Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0

Opis

Poradnik stanowi kompletne kompendium na temat gry, zawierając podstawowe porady i opis broni, z czym warto zapoznać się przed rozpoczęciem rozgrywki, oraz kompletną, bogatą w ilustracje solucję, która pomoże Wam w każdym fragmencie rozgrywki.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 17 - Feed Ward (1) (Solucja)
  • 06 - Mainframe (2) (Solucja)
  • 07 - Prison Yard Riot (Solucja)
  • 16 - Recreation Area (Solucja)
  • Bronie (Porady)
  • 17 - Feed Ward (2) (Solucja)
  • 01 - Escape (1) (Solucja)
  • 18 - Work Pass (Solucja)
  • 17 - Feed Ward (3) (Solucja)
  • 15 - Tower 17 Base (Solucja)

Informacja o grze

Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny.

Gra The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 65

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Kroniki Riddicka:Ucieczka z Butcher Bayporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=335

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Porady

Podstawy (1)

Podstawy (2)

Bronie

Solucja

01 - Escape (1)

01 - Escape (2)

02 - The Arrival

03 - Prison Yard

04 - Aquila Territory

05 - Infirmary

06 - Mainframe (1)

06 - Mainframe (2)

07 - Prison Yard Riot

08 - The Pit

09 - Pope Joe's Den

10 - Dark Tunnels

11 - Showers (1)

11 - Showers (2)

12 - Guard Quarters

13 - Abbott

14 - Tower 17

15 - Tower 17 Base

16 - Recreation Area

17 - Feed Ward (1)

17 - Feed Ward (2)

17 - Feed Ward (3)

18 - Work Pass

19 - Mine Entrance

20 - Security Checkpoint

21 - Upper Mines

22 - Cargo Transport

23 - Mining Core (1)

23 - Mining Core (2)

23 - Mining Core (3)

23 - Mining Core (4)

24 - Security Research 1

25 - Security Research 2 (1)

25 - Security Research 2 (2)

26 - Tower 19

27 - Contain Router (1)

27 - Contain Router (2)

27 - Contain Router (3)

28 - Crash Site

29 - Abandoned Equipment Center (1)

29 - Abandoned Equipment Center (2)

29 - Abandoned Equipment Center (3)

30 - Central Storage

31 - Loading Docks (1)

31 - Loading Docks (2)

32 - Fuel Transport

33 - Hangar

34 - Exercise Area

35 - Cryo Piramids

36 - Facility Control (1)

36 - Facility Control (2)

37 - Corporate Offices

38 - Take Off Platform

39 - Last Battle

Wstęp

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay są dynamiczną grą akcji, która sprytnie przeplata elementy znane ze skradanek czy mordobić. Zachwycają one niesamowitym wykonaniem - wysoką grywalnością, wciągającą fabułą, postacią o wyraźnie zakreślonym charakterze, zaawansowanym silnikiem graficznym.

W grze wcielamy się w zimnokrwistego mordercę imieniem Richard B. Riddick. W końcu zostaje schwytany i trafia do zakładu o najbardziej zaostrzonym rygorze w galaktyce - Butcher Bay. Jednak co dla Riddicka? Podczas całej rozgrywki zwiedzimy trzy części Zatoki Rzeźnika. A czy uda nam się uciec z każdej z nich - to będzie zależeć tylko od nas.

Niniejszy poradnik stanowi kompletne kompendium na temat gry. W pierwszej części znajdziecie podstawowe porady, które przydadzą się Wam przed rozpoczęciem rozgrywki. Kolejny dział opisują zawarte w grze bronie. Ostatni natomiast zawiera kompletną, bogatą w ilustracje solucję, która pomoże Wam w każdym fragmencie gry. Dzięki niej odszukacie wszystkie wspomniane paczki papierosów, a także poznacie lokacje, które pomagają w zdobyciu poziomu ośmiu kwadratów odzwierciedlających stan zdrowia.

W celu podwyższenia czytelności i ulepszenia wyglądu formy tego poradnia postanowiłem zastosować kilka kolorów. Zielonym zaznaczyłem przedmioty, pomarańczowym - NPC-ów, brązowym - NanoMED'y. Mam nadzieję, że materiał okaże się pomocny dla graczy, którzy nie wiedzą, co zrobić dalej, a przede wszystkim dla tych, którzy pragną odblokować wszystkie dodatkowe materiały.

Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Porady

Podstawy (1)

Stan zdrowia Riddicka reprezentują kwadraty w lewym górnym rogu ekranu (pojawiają się tylko w chwilach zagrożenia). Jeśli stracisz fragment jednego z kwadratów - zaczekaj chwilę, aby ten się wypełnił z powrotem. Natomiast w wypadku, gdy utracisz cały kwadrat, musisz znaleźć jakąś stację NanoMED. Te z kolei pozwalają Ci się zregenerować tylko, jeśli są pełne.

Aby takie urządzenie napełnić, musisz włożyć do środka specjalny kartridż (NanoMED Cartridge), dzięki którym można korzystać z urządzeń. Na początku gry posiadasz cztery kwadraty. Jest to połowa końcowego stanu, jaki można osiągnąć. Kolejne kwadraty zdobywamy przy specjalnych stacjach zdrowia NanoMED (NanoMED Health Station). Niektóre z nich są ukryte, ale dzięki niniejszemu poradnikowi dowiesz się, gdzie znaleźć wszystkie. Pierwsza stacja mieści się na poziomie 5-tym - Infirmary, drugą odnajdziesz pod koniec poziomu 17-go - Feed Ward, trzeci kryje się na etapie 23-cim - Mining Core, czwarty i ostatni znajdziesz na poziomie 31-szym - Loading Docks.

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay są z założenia grą akcji, jednak sprytnie wpleciono tutaj elementy znane z typowych skradanek. Oznacza to, że znaczną część spotkań z wrogami można rozwiązywać po cichu. Najlepiej, gdy strażnik stoi do nas plecami - wtedy podchodzimy i zwyczajnie skręcamy mu kark. Robimy to albo w sposób cichy i powolny, albo w głośniejszy i szybszy. Aby załatwić delikwenta na pierwszy sposób - przyciskamy [E], aby chwycić go za kark, a następnie przyciskamy LPM w celu skręcenia karku. Drugi sposób polega na jednorazowym kliknięciu LPM podczas stania za przeciwnikiem. Aby być pewnym, że Riddick skręci przeciwnikowi kark - sugerujemy się jego dłońmi, które wówczas bohater wystawia do przodu. Co zrobić w sytuacjach, gdy w pomieszczeniu jest jasno? Rozglądnąć się za źródłami światła i oddać strzał w ich stronę, żeby sprawić, by w lokacji zapanowały ciemności. Takie rozwiązanie zdaje egzamin dopiero, gdy otrzymamy cacko o nazwie Eyeshine (pozwala nam widzieć w ciemnościach - aktywujemy za pomocą [TAB]). Wtedy my widzimy wrogów, ale oni nas nie (chyba że mają latarki - wówczas musimy być ostrożni).

Podstawy (2)

Bardzo dobrym sposobem na wyeliminowanie uzbrojonego przeciwnika (ale w sytuacji, gdy my nie mamy broni) jest chwycenie za jego pukawkę, wycelowanie jej w głowę oponenta i oddanie strzału. Aby to zrobić, podchodzimy do wroga i czekamy, aż ten weźmie zamach, by nas uderzyć. Wtedy przyciskami LPM i modlimy się, by Riddick zrobił to, co chcieliśmy. Jeśli precyzyjnie utrafimy w odpowiedni moment - będziemy mieć delikwenta z głowy.