Krasnoludy Ordo z Bractwa Monety Tom 2 - Jarry Nicolas, Créty Stéphane - książka

Krasnoludy Ordo z Bractwa Monety Tom 2 książka papierowa

Jarry Nicolas, Créty Stéphane

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

34,99 zł
od 17,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom to jednej z bestsellerowych na rynku francuskim serii, która rozgrywa się w Akwilonie – jednym z największych komiksowych uniwersów fantasy. Akcja „Krasnoludów”, podobnie jak fabuły cykli „Elfy”, „Orki i gobliny” i „Magowie”, jest umieszczona w krainie Arranii, natomiast akcja najnowszej z serii, zatytułowanej „Ziemie Ogona” – w krainie Ogonii. W chwili obecnej cykle ze świata Akwilonu liczą łącznie ponad osiemdziesiąt albumów! Krasnoludy znane są z gromadzenia złota, a żeby chronić bogactwo, potrzebne są osoby od brudnej roboty. Jedną z nich jest Ordo, od dzieciństwa szkolony do zabijania. Czy zasady, które mu wpojono, sprawiły, że stał się bezmyślny i wierny? Nie każdy daje się zniewolić, a pies zerwany z łańcucha może zagryźć swojego okrutnego pana. Szczególnie jeśli wymyśli sprytny plan godny najlepszych szpiegów! Świat Akwilonu wymyślili dwaj francuscy scenarzyści: Jean-Luc Istin („Merlin”, „Les Druides”) i Nicolas Jarry („Zmierzch bogów”). Autorem scenariuszy do wszystkich historii o krasnoludach jest drugi z nich, a twórcą rysunków do tego tomu cyklu – doświadczony grafik Stéphane Créty, który porusza się po różnych odmianach fantastyki („Salem la norie”, „Acriboréa”, „Masqué”, „Le Sang du dragon”).

Liczba stron: 56

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Mosiewicz Maria

Format (wymiary): 21.5x29.0cm

ISBN: 9788328166608

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.