Jak odzyskać siebie i utracone więzi - Hari Johann - książka

Jak odzyskać siebie i utracone więzi książka papierowa

Johann Hari

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

• Czy często bywasz przygnębiony?
• Czy życie wydaje ci się pozbawioną sensu szarpaniną?
• Czy niejednego ranka nie masz ochoty wstać z łóżka, a najprostsze sprawy zupełnie cię przerastają?

Autor tej książki Johann Hari, znakomity i nagradzany brytyjski dziennikarz, od wielu lat boryka się z depresją. Ponieważ zaproponowane przez lekarzy rozwiązania przynosiły mu tylko krótkotrwałą ulgę, postanowił bliżej przyjrzeć się przyczynom odczuwanego przez siebie niepokoju i lęku. Spotykał się ze specjalistami, psychologami i zwykłymi ludźmi, słuchał wywodów naukowych i dramatycznych opowieści.
Zebrane przez niego materiały rewolucjonizują naszą dotychczasową wiedzę i wskazują dziewięć przyczyn depresji i lęków, które niszczą nasze zdrowie psychiczne. Utracone więzi, bo to właśnie o nich mowa, można jednak odzyskać, a tym samym odzyskać siebie i nadzieję. Bestsellerowa książka Hariego podpowiada, w jaki sposób zbudować pozytywne relacje z sobą i ze światem i uzyskać trwałą poprawę samopoczucia. Jak pisze Johann Hari, „pora, żebyśmy wszyscy wrócili do domu”.

Kiedy w końcu zrozumiałem, co się dzieje – ze mną i z tak wieloma osobami podobnymi do mnie – dowiedziałem się, że czekają na nas prawdziwe antydepresanty. Nie są to chemiczne antydepresanty, które były nieskuteczne w przypadku tak wielu z nas. Nie jest to coś, co można kupić albo połknąć. Ale mogą stać się początkiem prawdziwej drogi, umożliwiającej nam wyjście z bólu.








Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Liczba stron: 440

Tłumacz: Skowrońska Emilia

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788366380967

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.