Kane  Lynch: Dead Men - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Kane Lynch: Dead Men - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry „Kane & Lynch: Dead Men” w całości składa się z bardzo dokładnego opisu ukończenia wszystkich szesnastu rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza.

Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 1 – Impact cz.1
  • Rozdział 14 – Within The Walls cz.1
  • Rozdział 1 – Impact cz.2
  • Rozdział 7 – Reunion cz.1
  • Rozdział 7 – Reunion cz.3
  • Rozdział 2 - Trial cz.1
  • Rozdział 1 – Impact cz.3
  • Rozdział 11 – Freedom Fighters cz.1
  • Rozdział 6 – Exchange cz.1
  • Rozdział 6 – Exchange cz.2

Informacja o grze

Kane & Lynch: Dead Men to gra akcji typu TPP, wyprodukowana przez doświadczony team z IO Interactive, znany między innymi ze stworzenia takich tytułów, jak Freedom Fighters czy Hitman: Blood Money.

Gra Kane & Lynch: Dead Men, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 104

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Kane & Lynch:Dead Menporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=702

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1 - Impact cz.1

Rozdział 1 - Impact cz.2

Rozdział 1 - Impact cz.3

Rozdział 1 - Impact cz.4

Rozdział 1 - Impact cz.5

Rozdział 2 - Trial cz.1

Rozdział 2 - Trial cz.2

Rozdział 3 - Withdrawal cz.1

Rozdział 3 - Withdrawal cz.2

Rozdział 3 - Withdrawal cz.3

Rozdział 3 - Withdrawal cz.4

Rozdział 3 - Withdrawal cz.5

Rozdział 4 - Cracking Up cz.1

Rozdział 4 - Cracking Up cz.2

Rozdział 4 - Cracking Up cz.3

Rozdział 4 - Cracking Up cz.4

Rozdział 5 - The Mizuki cz.1

Rozdział 5 - The Mizuki cz.2

Rozdział 5 - The Mizuki cz.3

Rozdział 5 - The Mizuki cz.4

Rozdział 5 - The Mizuki cz.5

Rozdział 6 - Exchange cz.1

Rozdział 6 - Exchange cz.2

Rozdział 6 - Exchange cz.3

Rozdział 7 - Reunion cz.1

Rozdział 7 - Reunion cz.2

Rozdział 7 - Reunion cz.3

Rozdział 8 - Breakout cz.1

Rozdział 8 - Breakout cz.2

Rozdział 8 - Breakout cz.3

Rozdział 8 - Breakout cz.4

Rozdział 8 - Breakout cz.5

Rozdział 8 - Breakout cz.6

Rozdział 8 - Breakout cz.7

Rozdział 9 - Retomoto Tower cz.1

Rozdział 9 - Retomoto Tower cz.2

Rozdział 9 - Retomoto Tower cz.3

Rozdział 10 - Tokyo Streets cz.1

Rozdział 10 - Tokyo Streets cz.2

Rozdział 10 - Tokyo Streets cz.3

Rozdział 10 - Tokyo Streets cz.4

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.1

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.2

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.3

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.4

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.5

Rozdział 11 - Freedom Fighters cz.6

Rozdział 12 - El Capitol cz.1

Rozdział 12 - El Capitol cz.2

Rozdział 12 - El Capitol cz.3

Rozdział 12 - El Capitol cz.4

Rozdział 12 - El Capitol cz.5

Rozdział 13 - Bird's Eye View cz.1

Rozdział 13 - Bird's Eye View cz.2

Rozdział 13 - Bird's Eye View cz.3

Rozdział 13 - Bird's Eye View cz.4

Rozdział 13 - Bird's Eye View cz.5

Rozdział 14 - Within The Walls cz.1

Rozdział 14 - Within The Walls cz.2

Rozdział 14 - Within The Walls cz.3

Rozdział 14 - Within The Walls cz.4

Rozdział 14 - Within The Walls cz.5

Rozdział 14 - Within The Walls cz.6

Rozdział 15 - Choice cz.1

Rozdział 15 - Choice cz.2

Rozdział 15 - Choice cz.3

Rozdział 16 - Consequence cz.1

Rozdział 16 - Consequence cz.2

Rozdział 16 - Consequence cz.3

Rozdział 16 - Consequence cz.4

