Laktacja tom 1 - Wilińska Maria - książka

Laktacja tom 1 książka papierowa

Wilińska Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

149,00 zł
od 74,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Laktacja tom 1. Kompendium dla praktyków” w ciekawy i zwięzły sposób omawia tematy związane z karmieniem naturalnym. W 64. rozdziałach autorzy zawarli istotne i jasne wskazówki przydatne w codziennej praktyce zawodowej lekarzy, pielęgniarek i położnych. Oprócz zagadnień podstawowych takich jak przystawianie dziecka do piersi, karmienie w pierwszym tygodniu życia, odciąganie pokarmu, czytelnicy znajdą w książce specjalistyczne sytuacje kliniczne – choroby zakaźne a karmienie piersią, karmienie noworodków urodzonych przedwcześnie, żółtaczka związana z karmieniem piersią, zapobieganie krzywicy u dziecka karmionego piersią, karmienie piersią dziecka z chorobą metaboliczną, wrodzoną wadą serca, czy obniżonym napięciem mięśniowym; chłonkotok wrodzony, noworodek z rozszczepem wargi i podniebienia, zasady doboru leków dla kobiety karmiącej. Autorzy zwrócili również uwagę na ważne tematy społeczne takie jak depresja a karmienie piersią, otyłość czy używki matki oraz dyskusyjny temat karmienia piersią w miejscach publicznych. W kompendium opisano również inicjatywę „Szpital Przyjazny Dziecku” (WHO, KUKP). Książka jest skierowana do specjalistów pracujących na co dzień z kobietą w okresie ciąży i karmienia piersią, a także osób zajmujących się żywieniem człowieka – przede wszystkim niemowlęcia. Patronat merytoryczny: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego (CMKP), Komitet Upowszechniania Karmienia Piersią (KUKP).

Liczba stron: 440

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301224974

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.