Kim i Ktoś z Nikim - Marcolla Jolanta - książka

Kim i Ktoś z Nikim książka papierowa

Marcolla Jolanta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Najnowsza książka Jolanty Marcolla pt. "Kim i Ktoś z Nikim" dostarczy Czytelnikowi sporo pozytywnych emocji. Zaskakująca - tak wizualnie, jak treściowo - adresowana jest do młodszych i starszych dzieci (5-7 lat), lubiących łamigłówki słowne i niespodzianki.
Jej bohaterowie prowadzą pozornie prostą rozmowę, jednakże naszpikowaną tak wieloma zabawnymi pułapkami dwuznaczności i gry słownej, że staje się dla czytającego nie lada wyzwaniem.
Ponadto, można tę książkę czytać na dwa sposoby: dialogi z komentarzem, ale również z pominięciem tego drugiego.
Wyjątkową atrakcją książki jest konkurs plastyczny: "Portret Przyjaciela" z niecodzienną nagrodą !
Ale jest w tej książce jeszcze coś...
Oprócz wyzwań związanych z gimnastyką umysłu, autorka ma dziecku do przekazania bezcenną wiedzę: jak ważna jest dla nas przyjaźń, jak rozpoznać prawdziwego przyjaciela, jak zdobyć przyjaciela i jak samemu stać się dobrym przyjacielem, pomagając innym swoją obecnością i zainteresowaniem.

Jolanta Marcolla - znana od wielu lat na rynku wydawniczym ilustratorka książek dla dzieci, zajmująca się również fotografią, filmem artystycznym i malarstwem, tworzy ostatnio i wydaje we własnym Wydawnictwie, autorskie książki obrazkowe.
"Kim i Ktoś z Nikim" jest drugą, po "Wiedźmach i czarownicach", pozycją, która w całości wyszła spod jej rąk. Każda z tych książek opracowana indywidualnie, charakteryzuje się wyjątkową dbałością o ich warstwę tak merytoryczną, jak ilustracyjną i edytorską. Każda jest godna Twojej uwagi.

Liczba stron: 48

Format (wymiary): 20.5x23.5cm

ISBN: 9788394278519

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.