Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry - Norbert "Norek" Jędrychowski - ebook

Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry ebook

Norbert "Norek" Jędrychowski

0,0

Opis

Poradnik Zadania i sekrety do gry Lords of the Fallen, to szczegółowa solucja zawierającą opis wszystkich misji oraz znajdziek występujących w tej produkcji. W poradniku znajdziesz przede wszystkim szczegółowe mapy lokacji, na których zaznaczono wszelkie sekrety, zagadki, przeciwników czy istotne dla zadań przedmioty. Ułatwią ci one korzystanie z bogato ilustrowanego opisu przejścia, który również znalazł się w tekście. Z pomocą solucji bez problemu pokonasz wszystkich napotkanych przeciwników i unikniesz niebezpiecznych pułapek. Poradnik zawiera również osobny rozdział poświęcony walce z bossami. Znajdziesz w nim listę ataków każdego z Lordów oraz taktykę jak pokonać generałów upadłego boga. Swoich działów doczekały się również poukrywane wszędzie zwoje, portale wyzwań czy zadania poboczne. Szczególnie te ostatnie wymagają czasami sporo kombinowania, ale dzięki opisom z poradnika bez problemu ukończysz każdą z misji. Zwoje zostały dodatkowo posegregowane według lokacji, w których występują, żeby ułatwić ci ich odnalezienie. Lords of the Fallen to osadzona w realiach fantasy gra z gatunku RPG akcji. Fabuła gry toczy się w świecie, w którym niegdyś ludzkość zbuntowała się przeciw tyranii okrutnego boga i zdołała uwięzić go w paśmie gór. Tysiące lat później zło ponownie rośnie w siłę, a przeciwstawić może mu się jedynie bohater, który sam nie stroni od występku. Kontrolowana przez gracza postać może należeć do jednej z trzech klas i podążać ścieżką magii lub oręża.

Poradnik Zadania, mapy i sekrety do gry Lords of the Fallen zawiera:

  • szczegółowo opisane mapy wszystkich lokacji w grze, wraz z oznaczeniami skrzyń z przedmiotami, bohaterów, przeciwników oraz znajdziek i ukrytych pomieszczeń
  • dokładny, bogato ilustrowany i prowadzący gracza krok po kroku opis przejścia, prowadzący gracza "za rączkę" i niepozwalający mu się zgubić lub opuścić jakiegokolwiek ważniejszego miejsca
  • rozdział opisujący dokładne położenie wszystki dostępny w grze znajdziek, które dla ułatwienia zostały posegregowane lokacjami występowania i dodatkowo zaznaczone na mapach
  • informacje oraz szczegółowe porady dotyczące walk z wszystkimi bossami, taktyki pozwalające na ich sprawne pokonanie, opis wszystkich ataków (ze szczegółowymi wskazówkami, jak ich unikać), a takze warunki potrzebne na zdobycie lepszego rodzaju uzbrojenia
  • opis wszystkich portali, z uwzględnieniem ich lokalizacji, warunków odblokowania, a takze przedmiotów, jakie można w nich znaleźć
  • listę wszystkich zadań pobocznych, a także sekretów związanych z przedmiotami, wraz z dokładną deksrypcją warunków wypełnienie danego zadania i otrzymywanych za nie nagród

Poradnik do Lords of the Fallen zawiera szczegółowe mapy wszystkich lokacje, a także rozbudowaną solucję opisującą sposób przejścia gry. Osobne rozdziały zostały poświęcone walkom z bossami, poukrywanym wszędzie znajdźkom czy zadaniom pobocznym.

Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej (Katakumby)
  • M1 Cytadela Keystone - Początek (Mapy lokacji)
  • M2 Keystone (Mapy lokacji)
  • Zniszcz Bramę Lordów prowadzącą do Keystone (Świątynia)
  • M4 Katakumby (Mapy lokacji)
  • Pokonaj Niszczyciela, ostatniego z Rhogarskich Lordów (Komnata Kłamstw)
  • M3 Opuszczona świątynia (Mapy lokacji)
  • Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej (Świątynia)
  • M5 Cytadela Keystone (Mapy lokacji)
  • Odszukaj Kaslo (Cytadela Keystone)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 164

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Lords of the FallenZadania, mapy i sekretyporadnik do gry

autor: Norbert "Norek" Jędrychowski

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1558

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

O poradniku

Mapy lokacji

M1 Cytadela Keystone - Początek

M2 Keystone

M3 Opuszczona świątynia

M4 Katakumby

M5 Cytadela Keystone

M6 Komnata Kłamstw

Szybkie przejście gry

Cytadela Keystone

Znajdź klucz dla Kaslo

Pokonaj Pierwszego Strażnika

Odszukaj Kaslo

Keystone

Odszukaj Kaslo

Walka z Dowódcą

Odszukaj Kaslo - ciąg dalszy

Otwórz wrota

Świątynia

Zniszcz Bramę Lordów prowadzącą do Keystone

Walka z Infiltratorem

Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej

Katakumby

Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej

Walka z Czempionem

Cytadela Keystone - kolejna wizyta

Przedostań się na szczyt Cytadeli

Dotrzyj do Planetarium

Odszukaj Komnatę Kłamstw

Dalsza eksploracja

Świątynia - kolejna wizyta

Odszukaj Komnatę Kłamstw

Walka z Protektorem

Wejście z Yetką

Komnata Kłamstw

Pokonaj Niszczyciela, ostatniego z Rhogarskich Lordów

Walka z Niszczycielem

Spotkanie z Adyrem

Cytadela Keystone - ostatnie starcie

Staw czoło Antanasowi w Cytadeli

Ostatnie starcie - Sędzia

Zakończenia

Bossowie

Ukryte wyzwania bossów

Pierwszy Strażnik - Cytadela Keystone

Dowódca - Keystone

Wyznawca - Keystone

Infiltrator - Świątynia

Czempion - Katakumby

Bestia - Keystone

Protektor - Świątynia

Niszczyciel - Komnata Kłamstw

Zaginieni Bracia - Cytadela Keystone

Sędzia - Cytadela Keystone

Portale

Zadania poboczne

Keystone - Sztylet Yetki

Keystone - Posiłki

Keystone - Grób Kyle'a

Keystone - Ranny Mnich

Świątynia - Strarożytne tabliczki

Świątynia - Sfora ogarów

Świątynia - Dezerterzy

Świątynia - Okaleczony Rhogar

Katakumby - Zarażony mnich

Katakumby - Młot Svena (Dziedzictwo)

Katakumby - Uwięzieni mnisi

Cytadela Keystone - Zatroskany Mnich

Cytadela Keystone - Trujący potwór

Cytadela Keystone - Element Planetarium

Komnata Kłamstw - kostur Jedność

Znajdźki, sekrety, przedmioty

Notatki - Cytadela Keystone

Notatki - Keystone

Notatki - Świątynia

Notatki - Katakumby

Notatki - Cytadela Keystone (po wizycie w Katakumbach)

Notatki - Komnata Kłamstw

Notatki - Cytadela Keystone (ostatnia wizyta)

Starożytne tabliczki

Serca Tyranów

Ludzkie czaszki - Cytadela Keystone

Ludzkie czaszki - Keystone

Ludzkie czaszki - Katakumby

Hieroglify (tajemnicze napisy)

