Książki nie mają skrzydeł / Ośmiornica na dachu (pakiet) - Barnes Brynne, Branam Lucy, Coelho Rogério - książka

Książki nie mają skrzydeł / Ośmiornica na dachu (pakiet) książka papierowa

Coelho Rogério, Barnes Brynne, Branam Lucy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,90 zł
od 40,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

DWIE KSIĄŻKI Z MAGICZNYMI ILUSTRACJAMI NAGRADZANEGO BRAZYLIJSKIEGO ILUSTRATORA – TERAZ W PAKIECIE W SUPERCENIE.

KSIĄŻKI NIE MAJĄ SKRZYDEŁ
Magiczna, zachwycająca bajecznymi, malarskimi ilustracjami pięknie rymowana książka.
Niezwykła, metaforyczna i poetycka podróż do bezkresnej krainy wyobraźni. Wyobraźni, którą otwiera przed dzieckiem książka.
Wejdź do świata, gdzie wszystko jest możliwe: wspinasz się po drabinie między chmurami, szybujesz na grzbiecie ptaka do fantastycznego miasta zegarów, żeglujesz na statku piratów, zanurzasz się w głębiny mórz, wędrujesz przez baśniowy świat smoków, czarownic i wróżek.
I możesz jeszcze o wiele, wiele więcej.

OŚMIORNICA NA DACHU
Zachwycające, magiczne ilustracje brazylijskiego twórcy bestsellera „Książki nie mają skrzydeł” w ciepłej książce o przyjaźni, akceptacji innych, wzajemnej pomocy i o dotrzymywaniu obietnic.
Fantastyczna feeria kolorów i dobrych uczynków w baśniowym świecie.
Wejdź do magicznego, baśniowo kolorowego świata: to miasteczko, w którym dzięki mocy wyobraźni wszystko jest możliwe i piękne. Nawet ośmiornica, która pewnej nocy pojawia się na dachu domu Nory. Wszystkim pomaga, zachęca do wzajemnej życzliwości i umila życie.
Czy dziewczynka zaprzyjaźni się z ogromną ośmiornicą? A może nawet przekona do niej sąsiadów, którzy zrozumieją, jak ważna jest pomoc, która zmienia wszystko na lepsze?

Liczba stron: 80

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 23.0x28.0cm

ISBN: 9788324185344

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.