Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych technologiach - Fandrejewska Alicja - książka

Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych technologiach książka papierowa

Fandrejewska Alicja

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,90 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Oto przewodnik po dynamicznym świecie nowoczesnego biznesu i technologii stworzony z myślą o osobach na poziomie B2-C2, które chcą świadomie funkcjonować w środowisku międzynarodowym. Łączy naukę języka angielskiego z aktualnymi tematami takimi jak e-biznes, zarządzanie projektami, e-zdrowie, analityka danych, e-learning czy cyfrowe finanse. Co znajdziesz w środku? 14 modułów tematycznych, m.in. e-administracja, e-learning, transformacja energetyczna, fintech, UX, zarządzanie projektami bogaty zasób słownictwa specjalistycznego z kolokacjami, struktury gramatyczne w kontekście (grammar in context) autorskie teksty i nagrania audio oparte na realnych scenariuszach i trendach biznesowych studia przypadków, dyskusje i zadania projektowe, czyli nauka przez działanie przykładowe dokumenty biznesowe: e-maile, listy motywacyjne glosariusze ENG-PL i PL-ENG, definicje, transkrypcje, rekomendowane odpowiedzi. Sięgnij po książkę, która jednocześnie uczy języka i przygotowuje do wyzwań przyszłości. Dr Alicja Fandrejewska pracuje na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracowała również na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk społecznych (zarządzanie) uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz tytuł doktora nauk humanistycznych (filologia angielska) uzyskany na Uniwersytecie Gdańskim. Jej badania koncentrują się na rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych, analizie ich użyteczności dla konsumentów oraz roli w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw w globalnie powiązanej gospodarce opartej na wiedzy. Jest również autorką i współautorką publikacji z zakresu międzykrajowych porównań akceptacji innowacji technologicznych, w tym e-zdrowia, różnic kulturowych, komunikacji biznesowej, ICT i zarządzania. Mimo że obecnie jej zawodowym obszarem specjalizacji jest zarządzanie, jej trwałą pasją pozostaje nauczanie specjalistycznego języka angielskiego, łącząc wiedzę merytoryczną z zaangażowaniem w edukację językową. W ramach różnych projektów edukacyjnych i badawczych pragnie wspierać innych w rozwijaniu kluczowych kompetencji językowych i komunikacyjnych, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w cyfrowym świecie.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381756617

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.