Statuetki Rhogarów

Nadkruszone ściany

Wprowadzenie

PoradnikZadania i sekrety do gry Lords of the Fallen, to szczegółowa solucja zawierającą opis wszystkich misji oraz znajdziek występujących w tej produkcji. W poradniku znajdziesz przede wszystkim szczegółowe mapy lokacji, na których zaznaczono wszelkie sekrety, zagadki, przeciwników czy istotne dla zadań przedmioty. Ułatwią ci one korzystanie z bogato ilustrowanego opisu przejścia, który również znalazł się w tekście. Z pomocą solucji bez problemu pokonasz wszystkich napotkanych przeciwników i unikniesz niebezpiecznych pułapek. Poradnik zawiera również osobny rozdział poświęcony walce z bossami. Znajdziesz w nim listę ataków każdego z Lordów oraz taktykę jak pokonać generałów upadłego boga. Swoich działów doczekały się również poukrywane wszędzie zwoje, portale wyzwań czy zadania poboczne. Szczególnie te ostatnie wymagają czasami sporo kombinowania, ale dzięki opisom z poradnika bez problemu ukończysz każdą z misji. Zwoje zostały dodatkowo posegregowane według lokacji, w których występują, żeby ułatwić ci ich odnalezienie. Lords of the Fallen to osadzona w realiach fantasy gra z gatunku RPG akcji. Fabuła gry toczy się w świecie, w którym niegdyś ludzkość zbuntowała się przeciw tyranii okrutnego boga i zdołała uwięzić go w paśmie gór. Tysiące lat później zło ponownie rośnie w siłę, a przeciwstawić może mu się jedynie bohater, który sam nie stroni od występku. Kontrolowana przez gracza postać może należeć do jednej z trzech klas i podążać ścieżką magii lub oręża.

Poradnik Zadania, mapy i sekrety do gry Lords of the Fallen zawiera:

szczegółowo opisane mapy wszystkich lokacji w grze, wraz z oznaczeniami skrzyń z przedmiotami, bohaterów, przeciwników oraz znajdziek i ukrytych pomieszczeń

dokładny, bogato ilustrowany i prowadzący gracza krok po kroku opis przejścia, prowadzący gracza "za rączkę" i niepozwalający mu się zgubić lub opuścić jakiegokolwiek ważniejszego miejsca

rozdział opisujący dokładne położenie wszystki dostępny w grze znajdziek, które dla ułatwienia zostały posegregowane lokacjami występowania i dodatkowo zaznaczone na mapach

informacje oraz szczegółowe porady dotyczące walk z wszystkimi bossami, taktyki pozwalające na ich sprawne pokonanie, opis wszystkich ataków (ze szczegółowymi wskazówkami, jak ich unikać), a takze warunki potrzebne na zdobycie lepszego rodzaju uzbrojenia

opis wszystkich portali, z uwzględnieniem ich lokalizacji, warunków odblokowania, a takze przedmiotów, jakie można w nich znaleźć

listę wszystkich zadań pobocznych, a także sekretów związanych z przedmiotami, wraz z dokładną deksrypcją warunków wypełnienie danego zadania i otrzymywanych za nie nagród

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

O poradniku

Piękny i Bestia - prawie jak w bajce.

Poradnik do gry Lords of the Fallen został przygotowany w opraciu o podstawową wersję gry. Opis dotyczy także pierwszego ukończenia przygody - w momencie kontynuowania rozgrywki (Nowa gra+, a dalej Nowa gra++) w grze mogą pojawić się nowe, niemożliwe do zdobycia wcześniej przedmioty. Główna oś fabuły, lokalizacja przedmiotów fabularnych oraz zadań pobocznych nie ulega jednak zmianie. Niektóre notatki natomiast można znaleźć tylko podczas kontynuowania rozgrywki już po jej zakończeniu. W skrzyniach możesz także znaleźć nieco inne przedmioty (różnice te będą dotyczyły głównie Okruchów), zależnie od poziomu cechy Szczęście. Podobnie jednak, położenie znajdywanych zbroi oraz broni nie ulega zmianą.