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Kane & Lynch: Dead Men. Tekst ten w całości składa się z bardzo dokładnego opisu ukończenia wszystkich szesnastu rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza. Kane & Lynch: Dead Men jest niestety grą o stosunkowo liniowym charakterze rozgrywki, tak więc wiele czynności należy wykonywać w ustalony przez producentów sposób. Tylko w niektórych miejscach można sobie pozwolić na większą swobodę działania. Dotyczy to w szczególności wydawania swoim podwładnym różnorakich poleceń. Wszystkie te kwestie omówione zostały bezpośrednio w opisach poszczególnych misji kampanii. Jeśli chodzi o samą grę, radziłbym zdecydować się na jeden z wyższych poziomów trudności, gdyż na najniższych ustawieniach zabawa nie sprawia zbyt dużej przyjemności. Gra nie posiada co prawda opcji wykonywania quicksave'ów, lecz checkpointy tworzone są za każdym razem, gdy bada się nowe miejsce, tak więc nie trzeba zazwyczaj daleko wracać.

Życzę udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

Rozdział 1 - Impact cz.1

Rozdział 1 - Impact

Ogólne założenia misji:

Naszym nadrzędnym zadaniem jest ucieczka z miejsca, w którym zaatakowany został więzienny autobus. Sterujemy postacią skazanego na karę śmierci Kane'a. Podążamy za innymi więźniami, a także wysłuchujemy poleceń najemników, którzy uczestniczyli w ataku na transport skazanych.

Szczegółowy opis przejścia misji:

Cel: Follow Lynch (Idź za Lynchem)

Zabawę rozpoczynasz niedaleko zniszczonego autobusu. Nie przejmuj się rozmazanym ekranem, gdyż jest to celowe posunięcie. Nie możesz także biegać, ale nie jest to poważny problem. Podążaj za widocznym przed Tobą Lynchem.

Cel: Flee Into Alley (Ucieknij do pobliskiej alejki)

Obejdź ciężarówkę i zniszczony pojazd. Po kilku chwilach będziesz musiał skręcić w stronę znajdującej się po prawej stronie alejki. Kieruj się teraz w prawo. Filtr powinien się w tym miejscu wyłączyć, tak więc nie będziesz się już musiał poruszać po omacku. Nie zatrzymuj się, tylko sukcesywnie przemieszczaj w stronę aktualnego celu.

Załączy się tu krótka scenka przerywnikowa. Po kilku chwilach odzyskasz pełnię sił. Oznacza to, iż będziesz mógł szybciej przemieszczać się po planszy. Przy ciele zabitego policjanta odnajdziesz pierwszą broń (screen). Będzie to pistolet. Podnieś tą broń, wciskając klawisz E. Ruszaj dalej.

Uważaj, gdyż po chwili zbliżysz się do radiowozu. Po prawej stronie pojawi się pojedynczy policjant. Musisz się go błyskawicznie pozbyć. Warto tu użyć opcji przybliżenia obrazu, wciskając prawy przycisk myszy. Nie zapominaj też o tym żeby czytać wyświetlane na ekranie podpowiedzi.

Cel: Climb The Van (Zacznij wspinać się na zaparkowanego vana)

Biegnij dalej. Chwilowo nie spotkasz żadnych przeciwników. Jeśli nie chcesz się tu zgubić, podążaj za postacią Lyncha. Dotrzesz w końcu do zaparkowanego vana (screen). Podejdź do pojazdu. Wciskaj teraz klawisz E, tak aby móc wspiąć się na górę. Przeskocz na drugą stronę.

Rozdział 1 - Impact cz.2

Cel: Run Into Junkyard (Ruszaj w stronę złomowiska)

Biegnij za swoimi sojusznikami. Chwilowo nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników. Twoją uwagę powinien zwrócić latający nad Wami policyjny śmigłowiec. Do maszyny nie musisz strzelać. Zamiast tego ustaw się w takim miejscu żeby w wyniku ataków śmigłowca nie odnieść żadnych obrażeń.

Cel: Enter Garage (Wejdź do garażu)

Jeśli chcesz, możesz odrzucać lądujące tu granaty. Nie jest to konieczne, lecz w kolejnych misjach czynność ta zyska na znaczeniu, tak więc warto ją już teraz przećwiczyć. Musisz tu cierpliwie zaczekać aż jeden z sojuszników otworzy bramę prowadzącą do lewego garażu. Skieruj się do środka.

Skieruj się w lewo. Uważaj na znajdujące się tu żółte butle z propanem. Upewnij się, że przy żadnej z nich teraz nie stoisz. Zabij pojedynczego policjanta, a następnie zaczekaj aż do środka wbije się policyjny radiowóz (screen). Warto teraz zabijać pojawiających się tu policjantów. Nie radziłbym jednak zbytnio się wychylać.

