Korepetycje poznawcze - Krejtz Izabela - książka

Korepetycje poznawcze książka papierowa

Krejtz Izabela

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka przedstawia zarys głównych kierunków badań psychologii kształcenia oraz psychologii nauczania i opisuje autorski program badawczy, skoncentrowany na roli kontroli uwagi i pamięci roboczej jako czynników warunkujących poziom osiągnięć szkolnych (z matematyki oraz języka polskiego). Kompetentnie przybliża współczesne ujęcia problematyki kontroli uwagi oraz roli pamięci roboczej jako ważnego czynnika bardziej złożonych procesów poznawczych.
Autorka w ciekawy sposób włącza w analizę dodatkowe elementy emocjonalne (zagrożenie psychologiczne i bezradność intelektualna), jak też miarę inteligencji płynnej (test Ravena) i ukazuje ich odmienną rolę w zależności od poziomu kształcenia i rodzaju przedmiotu. Zaprezentowane wyniki badań są nowatorskie i wskazują na odmienne wzorce przewidywań osiągnięć szkolnych na różnych poziomach kształcenia.
Autorka wskazuje na ważne aplikacyjne perspektywy w zakresie psychologii kształcenia, związane z możliwością trenowania (z zastosowaniem zaawansowanych technologii internetowych) pewnych istotnych elementów procesów uwagi i pamięci roboczej uczniów, w celu zwiększenia poziomu osiągnięć szkolnych u dzieci i młodzieży.
Książka jest ważnym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych stanem badań w interdyscyplinarnym obszarze zwanym psychologią kształcenia, jak i praktycznym poradnikiem przydatnym każdemu nauczycielowi i psychologowi na wszystkich poziomach kształcenia szkolnego oraz niezbędną lekturą dla studentów psychologii i kierunków pedagogicznych.

Liczba stron: 172

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788363354060

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.