Magia z supermarketu - Furie Michael - książka

Magia z supermarketu książka papierowa

Furie Michael

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Często magia jawi się nam jako coś niezwykłego i dostępnego wyłącznie dla wybranych. Nic bardziej mylnego – każdy z nas może z niej swobodnie korzystać i tym samym czynić swoją codzienność łatwiejszą. Co więcej, do praktykowania magii możemy używać najprostszych przedmiotów, które znajdziemy w większości domów i na półkach praktycznie każdego sklepu.
Autor tej książki doskonale wie, o czym pisze, ponieważ sam zajmuje się czarami od przeszło osiemnastu lat. Teraz dzieli się z Tobą swoim bogatym doświadczeniem przekonując, że zebranie składników niezbędnych do wykonywania magicznych obrzędów może być łatwiejsze niż myślisz. Ponadto, wbrew powszechnej opinii, zakup wszystkich komponentów potężnych zaklęć będzie bardzo łagodny dla Twojego domowego budżetu. W tej książce znajdziesz dokładne instrukcje jak wykonywać proste, acz skuteczne rytuały z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku. Znajdziesz w niej również gotowe listy zakupów oraz klarowne instrukcje umożliwiające pracę z szerokim wachlarzem szybkich i skutecznych zaklęć.
Michael Furie zaznajomi Cię z podstawami magii, a także powiązanej z nią etyki, medytacji, chronometrażu stosowanego podczas rzucania zaklęć oraz technik ładowania przedmiotów intencją. Dzięki podanym w książce rytuałom możesz zapewnić sobie harmonię, zdrowie, pieniądze, ochronę, wzmocnić zdolności metapsychiczne i wykonywać oczyszczenie. Sporo miejsca poświęcono równie czarom związanym z pięknem, miłością i pożądaniem.
Magia jest bliżej niż myślisz.

Liczba stron: 236

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373776777

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.