Magia Wicca Przewodnik nowoczesnej czarownicy - Sabin Thea - książka

Magia Wicca Przewodnik nowoczesnej czarownicy książka papierowa

Sabin Thea

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

47,90 zł
od 24,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Cała prawda na temat religii czarownic! W ostatnich latach popularność wicca znów wzrasta. Wiele teorii na jej temat mija się jednak z prawdą, a to za sprawą coraz powszechniejszej obecności magii w popkulturze. Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest wicca, a przede wszystkim– czym nie jest. Zawarto w niej opis podstawowych wierzeń i praktyk wiccańskich, a informacje z każdego kolejnego rozdziału bazują na wiedzy i umiejętnościach zdobytych w trakcie lektury. Oprócz zagadnień związanych z Boginią i Bogiem, kołem roku, zaklęciami i magią, książka mówi także o różnicach pomiędzy samotną praktyką a pracą z kowenem, wiccańskich zasadach etycznych, tworzeniu osobistych rytuałów czy ołtarzach, narzędziach i przedmiotach magicznych. „Magia wicca” stanowi elementarz filozofii, kultury i wierzeń stojących za tą religią.Obejmuje zarówno to, co duchowe, jak i to, co praktyczne, nie tracąc jednak tajemnicy, która przyciąga wielu uczniów do nauki. Książka ta oferuje opisy praktyk, takich jak uziemienie, podnoszenie energii, wizualizacja i medytacja, a także ćwiczenia podstawowych technik, niezbędnych do tworzenia bardziej skomplikowanych rytuałów i zaklęć. Nowe wydanie podręcznika zostało wzbogacone przedmową Dobromiły Agiles – autorki „Magii naturalnej”. Książka znalazła się w finale nagrody Coalition of Visionary Resources w kategorii Najlepsza Książka Wiccańska/Pogańska.

Liczba stron: 264

Tłumacz: Lorenc Maciej

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383710075

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.