Marzenia Fakty, mity, głupoty - Szymanowicz Maciej - książka

Marzenia Fakty, mity, głupoty książka papierowa

Maciej Szymanowicz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niezwykły zbiór informacji na temat marzeń! Niniejsza książka pomoże znaleźć odpowiedzi na wiele nurtujących pytań związanych z marzeniami, takich jak chociażby: Jakie są rodzaje marzeń? Czy szklanki marzą, a jeśli tak, to o czym? Skąd się biorą marzenia? Jak kartonowe pudła pomagają w marzeniu? O czym marzą domy, wieloryby i pomniki? Do czego mogą się przydać palec wskazujący i mapa? Które pozycje ciała sprzyjają marzeniom? Jakie są wymarzone rośliny i zwierzęta? O czym marzą cyfry i litery?
Na szczegółowych ilustracjach obejrzycie marzenia wielkie i niewielkie, praktyczne i bezsensowne, marzenia kuchenne, a także samozbierające się grzyby, dżdżownicę w tubce czy samochód z dwiema kierownicami. Jedno jest pewne: ta książka marzy, byście ją przeczytali!

Maciej Szymanowicz w dzieciństwie kochał rysować, ale studiować postanowił na białostockim wydziale lalkarskim Akademii Teatralnej. Został aktorem lalkowym, ale to zajęcie nie przypadło mu do gustu. Powrócił do miłości z dzieciństwa. Ilustruje, projektuje książki, tworzy plakaty teatralne i gry planszowe. W 2014 wydał autorską książkę „Najmniejszy słoń świata”.
Za ilustracje do książki „Asiunia” otrzymał Nagrodę Miasta Stołecznego Warszawy (2011), a za „Wszystkie moje mamy” nagrodę w konkursie Przecinek i Kropka oraz nagrodę Festiwalu Literatury dla Dzieci (2014), a autorskie „Krasnoludki” przyniosły mu nominację w konkursie Najpiękniejsze Książki Roku 2018 PTWK oraz wyróżnienie w XVII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku.

Liczba stron: 28

Format (wymiary): 23.1x31.0cm

ISBN: 9788310135759

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.