Królowa lodów z Orchard Street - Gilman Susan Jane - książka

Królowa lodów z Orchard Street książka papierowa

Gilman Susan Jane

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W roku 1913 Malka Treynovsky, jeszcze jako dziecko ucieka z rodziną z Rosji do Nowego Jorku. Zaraz po przyjeździe ulega wypadkowi i zostaje porzucona na ulicy. Przygarnia ją włoska rodzina sprzedawców lodów, od której uczy się fachu. Musi ciężko pracować i udaje jej się przetrwać tylko dzięki sprytowi i pomysłowości. Kiedy dorasta zakochuje się w niepiśmiennym radykale Albercie – wsiadają razem do furgonetki z lodami i wyruszają w podróż po Ameryce. Powoli dziewczyna staje się Lillian Dunkle, nieugiętą bizneswoman stojąca na czele lodowej fortuny. Jej droga do wielkich pieniędzy i sławy jest nieodłącznie spleciona z dziejami Ameryki. Śledząc jej losy stajemy się świadkami prohibicji, drugiej wojny światowej czy czasów disco.
Przenikliwa i wartko napisana powieść. Czytając ją lepiej zaopatrzcie się w pudełko lodów, możecie ich bardzo potrzebować!
Susan Jane Gilman to autorka bestsellerów takich jak Hipocryte in a Pouffy White Dress, Kiss My Tiara i Undress Me in the Temple of Heaven. Występuje w NPR i pisuje dla takich gazet, jak „New York Times”, „Los Angeles Times” i „Ms.”. Uzyskała stopień magistra w dziedzinie kreatywnego pisania na Uniwersytecie Michigan, laureatka wielu nagród literackich. Żyje, podróżując między Genewą i rodzinnym Nowym Jorkiem.

Liczba stron: 608

Rok wydania: 2015

Tłumacz: Janczarska Berenika

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788375549744

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.