Mały przyjaciel - Tartt Donna - książka

Mały przyjaciel książka papierowa

Tartt Donna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Alexandria w stanie Missisipi, Dzień Matki. Mały Robin Dufresnes zostaje powieszony na drzewie w ogródku rodziców. Dwanaście lat później zagadka jego śmierci pozostaje nierozwiązana. Harriet, która była niemowlęciem w chwili śmierci brata, postanawia znaleźć i ukarać mordercę i scalić rodzinę, która rozpadła się po tej tragedii. Uzbrojona w wiedzę zaczerpniętą z książek przygodowych, Harriet w towarzystwie najlepszego przyjaciela szuka zemsty w śmiertelne niebezpiecznym półświatku amerykańskiego Południa. Mały przyjaciel, druga powieść w dorobku Donny Tartt, była nominowana między innymi do Orange Prize. To amerykańska powieść gotycka, a zarazem epicka opowieść o zemście, utracie niewinności i o sprawiedliwości, którą pragnie się wymierzyć samemu. „Mały przyjaciel jest chyba skazany na zajęcie wyjątkowego miejsca w kanonie literackim… Wciąga czytelnika niczym baśń, ale nie pozwala pocieszać się faktem, że wszystko, co w nim opisano, zostało zmyślone”. „New York Times Book Review” „Czasem wywołuje śmiech, czasem łamie serce Mały przyjaciel –zaskakuje najbardziej, gdy się go najbardziej boisz”. „USA Today” „Harriet jest jedną z tych czarujących i złożonych postaci, jakie można znaleźć w literaturze… a styl Tartt jest cudowny, obrazowy i potoczysty”. „Times” „Atmosfera jak z marzeń sennych… psychologiczna wiarygodność… Wielka powieść, która zabiera cię w miejsca warte poznania”. „New Yorker” „Wspaniała historia… Tartt buduje swoje postaci z ogromną pewnością siebie”. „Newsweek”

Liczba stron: 608

Tłumacz: Lipszyc Paweł

Format (wymiary): 15.5x22.0cm

ISBN: 9788324077441

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.