Krótka historia teologii chrześcijańskiej - Ansorge Dirk - książka

Krótka historia teologii chrześcijańskiej książka papierowa

Ansorge Dirk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pasjonująca podróż po wiekach teologii chrześcijańskiej Pierwsze na rynku polskim jednotomowe wydanie tak obszernego, a zarazem przystępnego przewodnika po dziejach teologii chrześcijańskiej. Autor, uznany niemiecki teolog, odkrywa przed czytelnikami zarówno jasne, jak i ciemne karty historii Kościoła. Z dużą dbałością o szczegóły opisuje najważniejsze postacie, wydarzenia i orientacje teologiczne. Uwzględnia przy tym kontekst historyczny i uwarunkowania interpretacyjne panujące w opisywanych epokach, dzięki czemu daje czytelnikowi klucz do zrozumienia przytaczanych historii.
Krótka historia teologii chrześcijańskiej" jest najlepszą książką teologiczną o charakterze wprowadzenia do teologii dogmatycznej, jaką w życiu czytałem. Autor w sposób syntetyczny, a jednocześnie całościowy i głęboki opowiada w niej o historii rozwoju teologii chrześcijańskiej – szczególnie w jej aspekcie doktrynalnym – od pierwszych wieków Kościoła aż po czasy nam współczesne.
ks. prof. Zbigniew Kubacki SJ
Dirk Ansorge (ur. 1960) – niemiecki teolog, profesor dogmatyki w Uniwersytecie Filozoficzno-Teologicznym w Sankt Georgen (Frankfurt nad Menem), od 2014 roku również prorektor tego uniwersytetu. Specjalista w zakresie historii teologii dogmatycznej, autor kilku monografii oraz wielu artykułów naukowych. Za swoje osiągnięcia na polu badań teologicznych otrzymał prestiżową Nagrodę im. Karla Rahnera przyznawaną przez Uniwersytet w Innsbrucku.

Liczba stron: 520

Tłumacz: Chojnacki Marek

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788327719300

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.