Dla ułatwienia w poradniku zastosowano podane oznaczenia:

- kolorpomaranczowy - zaznaczone nim zostały postacie oraz bohaterowie niebędący przeciwnikami, którzy zwykle związani są z jakimś zadaniem

- kolorzielony - zarezerwowany dla przedmiotów, a także znajdziek

- kolorbrazowy - oznacza przeciwników oraz bossów

- pogrubienie + kursywa - nazwy pomniejszych lokacji, zawartych w obrębie jednej dużej

- pogrubienie - ważniejsze miejsca (checkpoint, portal, nazwy głównych lokacji)

- [M1,1] - odniesienia do map

Mapy lokacji

M1 Cytadela Keystone - Początek

Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek

Opis Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek

1

- Miejsce

rozpoczęcia gry.

2

- Kaslo.

3

- Ogromny

Klucz - dzięki niemu otworzysz drzwi

[4]

prowadzące

do

komnaty z Pierwszym Strażnikiem

[5]

.

4

- Wejście

do

Sali Inicjacji. Otworzysz je kluczem znalezionym w piwnicach Cytadeli

[3]

.

5

- Pierwszy

Strażnik - lord

6

- Wyjście

z

Cytadeli do Keystone.

7

- Klucz

do drzwi w północnym skrzydle klasztoru.

8

- Balkonik

umożliwiający przejście do ukrytych drzwi.

9

- Zamknięte

drzwi

(otworzysz je znalezionym na schodach kluczem

[7]

). W

środku znajdziesz

Okruch bohaterów

.

10

- Skrzynia:

Pusta butelka

(zwiększenie

maksymalnej

ilości mikstur zdrowia).

11

- Zestaw

zbroi -

Kapłan/Wojownik/Łotrzyk

. Zależy

od

wybranej początkowo klasy.

12

- Skrzynia:

Kostur Mnicha

13

- Wejście

do

sekretnego pomieszczenia.

14

- Okruch

energetyczny

15

- Okruch

energetyczny (zniszcz regały)

16

- Okruch

jedności ducha

#1

- Notatka:

Zarażeni - Strażnik

#2

- Notatka:

Zarażeni - Chorzy

#3

- Notatka:

Rhogarowie - Notatki Mnicha

#4

- Notatka:

Dawne opowieści - Trzej herosi

#5

- Notatka:

Rhogarowie - Zapiski ze wsi

#6

- Notatka:

Lordowie Adyra- Ich cel

#7

- Notatka

NG+: Wyższe moce - Sędzia Zabójca

#8

- Notatka

NG+: Wyższe moce - Sędzia Kapłan

#1

- Rodzaj

portalu: Treasure Chamber

Warunek

otwarcia: Pokonanie

Pierwszego Strażnika

.

Legenda Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek

Liczby

Żółte - Przedmioty/Skrzynie

Zielone

- Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami

Czerwone

- Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście

do

innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1

- Notatka

##1

- Ludzka czaszka

#1

- Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwni

k

M2 Keystone

Lords of the Fallen - M2 Keystone

Opis Lords of the Fallen - M2 Keystone

33

- Drzwi

do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry.

34

- Skrzynia

:

- Rhogar

(broń drzewcowa)

- Okruch

odporności na truciznę

35

- Skrzynia

(otwierana runą)- Niecierpliwość (krótki miecz)

36

- Skrzynia

:

- Orle

skrzydła (pawęż)

37

- Sekretne

pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:

- Nowy

Świt (ozdoba)

38

- Mnich

związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC)

39

- Symbol

Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")

24

- Skrzynia

(otwierana runą):

- Okruch

punktu atrybutów- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm)

23

- Skrzynia

:- Gorąca

Krew

(hełm, napierśnik)

25

- Kowadło

26

- Skrzynia

:- Zabójcza

tajemnica

(krótki miecz)

- Okruch

odporności na ogień

27

- Skrzynia

:- Okiełznane żywioły (napierśnik)- Ból (młot)

- Okruch

odporności na magię

28

- Skrzynia

:

- Kolec

(wielki młot)

