Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2002

Mafia: The City of Lost Heaven - poradnik do gry ebook

mass(a

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Mafia: The City of Lost Heaven - poradnik do gry - mass(a

Mafia jest jedyną jak do tej pory trójwymiarową grą akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Rozpoczynamy jako początkujący gangster we wpływowej rodzinie mafijnej Don Salinieri, wykonując mnóstwo nielegalnych zadań.

Mafia: The City of Lost Heaven - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 16 - Szczęściarz
  • Misja 19 - Chwila relaksu
  • Misja 21 - Śmierć sztuki
  • Misja 15 - Wszystkiego najlepszego!
  • Misja 8 - Dziwka
  • Misja 20 - Robota na boku
  • Misja 17 - Śmietanka na kawie
  • Misja 4 - Rutynowe zadanie
  • Misja 12 - Odwiedziny u bogaczy
  • Misja 2 - Uciekinier

Informacja o grze

Gra akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Gracz otrzymuje możliwość wcielenia się w rolę prawdziwego twardziela, którego losy będzie obserwował z perspektywy osoby trzeciej.

Gra Mafia: The City of Lost Heaven, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Opinie o ebooku Mafia: The City of Lost Heaven - poradnik do gry - mass(a

Fragment ebooka Mafia: The City of Lost Heaven - poradnik do gry - mass(a

Mafia:The City of Lost Heavenporadnik do gry

autor: "mass(a"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=149

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Misja 1 - Propozycja nie do odrzucenia

Misja 2 - Uciekinier

Misja 3 - Impreza koktajlowa

Misja 4 - Rutynowe zadanie

Misja 5 - Czysta gra

Misja 6 - Sarah

Misja 7 - Lepiej do tego przywyknij

Misja 8 - Dziwka

Misja 9 - Ksiądz

Misja 10 - Wycieczka na wieś

Misja 11 - Omerta

Misja 12 - Odwiedziny u bogaczy

Misja 13 - Świetny interes

Misja 14 - Bon apetit!

Misja 15 - Wszystkiego najlepszego!

Misja 16 - Szczęściarz

Misja 17 - Śmietanka na kawie

Misja 18 - Kampania wyborcza

Misja 19 - Chwila relaksu

Misja 20 - Robota na boku

Misja 21 - Śmierć sztuki

Misja 1 - Propozycja nie do odrzucenia

1. Propozycja nie do odrzucenia

Pierwsza scenka filmowa wprowadza nas w fabułę - rok 1938, gangser Tommy chce sypnąć całą mafię w zamian za ochronę policji. Jego opowieść o początkach swojej kariery jest początkiem naszej gry.

Jako kierowca taksówki musimy zgubić ścigających nas i naszych pasażerów gangsterów. Co prawda Paul i Sam strzelają do przeciwników, ale na taki wariant zakończenia misji nie liczmy. Noga na gaz i rura! Gangsterzy dysponują szybszą bryczką niż nasza wysłużona taksówka i cały czas siedzą nam na ogonie, próbując staranować nas z lewej strony. Stosujemy więc klasyczne triki znane z samochodówek zręcznościowych - wciskamy się w wąskie przejazdy (np. między latarnią a murem), w ostatnim momencie skręcamy przez nadjeżdżającym z naprzeciwka pojazdem, często i gwałtownie zmieniamy kierunek jazdy albo wykręcamy na ręcznym obroty o 180°.

Kolejne stłuczki zwalniają ścigany samochód. Śledzimy cały czas pozycję gangsterów na radarze. Jeśli w końcu uda nam się ich zgubić, odwozimy naszych pasażerów do baru Salieriego, kierując się wg mapy na niebieski krzyżyk. Uwaga na czas! Chłopcy są lekko podziurkowani, więc musimy się spieszyć.

Misja 2 - Uciekinier

2. Uciekinier

Rutyna codziennego dnia - rozwozimy rozkapryszonych pasażerów po mieście we wskazane przez nich miejsca. Zawsze pomocna będzie nam mapa i kompas. Mamy niewiele czasu na dojazd, ale mimo to włączamy ogranicznik prędkości, aby uniknąć problemów z policją - płacenie mandatów pożera cenny czas. Pamiętajmy o czerwonych światłach, za przejechanie których policja ma do nas również pretensje. Tam gdzie wysadzamy klienta, od razu pojawia się następny. Pierwszego pasażera wieziemy do kościoła, drugiego do szpitala, trzeciego do teatru (przez most Guiliano), czwartego do baru Pompeii, piątego na parking przed domem handlowym, w dzielnicy włoskiej. Tam robimy przerwę na kawę.

Zaczynają się kłopoty - namierzyli nas ludzie Morello, przed którymi uciekaliśmy z Samem i Paulem. Nie wdając się w bójkę uciekamy. Będą do nas strzelać, więc biegniemy zygzakami, najlepiej wykonując delikatne wahadłowe ruchy w prawo i w lewo myszką. A oto trasa ucieczki. Zaczynamy biec zgodnie z kierunkiem wskazywanym przez kompas. Skręcamy w prawo w podwórko, tak jak sugeruje zielona strzałka.

A później biegusiem: skręcamy w lewo, między drewnianymi budami, wracamy na ulicę, przez ulicę w stronę Rose Bar, w prawo w bramę z której wyjeżdża samochód, na podwórku w lewo, po schodkach w górę, od razu w prawo, przy żółtej beczce w lewo, na podwórku z dywanem na trzepaku w prawo po schodkach w dół, na ulicy w lewo, po strzałce w lewo w podwórko, po skosie w prawo w bramę, na ulicy w lewo i przez skrzyżowanie do baru. Scenka filmowa. Gangsterzy kończą karierę, a my ją właśnie zaczynamy.

Misja 3 - Impreza koktajlowa

3. Impreza koktajlowa

Czas na zemstę na gorylach Morelli. Jedziemy skasować ich wózki stojące na parkingu koło knajpy. Przed wyjazdem - wizyta u Vincenzo, mafijnego eksperta od strzelających gadżetów oraz u Ralpha - mechanika-jąkały, który od tej pory będzie nas szkolił w otwieraniu i uruchamianiu coraz to fajniejszych bryczek. Zabieramy Pauliego i ruszamy na Central Island, przejeżdżając przez tunel i most. Na miejscu stajemy na podwórku obok parkingu.

Na wszelki wypadek ustawiamy auto przodem do ulicy, żeby nie tracić czasu przy ucieczce na wykręcanie. Pauli zostaje w samochodzie a idziemy na koniec podwórka, gdzie z prawej strony mamy przejście między budynkami. Tylnią furtką wchodzimy na parking. Na początek powalamy jednym celnym uderzeniem ciecia, który pilnuje wyjazdu z parkingu - w przeciwnym razie podniesie szybko alarm. Używamy kija bejsbolowego, "naciągając" klawiszem myszy maksymalną siłę uderzenia.

Pozbawiamy go spluwy i bierzemy się za auta. Na początek dwa bliżej płotu, walimy kijem tak długo, aż czerwony pasek zniszczenia dojdzie do końca a my zobaczymy komunikat, że auto ma dosyć. Trzecie auto możemy załatwić kijem lub koktajlem Mołotova. Istnieje ryzyko, że odgłosy demolki zaalarmują gangsterów - najlepiej wówczas szybko skończyć auto i zbierać manatki. W szopie na parkingu czeka na nas niebieski Falconer. Wskakujemy w auto i opuszczamy miejsce rozróby. Pauli poprowadzi samochód, którym przyjechaliśmy. Obaj wracamy do baru, gdzie przerywnik filmowy ostatecznie potwierdza naszą przynależność do Rodziny.