John & Paul. The Beatles i muzyczne love story - Leslie Ian - książka

John & Paul. The Beatles i muzyczne love story książka papierowa

Leslie Ian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Dwóch chłopaków z Liverpoolu, którzy zmienili świat muzyki. John & Paul to porywająca opowieść o niezwykłej więzi Lennona i McCartneya – przyjaciół, rywali i artystycznych bratnich dusz.Ian Leslie zabiera nas w podróż od ich pierwszego spotkania po tragiczny finał, pokazując, jak z bólu, miłości i pasji stworzyli muzykę, która na zawsze odmieniła kulturę. Oparta na niedawno ujawnionych nagraniach i materiałach biografia odkrywa zupełnie nowe oblicze Beatlesów – intymne, ludzkie i zaskakujące. To książka, po której znów zakochasz się w ich muzyce. *** Pierwsza nowa historia o Beatlesach od dekad – sprawi, że twoje serce pęknie z zachwytu. Caitlin Moran Niesamowite. Fantastyczna książka. Złamała mi serce. Ethan Hawke Tak bardzo pokochałam Johna i Paula. Byłam całkowicie pochłonięta, a jednocześnie rozdzierająco poruszona… Chyba stałam się przez to trochę „beatlesiarą”. Nigella Lawson Najbardziej poruszająca i odkrywcza książka o Lennonie i McCartneyu, jaką kiedykolwiek czytałem. Tak radosna, tak smutna. Tom Holland BIOGRAM IAN LESLIE to brytyjski pisarz, publikujący m.in. w „New York Timesie”, „Financial Timesie” i „The Economist”. Fascynuje go ludzka natura – kreatywność, emocje i relacje. Autor książek Born Liars, Curious i Conflicted, w których odkrywa psychologię codziennych zachowań. W najnowszej książce John & Paul opowiada historię przyjaźni Lennona i McCartneya – relacji, która na zawsze zmieniła muzykę i świat.

Liczba stron: 528

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Skowrońska Emilia

Format (wymiary): 15.0x21.5cm

ISBN: 9788384061176

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.