- Okruch

magii

17

- Skrzynia

:

- Przeznaczenie

(topór)

29

- Skrzynia

(na dolnym poziomie):

- Pusta

butelka

- Puklerz

(puklerz)- Ciężka

tarcza

(tarcza migdałowa)

30

- Skrzynia

:

- Pusta

butelka

- Okruch

odporności na magię

31

- Skrzynia

:

- Okruch

jedności ducha

- Stalowy

miecz (miecz)

- Stalowy

sztylet (sztylet)

##1

- Ludzka

czaszka

Portal

do

Świątyni

Wejście

do

Katakumb A

Wejście

do

Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu

[13]

)

Wejście

do

Katakumb C

Wejście

do

Cytadeli A

Wejście

do

Cytadeli B

Wejście

do

Cytadeli C

Wejście

do

Cytadeli D

1

- Ranny

Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w

Cytadeli

2

- Dźwignia

3

- Magiczna

rękawica

4

- Yetka.

5

- Dowódca.

6

- Kapitan

Straży.

7

- Krwawy

krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego

[14]

8

- Ogień

ostrzegawczy

- podpal go używając Krwawego Krzemienia

[13]

. Dzięki

temu

idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy.

9

- Kasl

o

10

- Wyznawc

a

11

- Zestaw

zbroi

Symetria

12

- Platforma

z kluczem do

Północnej wieży strażniczej

13

- Sztylet

Yetki

14A

- Statuetka

Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

14B

- Statuetka

Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

14C

- Statuetka

Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

15

- Sekretne

pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec.

16

- Skrzynia

:- Zapieczętowana

runa

(mała)

- Uprzedzenie

- kostur

18

- Skrzynia

:- Gorąca

krew

- rękawice- Gorąca

krew

- buty

19

- Bestia

- po wizycie w Katakumbach.

20

- Element

Planetarium (po pokonaniu Bestii).

21

- Laboratorium

mnicha

22

- Skrzynia

(otwierana runą):

- Wielki

topór - Wartownik.

- Pusta

butelka.

32.1

- Grób Kyle'a

32.2

- Umierający

rycerz

(upuści Ludzki tatuaż).

#1

- Notatka:

Nocna straż - Dziewiąta noc

#2

- Notatka:

Wyższe moce - Rękawica

#3

- Notatka:

Ponure miejsca - Strojniś

#4

- Notatka:

Nocna straż - Szósta noc

#5

- Notatka:

Nocna straż - Czwarta noc

#6

- Notatka:

Nocna straż - Ostatnia noc

#7

- Notatka:

Rhogarowie - Zapiski z warty

#8

- Notatka:

Ponure miejsca - Ponure groby

#9

- Notatka:

Dawne opowieści - Grób Kyle'a

#10

- Notatka:

Wymiary - Świątynia

#11

- Notatka:

Więzienia - Druga szansa

#12

- Notatka

NG+: Nasz nowy dom - Keystone

#2

- Rodzaj

portalu: Infinite Void

Warunek

otwarcia: Pokonanie Dowódcy

#3

- Rodzaj

portalu: Proving Grounds

Warunek

otwarcia: Pokonanie Wyznawcy

#6

- Rodzaj

portalu: Infinite Void

Warunek

otwarcia: Pokonanie Bestii

Legenda Lords of the Fallen - M2 Keystone

Liczby

Żółte - Przedmioty/Skrzynie

Zielone

- Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami

Czerwone

- Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście

do

innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1

- Notatka

#10

- Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwni

k

M3 Opuszczona świątynia

Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia

Opis Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia

Wejście do Komnaty Kłamstw A

Wejście do Komnaty Kłamstw B

Wejście do Komnaty Kłamstw C

Wejście do Komnaty Kłamstw D

15

- Okruch magii

16

- Okruch energetyczny

17

- Skrzynia (klucz upuści Mag na dole Wschodniego westybulu, podczas drugich odwiedzin w Świątyni):- Wiara (buty, rękawice)

