Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Jak zauważyła autorka książki we wstępie, „We wszystkich stacjach telewizyjnych emitowane są polskie seriale. Od kilkunastu lat ich liczba znacznie wzrosła, wiele z nich stało się dla swoich sympatyków nieodłącznym elementem codzienności, a niektóre gromadziły lub gromadzą przed telewizorem od kilku do nawet kilkunastu milionów widzów. Wszystkie te względy wydają się wystarczające do tego, by socjolog zainteresował się tym, co seriale zawierają i jak są odbierane przez widzów, nie zapominając o społecznym kontekście, w którym te przekazy są tworzone i odbierane”.
Praca właśnie jest niezmiernie aktualnym studium socjologicznym o polskich serialach obyczajowych, i co warto podkreślić, to nie tylko analiza teoretyczna historii polskich seriali, ich twórców i roli stacji telewizyjnych oraz polskich scenarzystów, ale bardzo wciągające zestawienie opinii widzów wypisywanych na forach dyskusyjnych i powstałych w wyniki badań autorki wśród studentów.
Liczba stron: 410
Rok wydania: 2013
Format (wymiary): 16.8x23.5cm
ISBN: 9788362015580
Wydanie: 1