Cel: Escape Through Wall (Ucieknij przez zniszczony fragment ściany)

Przeciwnicy będą pojawiali się po lewej stronie. Upewnij się, że nie stoisz przy żadnej z butli. Po uzyskaniu nowych rozkazów biegnij za swoimi sojusznikami do ukazanego na screenie zniszczonego fragmentu muru.

Cel: Cross The Street (Przekrocz ulicę)

Musisz tu biec cały czas prosto. Następnie skręć w lewo. Najlepiej będzie ignorować mające tu miejsce walki, gdyż większością wrogów zajmą się Twoi sojusznicy. Ulicę musisz przekroczyć w ukazanym na screenie miejscu. Warto tu wcisnąć spację, tak aby Kane chwilowo mógł przyśpieszyć.

Cel: Climb The Wall (Wskocz na kontener i przejdź przez murek)

Po drodze od jednego z zabitych sojuszników dobrze byłoby wziąć karabin półautomatyczny. Sam pistolet to troszeczkę za mało. Dojdziesz do niewielkiej przeszkody. Powinieneś sobie tu doskonale poradzić. Musisz wspiąć się na kontener, a z niego na niewielki murek. Przeskocz na drugą stronę i ruszaj dalej.

Rozdział 1 - Impact cz.3

Cel: Get Into The Warehouse (Przedostań się do magazynu)

W dalszym ciągu musisz podążać za swoimi sojusznikami. Nie powinieneś tu mieć żadnych większych problemów. Magazyn znajduje się na wprost od miejsca, w którym znalazłeś się po zeskoczeniu z murku. Skieruj się do ukazanego na screenie głównego wejścia.

Cel: Get To The Top Floor (Przedostań się na najwyższe piętro magazynu)

Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu będziesz musiał skręcić w lewo. Pozwoli ci to zbliżyć się do klatki schodowej. Ruszaj po schodach na górę. Po dotarciu na najwyższy poziom możesz obejrzeć ciekawą scenkę. Jeden z sojuszników podaruje policjantom granat. :-) W przeciwnym wypadku skieruj się od razu do sąsiedniego pomieszczenia.

Cel: Get Outside The Building (Wydostań się na zewnątrz magazynu)

Idź teraz do lewego pomieszczenia. Znajdziesz się w centralnej części magazynu. Na początek proponowałbym zabić paru policjantów. Zakładając, iż dysponujesz karabinkiem maszynowym, nie powinno to być szczególnie trudne. Nie jest to oczywiście całkowicie wymagane, ale ułatwi ci dalszą przeprawę.

Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się w stronę ukazanego na screenie lewego balkoniku. Podążaj prosto, a następnie skręć w prawo. W tym miejscu będziesz musiał zeskoczyć na dół. Po drodze możesz załatwić kilku innych gliniarzy.

Musisz teraz wskakiwać na przedstawione na poniższym screenie skrzynie. Pozwoli ci to docelowo przedostać się na drugi balkonik. Skręć teraz w prawo i biegnij prosto. Wskakuj na kolejne skrzynie, a następnie zbliż się do okiennicy.

Cel: Hide In The Diner (Ukryj się w jadłodajni)

Po zeskoczeniu na dół stracisz zapewne troszeczkę energii, tak więc radziłbym się tu na chwilę zatrzymać, dzięki czemu pasek będzie się mógł zregenerować. Musisz teraz całkowicie zeskoczyć na dół. Dla pewności proponowałbym wybrać się w lewo, tak aby zeskok nie był zbyt duży.

Rozdział 1 - Impact cz.4

Możesz już ruszać w stronę znajdującej się po prawej stronie jadłodajni. Po drodze nie powinieneś wpaść na żadnych nowych przeciwników. Wejdź do środka i skieruj się do prawego pomieszczenia, tak aby znaleźć się w głównej strefie jadłodajni.

Cel: Get To The Donut Shop (Przedostań się do sklepu z pączkami)

Zanim będziesz mógł zająć się tym celem misji, czeka Cię pierwsza poważna walka. Spróbuj zbliżyć się do wyjścia z jadłodajni. Jeden z sojuszników zostanie zastrzelony. Sam natomiast będziesz się musiał bronić przed atakami policji. Ustaw się więc przy jednej z okiennic.

Generalnie