18

- Skrzynia:- Zgubiona pika (broń drzewcowa)

19

- Okruch odporności na truciznę

20

- Skrzynia (potrzebny klucz - upuści go pierwszy napotkany Tyran w lokacji Wieczny Płomień):- Spryt (buty)- Okruch punktu atrybutów

21

- Pusta butelka

22

- Zapieczętowana runa (mała)

23

- Skrzynia:- Skryty sztych (wielki miecz)

24

- Zapieczętowana runa (mała)

25

- Skrzynia (drzwi otwierane runą):- Pusta butelka

26

- Skrzynia:- Zarozumiałość (kostur)

27

- Skrzynia:- Zamach (wielki topór)- Mądrość (rękawice, buty)

28

- Okruch energetyczny

29

- Skrzynia (potrzebny Klucz do kufra kowala, upuszcza go jeden z duchów na pierwszym poziomie Wieży Mądrości):- Szybkość (krótki miecz)- Okruch odporności na ogień

30

- Kowadło

31

- Skrzynia:- Mądrość (hełm, napierśnik)

33

- Sfora ogarów

34

- Skrzynia (potrzebny klucz, upuści go Tyran na moście):- Wieczna legenda (rękawice, buty)- Brzemię (broń drzewcowa)

35

- Dezerterzy

36

- Skrzynia:- Wiata (hełm, napierśnik)

37

- Yetka

38

- Skrzynia:- Demoniczny zabójca (napierśnik)

39

- Skrzynia:- Demoniczny zabójca (rękawice)

40

- Skrzynia (otwierana runą):- Demoniczny zabójca (buty, hełm)

41

- Skrzynia:- Sprawiedliwość (miecz)

42

- Okaleczony Rhogar

43

- Statuetka Rhogara #1Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (hełm)

44

- Statuetka Rhogara #2Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (buty)

13

- Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę kraty prowadzące do niedostępnego w inny sposób pomieszczenia

[13]

. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (potem skręć w prawo), gdyż kraty po chwili się zamkną.

Portal do Keystone

Wejście główne do Świątyni

Boczne wejście do Świątyni

1

- Kowal

2

- Yetka

3

- Dźwignia otwierająca główną bramę.

4

- Zamknięta brama. Otworzysz ją pociągając za dźwignie w westybulach

[3]

5

- Przejście na

Opuszczone Pole

6

- Infiltrator

7

- Okaleczony Rhogar

8

- Dezerterzy

9

- Skrzynia:Gryf - butyOkruch punktu zaklęćOkruch odporności na trucizny

10

- Skrzynia:Gryf - hełmGryf - rękawice

11

- Okruch odporności na ogień

12

- Okruch Energetyczny

13

- Skrzynia (kratę otworzysz stając na tajemniczym znaku

[13]

w korytarzu po prawej):- Spryt (rękawice, hełm, napierśnik)

14

- Skrzynia:- Gryf (napierśnik)- Okruch odporności na truciznę- Okruch jedności ducha

#1

- Notatka: Wymiary - Szczelina

#2

- Notatka: Wymiary - Mój skarb

#3

- Notatka: Ponure miejsca - Okrutny gatunek

#5

- Notatka: Wymiary - Runy

#4

- Notatka: Wymiary - Okruchy

#6

- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Sędziowie

#7

- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Lordowie

#8

- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Wojna

#4

- Rodzaj portalu: Treasure ChamberWarunek otwarcia: Pokonanie Infiltratora

#7

- Portal #7Rodzaj: Infinite VoidOblokowanie: Pokonanie Protektora

Legenda Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia

Liczby

Żółte - Przedmioty/Skrzynie

Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami

Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

1# - Starożytna tabliczka

#10 - Portal wyzwań

#1 - Notatka

Kryształ zapisu

Przeciwnik