Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
150,00 zł
od 75,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
With more than 600 new entries, this revised and expanded logo bible builds on the breakthrough success of the original edition.
Arranged across more than 80 categories according to their distinguishing features, the collection brings together visual identities from past masters such as Paul Rand, Saul Bass, Alan Fletcher and Anton Stankowski, and the latest output from the leading and most exciting studios around the world.
With details about the design accompanying most entries and a new set of ‘spotlight’ entries, Logo remains a complete, taxonomical guide to the history, development and style of identity design.
Liczba stron: 432
Rok wydania: 2021
Format (wymiary): 19.5x25.5cm
ISBN: 9781786275813