za sofą lub inną dobrą zasłoną i stamtąd kontynuować prowadzenie ostrzału. Upewnij się, że w okolicy nie ma żadnych wrogów i wybierz jedyne przejście do kolejnego obszaru.

Po odzyskaniu kontroli nad Maxem zacznij od rozprawienia się z czającym się za rogiem pojedynczym bandytą. Zbliż się do kolejnego większego obszaru klubu nocnego. Polecam rozstawić się przy pokazanych na powyższym screenie schodach i z tego miejsca prowadzić bezpieczny ostrzał, choć możesz też zdecydować się na bardziej agresywne działania i na przykład wykonać rzut nad schodami, eliminując wrogów w locie. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania w szczególności uważaj na bandytę ukrywającego się przy stanowisku DJ'a.

Uważaj na nowych bandytów, którzy po pewnym czasie zaczną pojawiać się w oddali, nadbiegając od lewej strony. Wielu przeciwników schowa się za jedną z lad barowych, tak więc musisz zachować czujność i nie dać się im zaskoczyć.

Tradycyjnie już radzę się trochę rozejrzeć, a mianowicie zainteresować się wspomnianym wcześniej stanowiskiem DJ'a, które zlokalizowane jest po lewej stronie. W celu dotarcia do stanowiska musisz wybrać pokazane na powyższym screenie schody. Po znalezieniu się na balkoniku podbiegnij do drzwi i skręć w prawo. Tuż przy stanowisku odnajdziesz środki przeciwbólowe i nowy fragment broni [Złota broń - Rewolwer kaliber .38 2/3].

Powróć na główny parkiet i zbadaj okrągły bar, natrafiając na kolejne środki przeciwbólowe. Wybierz następnie przejście prowadzące do toalet, z którego skorzystali wrogowie z drugiej grupy. Po znalezieniu się w toalecie podejdź do środkowego stanowiska (powyższy screen), odnajdując ukrywającego się cywila i pozyskując tym samym ślad [Ślad 3/6 - Rozmowa z byłym policjantem].

Pozostań w łazience i rozejrzyj się na półce na prawo od rozbitego lustra za jeszcze jednym śladem [Ślad 4/6 - Podarty kawałek stroju]. Możesz już wyjść z toalety.

Eksploracja drugiej części klubu nocnego

Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu magazynowym odszukaj szafkę, w której ukryto dwa opakowania środków przeciwbólowych. Skieruj się następnie do kuchni. Pierwszej grupy bandytów najlepiej jest się pozbyć wykonując rzut w prawo połączony z celnymi strzałami, choć możesz też od razu przebiec do zasłony czy na przykład wycelować w znajdującą się po prawej stronie kuchenkę, licząc na to, że eksplozja zabije (lub przynajmniej zrani) wrogów.

Pozostań za zasłoną i zajmij się kolejnymi przeciwnikami, którzy powinni pojawić się w kuchni. Po wygranej bitwie zbadaj obszar po swojej prawej stronie, odnajdując leżący na blacie ślad [Ślad 5/6 - Gazeta]. Ruszaj w stronę wyjścia z kuchni.

Nową bitwę rozpocznij