Inside - poradnik do gry - Mateusz "mkozik" Kozik - ebook

Inside - poradnik do gry ebook

Mateusz "mkozik" Kozik

0,0
7,90 zł

Opis

Poradnik do gry Inside zawiera przede wszystkim opis przejścia całej gry. Uwzględnia etapy, w których będziesz musiał wykazać się zręcznością i szybkością działania oraz posiada opis wszystkich zagadek i przeszkód. Gra dzieli się na kilka rozdziałów, które dość płynie się przeplatają, z tendencją do stawiania coraz większych wyzwań przed graczem. Na koniec poradnika znajdziesz miejsca gdzie można znaleźć sekretne lokacje do odblokowania osiągnięć, które są niezbędne do wyjawienia ukrytego zakończenia. Do wielu trudniejszych łamigłówek zostały zamieszczone ilustracje, które ułatwią rozgrywkę i wprowadzenie wskazówek w życie.

Gra Inside to na pierwszy rzut oka prosta platformówka 2d, jednak jest co najmniej nietuzinkowa - ma na to wpływ niezwykły klimat gry. Będziesz sterował losami młodego chłopca, który albo od czegoś ucieka, albo próbuje się gdzieś dostać (gra nie dostarcza nam wielu podpowiedzi w tym temacie). Prawie całe otoczenie, jak i inni ludzie są wobec niego wrodzy, więc zginąć jest naprawdę łatwo. Choć na początku gra wydaje się łatwa, to momentami bywa dość wymagająca. Ten poradnik ma pomóc ci w przezwyciężeniu wszystkich trudności. Warto dodać, iż w tej grze nie padnie żaden dialog ani monolog, więc aby lepiej zrozumieć fabułę i świat gry, warto uważnie oglądać otoczenie.

Poradnik do Inside zawiera:

  • Część zawierająca ogólne porady.
  • Rozdziały z opisem wszystkich etapów w grze.
  • Zdjęcia do najtrudniejszych części i momentów gry.
  • Opis i zdjęcia pomocnicze do odblokowania wszystkich osiągnięć.

Poradnik do gry Inside zawiera dokładny opis przejścia wszystkich etapów gry. Wzbogacono go ilustracjami, na których znalazły się oznaczenia pomagające w odszukaniu ukrytych w grze sekretów. Z poradnika dowiesz się też jak odblokować ukryte zakończenie.

Inside - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Osiągnięcia i ukryte zakończenie (Opis przejścia)
  • Las (Opis przejścia)
  • Garść porad ()
  • Placówka Badawcza - Wewnętrzna część i obiekt badań. (Opis przejścia)
  • Farma (Opis przejścia)
  • Miasto (Opis przejścia)
  • Fabryka (Opis przejścia)
  • Metro, zalane podziemia i sztuczny las (Opis przejścia)
  • Poligon Most (Opis przejścia)
  • Placówka Badawcza - teren doświadczalny (Opis przejścia)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 42




Insideporadnik do gry

autor: Mateusz "mkozik" Kozik

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-419-3

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1727

[email protected]

Spis treści

Inside - poradnik do gry

Garść porad

Opis przejścia

Las

Farma

Miasto

Fabryka

Metro, zalane podziemia i sztuczny las

Kopalnia

Poligon Most

Zalana baza

Placówka Badawcza - teren doświadczalny

Placówka Badawcza - Wewnętrzna część i obiekt badań.

Osiągnięcia i ukryte zakończenie

Inside - poradnik do gry

Poradnik do gry Inside zawiera przede wszystkim opis przejścia całej gry. Uwzględnia etapy, w których będziesz musiał wykazać się zręcznością i szybkością działania oraz posiada opis wszystkich zagadek i przeszkód. Gra dzieli się na kilka rozdziałów, które dość płynie się przeplatają, z tendencją do stawiania coraz większych wyzwań przed graczem. Na koniec poradnika znajdziesz miejsca gdzie można znaleźć sekretne lokacje do odblokowania osiągnięć, które są niezbędne dowyjawienia ukrytego zakończenia. Do wielu trudniejszych łamigłówek zostały zamieszczone ilustracje, które ułatwią rozgrywkę i wprowadzenie wskazówek w życie.

Gra Inside to na pierwszy rzut oka prosta platformówka 2d, jednak jest co najmniej nietuzinkowa - ma na to wpływ niezwykły klimat gry. Będziesz sterował losami młodego chłopca, który albo od czegoś ucieka, albo próbuje się gdzieś dostać (gra nie dostarcza nam wielu podpowiedzi w tym temacie). Prawie całe otoczenie, jak i inni ludzie są wobec niego wrodzy, więc zginąć jest naprawdę łatwo. Choć na początku gra wydaje się łatwa, to momentami bywa dość wymagająca. Ten poradnik ma pomóc ci w przezwyciężeniu wszystkich trudności. Warto dodać, iż w tej grze nie padnie żaden dialog ani monolog, więc aby lepiej zrozumieć fabułę i świat gry, warto uważnie oglądać otoczenie.

Poradnik do Inside zawiera:

Część zawierająca ogólne porady.

Rozdziały

z

opisem wszystkich etapów w grze.

Zdjęcia

do

najtrudniejszych części i momentów gry.

Opis

i zdjęcia pomocnicze do odblokowania wszystkich osiągnięć.

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Garść porad

1. Do kontroli postaci używasz strzałek: lewy i prawy klawisz - do poruszania się w płaszczyźnie, górny do skakania i wchodzenia po drabinach itp., natomiast dolny użyjesz do odłączania się od sprzętów, schodzeniu po linie czy drabinie i przy nurkowaniu. Jest też klawisz interakcji nazwany "chwyć", który głównie będziesz używać do przesuwania obiektów, dźwigni albo włączania przycisków.

2. Na początku, gra ma sporo etapów w których będziesz musiał uciekać albo działać szybko, żeby nie zginąć. Im dalej tym więcej przeszkód nad którymi będziesz musiał chwile się zastanowić i wykonać odpowiednią sekwencje, a coraz mniej szaleńczych ucieczek i bezpośrednich zagrożeń. W takich sytuacjach lepiej poczekać, żeby mieć maksymalną ilość czasu, niż liczyć, że może ci się uda. Gra nie wybacza takich błędów.

3. Gra ma sporo punktów kontrolnych, więc nie musisz się obawiać, że w wypadku śmierci będziesz musiał dużo nadrobić.

4. Wiele zagadek/przeszkód wymaga od gracza bardzo precyzyjnego momentu rozpoczęcia ruchu. Często będziesz miał do dyspozycji co najwyżej 1-2 sekundy, a czasami będziesz musiał dokonać tego wręcz idealnie. Jeśli zaczniesz za późno, albo popełnisz błąd - próba będzie skazana na porażkę.

5. Kiedy będziesz musiał nurkować pamiętaj, że twoja postać może szybko utonąć - gra nie dostarcza podpowiedzi w postaci paska powietrza. Musisz słychać dźwięków twojego bohatera i go obserwować. Kiedy będzie mu się kończyć powietrze, wypuści sporą chmurę pęcherzyków powietrza. Przy trzeciej, masz dosłownie chwile aby się wynurzyć! Pamiętaj o tym zwłaszcza w momentach kiedy będziesz pod presją czasu.

Opis przejścia

Las

Rozpoczynasz grę w dość ciemnym lesie, gdzie twoja jedyna opcja to biec w prawo. Po chwili będziesz musiał wskoczyć na potężną kłodę drzewa. Nie martw się o balans postaci, po prostu biegnij dalej. Niedługo potem natkniesz się na barierkę, wystarczy dalej iść, aby twój bohater się przez nią przecisnął. Choć twoja postać zacznie się skradać, nie musisz się na razie przejmować ludźmi w ciężarówce, kontynuuj dalej.

Dojdziesz teraz do dziwnych pojemników i ludzi w maskach - kiedy cię zobaczą zaczną pościg. Przeczekaj za jednym z pojemników, aż zaczną przeczesywać teren za tobą. Wtedy podbiegnij dalej. Dotrzesz do mur, którego normalnie nie przeskoczysz. Wykorzystasz starą lodówkę, która stoi nieopodal. Najpierw ją chwyć i poruszaj lewo lub prawo, żeby przewrócić ten złom na ziemię, a następnie znów ją złap i przeciągnij do muru. Teraz możesz na nią wejść i przeskoczyć mur. Miniesz kolejnych ludzi, tym razem z psem, jednak cię nie wykryją. Zaskocz z klifu na skrzynkę, i od razu ją przeciągnij w prawo, do małego wąwozu. Przesuń ją znowu do prawego klifu aby się wspiąć wyżej i zeskocz do rzeki.

Kiedy będziesz brodził to w połowie wykryją cię patrole, których nie możesz wyminąć i rzuci się za tobą w pogoń pies. Nie