Masaż tajski Między jogą i fizjoterapią - Druzgała Piotr - książka

Masaż tajski Między jogą i fizjoterapią książka papierowa

Druzgała Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Mądrość Wschodu w trosce o zdrowie człowieka Zachodu

Wschodnia medycyna widzi człowieka w całości — lekarze nie tyle leczą choroby, ile dają wskazówki, jak żyć, by ich uniknąć. Istotnym elementem takiego podejścia do ludzkiego zdrowia jest przekonanie o zbawiennym wpływie ruchu, w szczególności masażu jako jego formy, pobudzającej organizm pacjenta do samoleczenia. Masaż tajski łączy techniki akupresury, rozciągania, refleksologii i jogi. Wspomagany jest ziołowymi okładami i medytacją. Rozciąga mięśnie i relaksuje, zwiększa zakres ruchu, usprawnia przepływ „energii” — innymi słowy, płynów ustrojowych (krwi i limfy) — oraz informacji w postaci impulsów.

Masaż tajski nie jest podobny do masażu klasycznego czy innych form masażu leczniczego wykształconych w zachodniej medycynie. Pojawia się w nim element ruchu — niemalże wszystkie stawy organizmu zostają uaktywnione. Czyni to z masażu tajskiego formę biernych ćwiczeń ruchowych. Potrafią one przynieść prawdziwą ulgę w cierpieniu, leczą i poprawiają kondycję ustroju.

Książka składa się z części teoretycznej (historia i podstawowa wiedza z zakresu masażu tajskiego) oraz praktycznej (instrukcje wykonywania masażu krok po kroku). Zamiarem autora było, by dzięki niej masaż tajski miał szansę stać się w przyszłości bezpieczną i pełnoprawną sztuką nie tylko relaksu, ale i profilaktyki zdrowotnej. Pragnie on również w świat wschodniej medycyny wprowadzić nas — ludzi Zachodu.

Liczba stron: 168

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788324690947

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.