Jak zostać geniuszem? -  - książka

Jak zostać geniuszem? książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

32,00 zł
od 16,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dlaczego ciasto rośnie w piekarniku?
Czemu samolot lata?
Co się dzieje podczas topnienia lodu?

Ta książka jest dla każdego małego bystrzaka, który kiedykolwiek zadawał takie lub podobne pytania. Na wiele z nich przypuszczalnie znają odpowiedzi rodzice lub nauczyciele. Jednak nawet dorośli nie wiedzą wszystkiego! Poza tym o wiele większą przyjemność sprawia samodzielne poszukiwanie rozwiązań. Przecież genialny jest właśnie ten, kto jest ciekawy świata i odczuwa duży głód… oczywiście wiedzy.

• 50 eksperymentów oraz ponad 500 ilustracji i rysunków.
• Przejrzyste wskazówki, które gwarantują sukces każdego doświadczenia.
• Wiele zadań dla małych bystrzaków do samodzielnego wykonania.
• Strony dla badacza, przeznaczone na własne zapiski i rysunki.
• Zarys podstawowych metod pracy stosowanych w naukach przyrodniczych.
• Uwagi dla rodziców i nauczycieli.

Odbiorcy
– dzieci, które poprzez fascynujące eksperymenty zdobywać będą wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych.
– rodzice i nauczyciele, którzy chcą zaszczepić w dzieciach naukowe pasje.

Dlaczego warto nabyć tę książkę
– to potężna dawka wiedzy ukryta w 50 eksperymentach.
– jej przejrzyste opisy, intrygujące fotografie i zabawne rysunki zachęcają do naukowych doświadczeń.
– uświadamia dzieciom, że genialny jest nie ten, kto już wszystko wie, lecz ten, kto z zapałem bada otaczający go świat.

Liczba stron: 144

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 21.5x28.0cm

ISBN: 9788376607337

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.