James Bond 007: NightFire - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook
PROMOCJA

James Bond 007: NightFire - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia najnowszych przygód brytyjskiego agenta James’a Bonda w grze akcji Nightfire, w której musimy pokrzyżować plany Rafaela Drake’a i jego organizacji przestępczej przed przejęciem kontroli nad całą Ziemią.

James Bond 007: NightFire - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Poziom 2
  • Poziom 3
  • Poziom 5
  • Poziom 4
  • Poziom 11
  • Poziom 7
  • Poziom 6
  • Poziom 8
  • Poziom 13
  • Poziom 12

Informacja o grze

Gra z gatunku action/adventure z głównym naciskiem położonym na akcje, w której gracze stają się najlepszym i najniebezpieczniejszym agentem świata. Naszym zadaniem jest powstrzymanie okrutnego kryminalisty Rafaela Drake’a i jego organizacji przestępczej przed przejęciem kontroli nad całą Ziemią.

Gra James Bond 007: NightFire, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, GBA, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



James Bond 007:NightFireporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=159

[email protected]

Spis treści

Poziom 1

Poziom 2

Poziom 3

Poziom 4

Poziom 5

Poziom 6

Poziom 7

Poziom 8

Poziom 9

Poziom 10

Poziom 11

Poziom 12

Poziom 13

Poziom 14

Poziom 15

Poziom 1

Cel: Dostać się do zamku Drake'a

Startujesz na dachu budynku. Zeskocz na dół a dostaniesz informacje na temat głównego celu (zawsze możesz podglądać je TAB-em). Jeśli chcesz spróbuj dostać się do ciężarówki (jedzie ona w kierunku zamku) ale moim zdaniem o wiele lepiej jest ją sobie odpuścić i wybrać dłuższą ale znacznie ciekawszą drogę :-) Idź na wprost, wejdź do kolejnego pomieszczenia a następnie skorzystaj ze schodów. Strażnika, który patroluje okoliczny teren załatw strzałem w głowę (z pistoletu z tłumikiem). Jego kolegę na górze również, chociaż w tym przypadku trzeba będzie schować się za skałami (po lewej). Teraz musisz dostać się do wnętrza wieży, przy której znajdował się wspomniany już strażnik [01]. Po drodze załatw jeszcze dwóch wartowników stojących przy ciężarówce (obdaruj ich strzałami w głowę).

Do wieży wartowniczej prowadzą drzwi, które są jednak zablokowane kłódką. Po raz pierwszy skorzystać będziesz musiał zatem z lasera wbudowanego w zegarek (domyślnie gadżety wywołuje się klawiszem G). Wejdź na górę. Teraz będziesz musiał przejść po linii wysokiego napięcia [02]. Nie jest to niestety tak łatwe jak się może początkowo wydawać. Mniej więcej na samym środku co kilka sekund pojawiają się iskry. Musisz więc przechodząc po linii unikać tego momentu, bo w przeciwnym przypadku zostaniesz popieszczony prądem :-) Idź teraz wzdłuż muru, po kilku chwilach dojdziesz do miejsca, w którym teren oświetlany jest przez umieszczony na dolnej wieży reflektor. Załatw stojących przy nim strażników (najlepiej dwoma szybkimi strzałami w głowę). Idź dalej, po chwili kamera znowu zmieni swoją pozycję. Poruszaj się w lewo uważając przy tym, aby strażnicy znajdujący się wewnątrz budynku Cię nie spostrzegli [03]. W końcu dotrzesz do balkoniku, po którym musisz się wspiąć.

Poziom 2

Cel: Dostać się na przyjęcie

Z pomieszczenia po lewej zabierz cenne przedmioty, wróć do miejsca startu i ruszaj w górę wieży. Uważaj jednak albowiem jeden ze strażników monitoruje właśnie schody. Zabij go i zabierz snajperkę. Korzystając z niej załatw dwóch strażników stojących przy reflektorach na dole (drugiego dość trudno dojrzeć ale zapewniam, że tam jest :-)). Zejdź na sam dół. Niestety drzwi na wprost chronione są elektronicznym mechanizmem, rozbroimy go później [04]. Idź w prawo, wyjdziesz na powietrze. Snajperów po prawej mamy już z głowy, niestety pozostał jeszcze jeden, dokładnie nad Tobą! Idź na lewo i rozwal go ze snajperki uważając przy tym na promień reflektora. Idź dalej (prosto). Uważaj na strażnika, który łazi po balkonie na górze (snajpera!). Podejdź do budki i odłącz prąd [05].

Skręcaj w prawo. Przy pomocy snajperki załatw dwóch strażników, którzy chodzą bezpośrednio przy ciężarówce i jednego po lewej (uważaj, jest stosunkowo blisko!). Na koniec podejdź w okolice ciężarówki, laserem przepal kłódkę przy bramce i zabierz armora. Wracaj do miejsca, w którym załatwiłeś pojedynczego strażnika (przy bramie). Idź prosto a po dojściu do schodów w pozycji kucającej wejdź na górę. Po otwarciu drzwi załatw dwóch strażników: jeden stoi na wprost a drugi po lewej. Na koniec użyj przełącznika, aby przerwać dostawy energii [06]. Z pomieszczeń po lewej możesz jeszcze zabrać armora, ważniejsze jest jednak powrócenie do drzwi, które do tej pory blokowane były elektronicznym zabezpieczeniem. Na początek pozbądź się strażnika patrolującego teren na dole, następnie zajmij się gostkiem stojącym przy prawym reflektorze (snajperka). Dopiero po wykonaniu tych czynności skieruj się w lewo (do ściany) i przy użyciu zwykłego pistoletu pozbądź się ostatniego strażnika, który stał przy reflektorze nad drzwiami. Na koniec wejdź po schodach, aby zakończyć etap.

Poziom 3

Cel: Spotkać się z agentką CIA (w bibliotece) zachowując przy tym przebranie gościa

Idź w