Integracja seksualna - Józef Augustyn SJ - książka

Integracja seksualna książka papierowa

Józef Augustyn SJ

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Są takie dziedziny ludzkiego życia, w których nie można uczyć

się żyć „metodą prób i błędów”. Z pewnością należy do

nich ludzka seksualność. Pewne jednorazowe błędy w tej dziedzinie

często nie dają się już naprawić: jako dotkliwe poranienie

zostają na całe życie. Można je leczyć, ale nawet wówczas

pozostaje blizna.

Książka

Integracja seksualna. Przewodnik w poznawaniu i kształtowaniu

własnej seksualności nie chce zastępować innych pozycji na

ten temat. Jej autor nie rości sobie prawa do wyłączności w

spojrzeniu na problem wychowania seksualnego. Książka jest jedynie

zebraniem konkretnego doświadczenia, nierzadko bardzo bolesnego,

wielu młodych ludzi i pragnie być „ich świadectwem”. Napisanie

jej było możliwe dzięki ich wielkiej szczerości i zaufaniu. Od

pierwszego wydania Integracji seksualnej w 1993 roku i nowego,

poszerzonego wydania w 1995 roku, książka jest nieustannie obecna w

ciągłej sprzedaży.

Józef

Augustyn SJ, dr hab., jest rzeczoznawcą Ministerstwa Edukacji

Narodowej podręczników w zakresie przedmiotu „wychowanie do życia

w rodzinie” od 1996 roku. Na funkcję tę został ponownie powołany

także w nowym naborze rzeczoznawców MEN-u w 2009 roku. W roku 1998

wchodził w skład Zespołu Opiniodawczo-Doradczego do spraw

Wprowadzenia Przedmiotu „wiedza o życiu seksualnym człowieka”

do Nauczania Szkolnego. Jest uznanym specjalistą w zakresie

wychowania młodzieży. Napisał między innymi: Wychowanie

seksualne w rodzinie i w szkole; Przewodnik po młodości;

Ojcostwo.

Liczba stron: 280

Rok wydania: 2019

ISBN: 9788327717153

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.