Jak stać się poczytnym autorem - Opracowanie zbiorowe - ebook

Jak stać się poczytnym autorem ebook

0,0
0,69 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik zawiera cenne wskazówki dla niezależnych autorów dotyczące wydania i skutecznej promocji książki. Dzięki niemu przekonasz się, że wydanie własnej książki to rzecz łatwa i przyjemna!

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI

Liczba stron: 25

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Zespół Ridero

Jak stać się poczytnym autorem

© Zespół Ridero, 2017

Poradnik zawiera cenne wskazówki dla niezależnych autorów dotyczące wydania i skutecznej promocji książki. Dzięki niemu przekonasz się, że wydanie własnej książki to rzecz łatwa i przyjemna!

ISBN 978-83-8126-147-0

Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero

„Ten, kto nie spodziewa się mieć miliona czytelników, nie powinien zabierać się do pisania”.

Johann W. Goethe

Książka elektroniczna jako najlepsza wizytówka i promocja swych umiejętności!

E-book może stać się Twoją najlepszą wizytówką i najbardziej trafioną inwestycją. Twoja e-książka to nieograniczone możliwości i niekończące się horyzonty. Realna szansa na zaistnienie na arenie profesjonalistów. Dlaczego jest ona tak ważna dla Ciebie? Odpowiedzi jest wiele, a każda kolejna jest ważniejsza od poprzedniej.

Średnia wartość wizytówki to kilkadziesiąt groszy. Zazwyczaj jesteś w stanie rozdać kilkadziesiąt, kilkaset wizytówek w roku, chyba że stale masz do czynienia z nowymi klientami. To oznacza kilka tysięcy wydanych kartoników i kilkaset złotych wydanych na spowszedniały rodzaj kampanii informacyjnej. Jest to proceder na tyle powszechny, że większość wizytówek trafia do ostatniej szuflady lub do kosza na śmieci — co często ma miejsce w przypadku spotkań networkingowych. Ta metoda nie przykuwa niczyjego zainteresowania.

E-book może — i zazwyczaj tak właśnie się dzieje — stać się najbardziej wpływowym źródłem kontaktów z Twoimi nowymi kontrahentami. Podobnie jak nieograniczone są możliwości dystrybucji, tak samo nieograniczone są sposoby promowania siebie w sieci. Jesteś managerem, człowiekiem interesu, ale wciąż czegoś brakuje, by inni postrzegali Cię jako człowieka sukcesu. Zajmujesz się koordynacją działań kilkuosobowej grupy, a może jesteś przełożonym wielkiego zespołu, jednakże bez zleceń, bez nowych wyzwań, bez otwarcia się na możliwości, jakie daje cały świat, pozostaniesz tylko przełożonym grupy. Musisz wiedzieć, że wielu innych profesjonalistów wyprzedza Cię w wyścigu po sukces.

Musisz również wiedzieć, że nie działo by się tak, gdyby nie ich odważne zaangażowanie w stworzenie swojej wizytówki — znacznie lepszej niż kilka słów na stronie stworzonej w wrodpressie- szeroko otwartych drzwi do rozwoju kariery i postrzegania Cię jako opiniotwórczej persony.

Jeżeli powyższe nie przekonało Cię do stworzenia ebooka i jego publikacji co finalnie łączy się ze sprzedażą (zarobkiem i pozycją na rynku specjalistów), to zapraszam poniżej…

Promocja w internecie to potęga. Wie to dziś każdy, od amatora do profesjonalisty. W dobie cyfrowej, jaką stanowi globalna sieć nikt nie jest na tyle bogaty, na tyle popularny i na tyle samowystarczalny, by zdać się tylko na konwencjonalne, papierowe formy promocji.

Pewnie słyszałeś, o stwierdzeniu Billa Gatesa o największej kiedykolwiek stworzonej bazie informacji: „jeśli czegoś nie ma w Google, to znaczy, że to nie istnieje”. I choć on sam opierał się tej myśli, to nikt rozsądny nie zaprzeczy jej prawdziwości. A skoro Google tak wspaniale promuje, wykorzystaj to nazywając swoją pozycję adekwatnie do przekazanej treści,

Z pewnością ciężko policzyć ile