Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - Edgar Enderson - ebook

Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie ebook

Edgar Enderson

0,0
8,14 zł

lub
Opis

Książka zawiera podstawowe zagadnienia związane z marketingiem takie jak: 1. Czym jest tak naprawdę marketing. 2. Sposoby dotarcia do klienta. 3. Co zrobić, aby marketing, który stosujemy był skuteczny. 3. Czym jest lejek marketingowy. 4. Podstawowe kroki, które musimy wprowadzić, żeby uruchomić marketing w naszej firmie. 5. Jak pozyskiwać nowych klientów. Oraz wiele innych przydatnych tematów związanych z reklamą promowaniem własnej firmy i metodami rozpowszechniania wiadomości o naszej firmie.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI

Liczba stron: 20




Edgar Enderson

Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie

© Edgar Enderson, 2020

Książka zawiera podstawowe zagadnienia związane z marketingiem takie jak:

1. Czym jest tak naprawdę marketing.

2. Sposoby dotarcia do klienta.

3. Co zrobić, aby marketing, który stosujemy był skuteczny.

3. Czym jest lejek marketingowy.

4. Podstawowe kroki, które musimy wprowadzić,

żeby uruchomić marketing w naszej firmie.

5. Jak pozyskiwać nowych klientów.

Oraz wiele innych przydatnych tematów związanych z reklamą promowaniem własnej firmy i metodami rozpowszechniania wiadomości o naszej firmie.

ISBN 978-83-8221-139-9

Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero

Edgar Enderson

08.05.2020r.

Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie

Wstęp

Świat marketingu biznesowego nie jest pozbawiony szarlatanów obiecujących złote góry, jeśli tylko zaufasz ich tajnym technikom, planom, sposobom, aby odnieść sukces w marketingu i sprzedaży.

Właściciele małych firm mają lepsze rzeczy do zrobienia, na przykład wytwarzanie i dostarczanie cennych produktów i usług dla swoich klientów, niż szukanie sposobów nie wiadomo z jakiego źródła. Nikt nie obwiniłby cię, gdybyś poczuł się przytłoczony i zdezorientowany, a myślenie o skutecznym marketingu jest nieosiągalne.

Jeśli spojrzysz w przeszłość na sposoby i sztuczki oraz skomplikowane techniki marketingowe, przekonasz się, że marketing to nauka. I jak każda inna nauka, im bardziej rozumiesz podstawy, tym łatwiejsza się staje.

Plan marketingowy

Jedynym sposobem na rozpoczęcie działalności gospodarczej z pewnością jest opracowanie dobrego planu marketingowego, takiego który jest poparty faktami i badaniami. Dzięki dobrze opracowanemu planowi będziesz wiedział, w jaki sposób przyciągnąć klientów do swojego produktu lub usługi i przekonasz ich do zakupu. Plan marketingowy buduje także zaufanie instytucji finansowych, pokazując kredytodawcom, że Twoja firma ma duże szanse na odniesienie sukcesu.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, plan marketingowy nie jest jednorazowym wysiłkiem przeznaczonym na spoiwo na biurku. Przeciwnie, należy go regularnie aktualizować, aby odzwierciedlał zmieniające się potrzeby Twojej firmy i klientów.

Podstawy Marketingu

Po dokładnym ustaleniu, do kogo kierujesz marketing, nadszedł czas, aby stworzyć strategię marketingową, która będzie im odpowiadać. Trendy pokazują, że szeroko zakrojone działania marketingowe są mniej skuteczne, dziś chodzi o dotarcie do ludzi na poziomie osobistym. Przygotowując plan, pamiętaj o rozwiązaniu problemu całościowego marketingu: 4 punkty marketingu.

Produkt: co sprzedajesz? Produkt to dowolna wartość, jaką zapewniasz klientowi. Może to być element fizyczny lub usługa. Rozwój produktu powinien obracać się wokół potrzeb i potrzeb klienta.

Cena: